Wat een speler. Ik verwacht veel van hem. Kan echt uitgroeien tot de absolute wereldtop.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Taarabt
Volgend jaar in de premier league te bewonderen.
Bekijk ook even deze zeer fraaie goals, onder het genot van een pindarotsje uiteraard.
Die was ik al weer glad vergetenquote:
Die Ron Jansquote:
QFT!quote:Op woensdag