Je stinkt naar de drank!quote:Op donderdag 28 april 2011 10:16 schreef HeatWave het volgende:
Zo, gisteren kroeg, vanavond bedrijfsborrel+kroeg, morgen k'nacht, zaterdag k'dag, alcoholist? Nee joh.
Ja, begin jij nu ook al over lichaamsappen.quote:
Het is een waardevolle investeringquote:
Wil je ff een riedeltje doen dan?quote:
En mijn eigen stijl verloochenen? Ik heb gisteren Huppel al een hartverzakking gegeven door te zeggen dat ik het verkeerd had. Het moet niet te gek worden hequote:Op donderdag 28 april 2011 10:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ms moet je het anders formuleren...
*duwt op je buik* Oei. pas je op?quote:Op donderdag 28 april 2011 10:16 schreef HeatWave het volgende:
Zo, gisteren kroeg, vanavond bedrijfsborrel+kroeg, morgen k'nacht, zaterdag k'dag, alcoholist? Nee joh.
quote:Op donderdag 28 april 2011 10:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En mijn eigen stijl verloochenen? Ik heb gisteren Huppel al een hartverzakking gegeven door te zeggen dat ik het verkeerd had. Het moet niet te gek worden he
Er zijn wel meer lekkere dingen, daar duik ik toch niet meteen opquote:Op donderdag 28 april 2011 10:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
Kijk baby! Eindelijk kom je ergens.
Je bent opeens lekker. Grijp je kans!
HOAX!quote:Op donderdag 28 april 2011 10:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Er zijn wel meer lekkere dingen, daar duik ik toch niet meteen op
Er werd toch ook niet gezegd dat jij erop moest duiken?quote:Op donderdag 28 april 2011 10:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat, het eerste of laatste deel van mij zin?quote:
quote:Op donderdag 28 april 2011 10:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Er werd toch ook niet gezegd dat jij erop moest duiken?
Gewoon blijven liggen is voldoende schat ik zo
Moet ik alles uitleggen hier?quote:Op donderdag 28 april 2011 10:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat, het eerste of laatste deel van mij zin?
Jij gaat neuken met babs!quote:Op donderdag 28 april 2011 10:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Eh, je hebt het over mijn reputatie, dus ja!quote:
Oeh, als god het zegt, is het dan waar?quote:
Mijn zoon had gisteren een vest aan van jouw zoon.quote:Op donderdag 28 april 2011 10:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Eh, je hebt het over mijn reputatie, dus ja!
quote:Op donderdag 28 april 2011 10:35 schreef L-E het volgende:
[..]
Mijn zoon had gisteren een vest aan van jouw zoon.
Ik duik niet meer op Singles. Goed ok, vrouwen niet.quote:Op donderdag 28 april 2011 10:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
Kijk baby! Eindelijk kom je ergens.
Je bent opeens lekker. Grijp je kans!
Nee, spoilers zijn zowel bij auto's als bij mannen triestquote:
quote:Op donderdag 28 april 2011 10:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik duik niet meer op Singles. Goed ok, vrouwen niet.
Ik heb je te vaak afgewezen, nu is mijn kans verkekenquote:Op donderdag 28 april 2011 10:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik duik niet meer op Singles. Goed ok, vrouwen niet.
quote:Op donderdag 28 april 2011 10:38 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Kamasutraboek erbij en gaan met die banaan
Dat was het al veel langerquote:Op donderdag 28 april 2011 10:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb je te vaak afgewezen, nu is mijn kans verkeken
Ik wring me graag in bochtjesquote:Op donderdag 28 april 2011 10:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zo sexy, je in allerlei bochten wringen met een boekje erbij..
En bij vrouwen?quote:Op donderdag 28 april 2011 10:38 schreef Ang3l het volgende:
Nee, spoilers zijn zowel bij auto's als bij mannen triest
Ik geloof niet dat HW bi is.quote:Op donderdag 28 april 2011 10:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou ja, er zijn nog wel mannen waar ik een keer mee wil rollebollen
Op de ipad kun je het in filmpjes bekijken.quote:Op donderdag 28 april 2011 10:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zo sexy, je in allerlei bochten wringen met een boekje erbij..
Heulmachoquote:Op donderdag 28 april 2011 10:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou ja, er zijn nog wel mannen waar ik een keer mee wil rollebollen
Bij een auto hebben ze een functie. ze zorgen voor meer neerwaartse druk.quote:Op donderdag 28 april 2011 10:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, spoilers zijn zowel bij auto's als bij mannen triest
Ik geloof het ook van nietquote:Op donderdag 28 april 2011 10:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat HW bi is.
Maar ik kan me vergissen
Lang niet bij alle autos. Bij de meeste die je ziet zorgen ze alleen voor meer gewicht.quote:Op donderdag 28 april 2011 10:43 schreef rival het volgende:
[..]
Bij een auto hebben ze een functie. ze zorgen voor meer neerwaartse druk.
Hierdoor heb je meer grip op de weg en kan je met een hogere snelheid de bocht door.
Ja dat werkt echt bij een opel corsa 1.1quote:Op donderdag 28 april 2011 10:43 schreef rival het volgende:
[..]
Hierdoor heb je meer grip op de weg en kan je met een hogere snelheid de bocht door.
Ookquote:
Niet aan wie ik dacht (sorry HW). Maar goed, wat iemand zegt, en wat iemand doet verschilt nogal.quote:Op donderdag 28 april 2011 10:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat HW bi is.
Maar ik kan me vergissen
Dat geldt ook voor mijn buikje!quote:Op donderdag 28 april 2011 10:43 schreef rival het volgende:
[..]
Ze zeggen dat ze je willen maar puntje bij paaltje willen ze je geen handje helpen?quote:Op donderdag 28 april 2011 10:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niet aan wie ik dacht (sorry HW). Maar goed, wat iemand zegt, en wat iemand doet verschilt nogal.
Zulks een wreed lotquote:
paaltje bij paaltje, in dit geval.quote:Op donderdag 28 april 2011 10:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ze zeggen dat ze je willen maar puntje bij paaltje willen ze je geen handje helpen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |