Ik meen het echt hoor.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:29 schreef Falco het volgende:
[..]
Insert obvious troll is obvious-plaatje
quote:
Zo wint Mourinho nou eenmaal zijn prijzenquote:Op woensdag 27 april 2011 21:32 schreef Gwunnik het volgende:
Al die 'classico's' worden kapot gemaakt zo... alleen die 5-0 had met voetbal te maken... de andere wedstrijden gaan alleen maar om het matten, de schwalbes en de 'spanning'...
jammer
Het gaat om het resultaat.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:32 schreef Gwunnik het volgende:
Al die 'classico's' worden kapot gemaakt zo... alleen die 5-0 had met voetbal te maken... de andere wedstrijden gaan alleen maar om het matten, de schwalbes en de 'spanning'...
jammer
Voor mij niet... ik wil mooi voetbal zien!quote:
Jonge, Barcelona speelt ook pauperquote:Op woensdag 27 april 2011 21:33 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Zo wint Mourinho nou eenmaal zijn prijzen
Heb je een lolbroek aanquote:
De kaart voor Arbeloa was nog veel onterechter.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:34 schreef Geo3kant het volgende:
2e helft wordt hopelijk attractiever .. ook meer opstootjes is wel leuk, felle duels.
Onterechte gele kaart voor Alves
Bewust iemand een rode kaart willen aansmeren.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:34 schreef pisnicht het volgende:
Als Barcelona zo moet winnen, verdienen ze het niet. Kansloze schwalbes zeg
Komt hun ware aard weer naar voren, plan B, kaarten aannaaien.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:33 schreef Kekster het volgende:
Real Madrid![]()
Barcelona is zwaar wanhopig en gaat de tactiek kaarten aannaaien weer gebruiken
Mourinho
Heeft het gewild te voetballen dan? Real heeft meer/betere kansen gehad. Lachwekkend gewoon.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:34 schreef Mr.N het volgende:
Een ploeg dat wilt voetballen tegen een ploeg dat anti-voetbal speelt
Real
Normaal gesproken wel, maar vandaag zijn ze een beetje dramatisch ja.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:34 schreef Tornadovis het volgende:
Die vrije trappen van Ronaldo leveren 9 vd 10 keer ook echt helemaal niets op...
Inderdaad. Afellay is beter.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:34 schreef SuperHarregarre het volgende:
Meer gejank van Barcelona gezien dan voetbal. Die Sergio en Pedro zijn ook gewoon te slecht voor Barcelona en compenseren dat met janken.
In de FA beker ja. Er zijn er meerdere.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:34 schreef Morendo het volgende:
[..]
Nee hoor, zijn uitgeschakeld door City.
Interesseerd mij dat nou. Als Barcelona er maar met een nederlaag afgaat.quote:
Was geen quote op jou, dat was iemand anders die ook 'fixed' zei.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:34 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
?
Heb het over gekoppelde topicreeksen.
thx, ik was al aan 't wachten tot ie kwamquote:
True story bro.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:34 schreef TheGreatHooD het volgende:
Gadverdamme, ik wordt echt strontziek van Barcelona. Overal zo'n drama van maken, en gele kaarten aannaaien. Ik hoop echt, echt vanuit mijn hart dat dit Barcelona uitgeschakeld wordt. Doordat iedereen zoveel pluimen in de fat ass van Barca steekt, beginnen ze echt naast hun schoenen te lopen. Maarja, dit Barca heeft zeker ook wel dit soort vieze maniertjes nodig om te winnen. Ik hoop echt dat de scheidsrechters daar wat aan gaan doen, kaarten vragen = kaart. Kaarten aannaaien = geel, doen alsof je een elleboog hebt gekregen terwijl er niks aan de hand is, Pedro en Busquets, = direct rood.
Dit Barca zou zogenaamd het beste voetbal van de wereld spelen, IMHO maken ze het voetbal zo kapot. Iedereen in de jeugd begint deze maniertjes over te nemen. Gadverdamme.
Pardon?quote:Op woensdag 27 april 2011 21:36 schreef Confetti het volgende:
[..]
Oh leuk, nog een voetballer die niets durft.
Ik zou zelfs zeggen wat een pleonasmequote:
Beter antivoetbal dan dat gehuil om kaarten van Barcelona en die achterlijke schwalbes.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:37 schreef Stirneriaan het volgende:
Mensen die naar anti-voetbal gaan kijken in Madrid.!!!!!!!!!!!!!!
Taarabtquote:Op woensdag 27 april 2011 21:36 schreef BansheeBoy het volgende:
Zo zonde, bij dit soort teams zou een Adel Taarabt echt niet misstaan, met zijn techniek en op Osmose gebaseerde balbehandeling zou elke voetballers zijn (wellicht ietwat zoutige) vingers bij aflikken.²
Maar dat kan heul niet!quote:Op woensdag 27 april 2011 21:38 schreef inZanity het volgende:
Ik irriteer me alweer dood aan Barcelona!
Vooral di Maria inderdaad.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:37 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Beter antivoetbal dan dat gehuil om kaarten van Barcelona en die achterlijke schwalbes.!!!!!!!!!!!
Ach, als Real gewoon normaal voetbalt zijn ze echt niet veel minder dan Barcelona. Individueel is Real misschien nog wel beter. Met hun normale spel kun je een dijk van een wedstrijd krijgen.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:37 schreef Stirneriaan het volgende:
Mensen die naar anti-voetbal gaan kijken in Madrid.!!!!!!!!!!!!!!
Als je reglementair vaker scoort is het verdiend. Echt zo'n voetbalterm "onverdiend". Ik hoop ook dat Barça wint maar als dat niet gebeurt ga ik niet zeuren dat het onverdiend is tenzij Di Maria de bal met de hand erin ramt.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:37 schreef Mr.N het volgende:
Even kijken of Mourinho net zo'n laffe methode gaat toepassen bij Manchester United, mocht Real alsnog onverdiend naar de Finale van de CL gaan.
Nee joh, La Liga is leukste competitie...quote:Op woensdag 27 april 2011 21:38 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Dit is echt de slechtste CL-wedstrijd ooit. Gaat HELEMAAL NERGENS OVER.
ja die bedoelde ik, wat een acteurquote:
Eens.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:39 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Kunnen ze niet beide teams schorsen en Donetsk tegen Tottenham laten spelen voor de finaleplaats?
Echt ongelofelijk he. Real weet van te voren al dat ze in hun eigen aanvallende spel gaan verliezen dus proberen ze het op deze manier. Inter lukte het vorig jaar, Real lukte het dit jaar in de beker dus wie weet nu in de CL weer.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:38 schreef inZanity het volgende:
Ik irriteer me alweer dood aan Barcelona! Net als de vorige twee wedstrijden. Het enige wat ze doen is huilen, huilen en overtredingen maken, verder zijn ze nérgens te bekennen. En dan dat eindeloos, nutteloos overspelen achterin. Antivoetbal!
Overigens moet ik wel lachen om die Barca-fanboys hier. En maar zeiken op Real
Nee die van Pedro en Busquets waren echte overtredingenquote:
Terecht natuurlijk.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:40 schreef Morendo het volgende:
Het grote Messi-geilen is weer begonnen.
Jij wel dan?quote:Op woensdag 27 april 2011 21:40 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Hij wist ronaldo z'n naam niet eens. V Hanegem
Onzin, in hun eigen aanvallende spel kunnen ze gewoon tegen Barcelona voetballen zonder dat het 5-0 word. De eerste wedstrijd in Barcelona was een incident en niet het echte kracht verschil tussen beiden.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:39 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Echt ongelofelijk he. Real weet van te voren al dat ze in hun eigen aanvallende spel gaan verliezen dus proberen ze het op deze manier. Inter lukte het vorig jaar, Real lukte het dit jaar in de beker dus wie weet nu in de CL weer.
veel verwachten van de lamme tegen de blinde.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:40 schreef Mykonos het volgende:
Ach, zolang iedereen zulke hoge verwachtingen heeft, gaat deze wedstrijd altijd tegenvallen, laten we wel wezen.
Nu doe je Erik Falkenburg veel tekort.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:40 schreef Evertjan het volgende:
Messi is de beste voetballer van deze tijd!
quote:Op woensdag 27 april 2011 21:40 schreef Ascendancy het volgende:
Wat een saaie kutwedstrijd. Barca tikt een beetje rond op de middenlijn en Real is aan het kijken. Geen pogingen tot balbezit van real en geen pogingen tot openbreken van de defensie van barca.
Beter wordt er nu 2x gescoord door real, zodat Barca in de return moet.
quote:Op woensdag 27 april 2011 21:40 schreef Ascendancy het volgende:
Wat een saaie kutwedstrijd. Barca tikt een beetje rond op de middenlijn en Real is aan het kijken. Geen pogingen tot balbezit van real en geen pogingen tot openbreken van de defensie van barca.
Beter wordt er nu 2x gescoord door real, zodat Barca in de return moet.
De neuk? Dat messi-geilen is wel het grootste probleem rond wedstrijden van barca.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
[info]Kappen met dat gezeik over Messi fappen. Laat iedereen lekker in zijn waarde.[/info]
Wat een speler. Ik verwacht veel van hem. Kan echt uitgroeien tot de absolute wereldtop.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Taarabt
Volgend jaar in de premier league te bewonderen.
Bekijk ook even deze zeer fraaie goals, onder het genot van een pindarotsje uiteraard.
Die was ik al weer glad vergetenquote:
Die Ron Jansquote:
QFT!quote:Op woensdag 27 april 2011 21:40 schreef Ascendancy het volgende:
Beter wordt er nu 2x gescoord door Barca, zodat Real in de return moet.
Onterechte klacht als supporter. Iedereen had kunnen weten dat het anti-voetbal zou worden.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:42 schreef Geo3kant het volgende:
Ik gun Barca de goal, zodat Real moet voetballen.. ze spelen nog thuis ookzou me geld terug vragen als supporter..
quote:Op woensdag 27 april 2011 21:41 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
De neuk? Dat messi-geilen is wel het grootste probleem rond wedstrijden van barca.
Onzin. Messi is een geweldige voetballer, net zoals Ronaldo. Als mensen dat zeggen hoeft er niet zo kansloos op gereageerd te worden. Ben het spuugzat.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:41 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
De neuk? Dat messi-geilen is wel het grootste probleem rond wedstrijden van barca.
Weet ook niet waar het vandaan komt dat zij de beste ploegen zijn. Wat voor echte tegenstand hebben ze nou gehad?quote:Op woensdag 27 april 2011 21:42 schreef Blik het volgende:
eigenlijk een schande dat deze twee ploegen tot de beste ploegen van de wereld behoren. Een opsomming:
- overtredingen die nergens over gaan
- schwalbes
- kaarten aannaaien
- continue om kaarten vragen
Compleet anti-voetbal. Wat een voorbeeldfunctie...:r
Maar Madrid weet dat er nog een wedstrijd is dus bij 0-1 hoeven ze nog steeds niet te voetballen?quote:Op woensdag 27 april 2011 21:42 schreef Geo3kant het volgende:
Ik gun Barca de goal, zodat Real moet voetballen.. ze spelen nog thuis ookzou me geld terug vragen als supporter..
Iddquote:Op woensdag 27 april 2011 21:43 schreef Merkie het volgende:
Zo bizar dat Barcelona "wil voetballen" volgens Koeman. Helemaal niet man, ze spelen puur op balbezit. Ze zijn ongelofelijk bang om de bal te verliezen.
quote:Op woensdag 27 april 2011 21:39 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Kunnen ze niet beide teams schorsen en Donetsk tegen Tottenham laten spelen voor de finaleplaats?
Hij heeft wel een Messi V0.7 BETA in zijn team: Assaïdi.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:42 schreef Temlin het volgende:
[..]
Die Ron Janskan met zijn eigen team niet eens van VVV winnen en zit wel elke avond te verkondigen hoe het moet
Ik ben het spuugzat dat ze heletijd de rest van het team vergeten...quote:Op woensdag 27 april 2011 21:43 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
[..]
Onzin. Messi is een geweldige voetballer, net zoals Ronaldo. Als mensen dat zeggen hoeft er niet zo kansloos op gereageerd te worden. Ben het spuugzat.
Zat Ron Jans vandaag onder de tafel ofzo? Ik heb hem niet gezien dus hoe kom je daar nu opeens bijquote:Op woensdag 27 april 2011 21:42 schreef Temlin het volgende:
[..]
Die Ron Janskan met zijn eigen team niet eens van VVV winnen en zit wel elke avond te verkondigen hoe het moet
Ook Barcelona speelt zwaar terughoudend ja, maar zij hoeven dan ook niet te voetballen.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:43 schreef Merkie het volgende:
Zo bizar dat Barcelona "wil voetballen" volgens Koeman. Helemaal niet man, ze spelen puur op balbezit. Ze zijn ongelofelijk bang om de bal te verliezen.
Oh we hebben een Messirukker als "objectief" modje. Lekker meequote:Op woensdag 27 april 2011 21:43 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
[..]
Onzin. Messi is een geweldige voetballer, net zoals Ronaldo. Als mensen dat zeggen hoeft er niet zo kansloos op gereageerd te worden. Ben het spuugzat.
Ik weet hoe het werkt.. maar het is jammer voor voetballiefhebbers die nu zitten te kijken. Tactisch geweldig, maar wat je op het veld ziet.. teleurstellend.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:43 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar Madrid weet dat er nog een wedstrijd is dus bij 0-1 hoeven ze nog steeds niet te voetballen?
Eerste keer dat ik om jou moet glimlachen marocquote:Op woensdag 27 april 2011 21:43 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hij heeft wel een Messi V0.7 BETA in zijn team: Assaïdi.²
Vooral Barcelona.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook Barcelona speelt zwaar terughoudend ja, maar zij hoeven dan ook niet te voetballen.
Nee inderdaad, de doelpunten komen vanzelf wel. Hebben de vorige twee ontmoetingen wel bewezen.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook Barcelona speelt zwaar terughoudend ja, maar zij hoeven dan ook niet te voetballen.
0-0 is voor Barcelona gewoon een prima resultaat. Wat zeg ik, 1-0 verliezen is zelfs een prima resultaat.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:44 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nee inderdaad, de doelpunten komen vanzelf wel. Hebben de vorige twee ontmoetingen wel bewezen.
Bullshit.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:44 schreef Caland het volgende:
[..]
0-0 is voor Barcelona gewoon een prima resultaat. Wat zeg ik, 1-0 verliezen is zelfs een prima resultaat.
dat mag...het liefst na 80 minutenquote:Op woensdag 27 april 2011 21:45 schreef Masterboy het volgende:
Ik hoop dat Barca gaat scoren want dan moet Real komen...En dan pas wordt het een leuke wedstrijd.
Omdat Barca niet kan scoren tegen Real? Alleen 1 penalty in 200 minuten voetbal. Een tegendoelpunt van Real is dodelijk.quote:
Ik ben al dat gehuil hier over een saaie wedstrijd / anti voetbal spuugzat. Met deze belangen die er op het spel staan interesseert het hun geen ene flikker wat de mensen thuis er van vinden.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:44 schreef Temlin het volgende:
Ik ben dat overdreven gefap op Barca ook spuugzat
Serieus?quote:Op woensdag 27 april 2011 21:46 schreef Nober het volgende:
José Pinto heeft dus rood gekregen, maar die stond niet op 't veld.
nicequote:Op woensdag 27 april 2011 21:46 schreef Nober het volgende:
José Pinto heeft dus rood gekregen, maar die stond niet op 't veld.
op zich wel een aardige vergelijking. weten we ook gelijk wie er gaat winnen.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:39 schreef BansheeBoy het volgende:
De enige reden dat ik een hekel heb aan dit Barca is omdat het me doet denken aan het Spaanse voetbal elftal. Real Madrid vertolkt voor mij de rol van Oranje, Mourinho is van Marwijk, Peppe is de Jong en Ronaldo is van Persie.²
Oké, leuk. Een wedstrijd van meer dan een half jaar geleden vind jij relevanter dan de twee ontmoetingen van afgelopen week? Rare jongen.quote:
Nee dat boeit ze ook geen reet.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:46 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik ben al dat gehuil hier over een saaie wedstrijd / anti voetbal spuugzat. Met deze belangen die er op het spel staan interesseert het hun geen ene flikker wat de mensen thuis er van vinden.
Heerlijke speler. Echte straatvoetballer.quote:
Die twee ontmoetingen waren ook niet in Barcelona.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:47 schreef Merkie het volgende:
[..]
Oké, leuk. Een wedstrijd van meer dan een half jaar geleden vind jij relevanter dan de twee ontmoetingen van afgelopen week? Rare jongen.
True. Maar ik denk niet dat het heel anders gaat worden in Camp Nou.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Die twee ontmoetingen waren ook niet in Barcelona.
Terecht.Net alsof je wel iemand mag slaan als je op de bank zit.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
Rood voor een speler die er niet instaat
Mensen zeggen het niet, ze brengen het als een feit waar je niet tegen in mag gaan en geen mening over mag geven, en zelfs al word er slecht gespeeld door hem dan moeten mensen het nog ophemelen, dat is zo vervelend. Ik vind Messi ook een goeie speler, maar er hoeft van mij niet constant zo overdreven over gepraat worden.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:43 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
[..]
Ik hoop het ook niet, maar denk het wel.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:48 schreef Merkie het volgende:
[..]
True. Maar ik denk niet dat het heel anders gaat worden in Camp Nou.
Dat ie maar terug gaat naar zijn hip hop krot!quote:
Het is gewoon extreem arrogant om te denken dat je thuis "wel even wint" van Real als je in bijna 250 minuten voetbal tegen Real nauwelijks wat klaar hebt kunnen spelen.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik hoop het ook niet, maar denk het wel.
Je mag normaal mee posten en niet constant zeiken.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:48 schreef vaasinbloem het volgende:
mag ik wel ronaldo haten of word dat ook gedeleted?
Wat zeg je nouquote:Op woensdag 27 april 2011 21:49 schreef Boterbartje het volgende:
Anti-voetbal. vervolgens gaat die stink Mourinho zeuren over kaarten vragen van barça-spelers terwijl Di Maria en gevolg het ergste zijn wat dat betreft.![]()
Concluderend kan ik zeggen:
Iedereen die voor Real is; sla jezelf
Zulke overtredingen voor een vrije trap wordt door elke club zowat gedaan, niet dat ik het goed praat, alsnog fout. Maar Barcelona aast wel de hele tijd op rood, nep ellebogen enzo, wat mij betref een stuk erger..quote:Op woensdag 27 april 2011 21:49 schreef Boterbartje het volgende:
Anti-voetbal. vervolgens gaat die stink Mourinho zeuren over kaarten vragen van barça-spelers terwijl Di Maria en gevolg het ergste zijn wat dat betreft.![]()
De 2e helft begint weer, kun je je broek weer op de knieën doen en heerlijk gaan fappen.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:49 schreef Boterbartje het volgende:
Hier ben ik het wel mee eens jaquote:Op woensdag 27 april 2011 21:50 schreef Burner82 het volgende:
Nu OF scoren OF matten... Als er maar iets gebeurd...
Klopt, een Yaya Toure zou nu ook niet mistaan. Wat een mis verkoop was dat zeg.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:50 schreef ValHallen het volgende:
Nu zou Barcelona echt gebaat zijn met een type Zlaten.
Als er één is die anti-voetbal speelt is het Barcelona wel.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:49 schreef Boterbartje het volgende:
zeg dat wel.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:51 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Ik ben zo blij dat ik sport 1 heb waar ze tenminste wel redelijk objectief commentaar hebben. Op van hanegem na dan.
fixedquote:Op woensdag 27 april 2011 21:51 schreef inZanity het volgende:
[..]
Als er één is die anti-voetbal speelt is het Barcelona Real wel.
Misschien had je de eerste helft eens moeten opletten hoe vaak Barca over de middenlijn kwam.quote:
Ja echt een drama dit.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:52 schreef Jojoortje het volgende:
Who cares. In beide teams zitten gigantische etters.
Sowieso spanjaardenquote:Op woensdag 27 april 2011 21:52 schreef Jojoortje het volgende:
quote:Op woensdag 27 april 2011 21:52 schreef Jojoortje het volgende:
Het maakt eigenlijk ook geen fuck uit, zolang Ajax kampioen wordquote:Op woensdag 27 april 2011 21:52 schreef Jojoortje het volgende:
Het is wellicht slecht, maar dat heb ik ook even gedacht.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:52 schreef Caland het volgende:
Welke speler offert zich op om Valdes een beenbreuk te schoppen. Met een man minder maar je tegenstander zonder keepert maak je wel grote kans denk ik.
Dat zeg jij? Serieus, 1 van de grootse idioten sinds Barca.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:52 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nee. Nu klopt het niet meer. Kijk je überhaupt wel of snap je er gewoon niks van?
Hij ziet enkel de naam "Barcelona". Laat die jongen maarquote:Op woensdag 27 april 2011 21:52 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nee. Nu klopt het niet meer. Kijk je überhaupt wel of snap je er gewoon niks van?
Messi op de koolquote:Op woensdag 27 april 2011 21:52 schreef Caland het volgende:
Welke speler offert zich op om Valdes een beenbreuk te schoppen. Met een man minder maar je tegenstander zonder keepert maak je wel grote kans denk ik.
Ik heb het zelfs al gepost een tijdje geleden.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:53 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het is wellicht slecht, maar dat heb ik ook even gedacht.²
troll more plox, kktybbquote:Op woensdag 27 april 2011 21:53 schreef tong80 het volgende:
De wedstrijd begint gelukkig weer hetzelfde met een brilant gruwelijk geniaal verdedigend Real. Genieten.
Leuk dat je alleen maar op jij zit te reageren, ga weg joh.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:53 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dat zeg jij? Serieus, 1 van de grootse idioten sinds Barca.
Nee, Barcelona speelt in rood/blauw.quote:
Nee, jij bent gewoon leuk. Zo'n klein kind die er zelf geen bal van snapt en iedereen zielig loopt af te kraken. Heerlijk die reacties van jou.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:54 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Leuk dat je alleen maar op jij zit te reageren, ga weg joh.
Remember Inter vorig seizoen? Mourinho past gewoon wéér de elfde tactiek toe op Barcelona, waardoor Barcelona niet aan voetballen toe komt.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:52 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik mis hem ook.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
Deze wedstrijd heeft behoefte aan praatjes over restaurantjes in Madrid. Ik bedoel dus Sierd.
Zou hij ook even kunnen uitleggen hoe ik een heerlijk krokante kroket het best kan bereiden?quote:Op woensdag 27 april 2011 21:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
Deze wedstrijd heeft behoefte aan praatjes over restaurantjes in Madrid. Ik bedoel dus Sierd.
Ja, ook toevallig de eerste wedstrijd gezien?quote:Op woensdag 27 april 2011 21:54 schreef Mr.N het volgende:
[..]
Remember Inter vorig seizoen? Mourinho past gewoon wéér de elfde tactiek toe op Barcelona, waardoor Barcelona niet aan voetballen toe komt.
Maar in dit topic moeten we wel ontopic blijvenquote:
Met joppiesaus.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:54 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Zou hij ook even kunnen uitleggen hoe ik een heerlijk krokante kroket het best kan bereiden?
Inderdaadquote:Op woensdag 27 april 2011 21:55 schreef Falco het volgende:
[..]
Maar in dit topic moeten we wel ontopic blijven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |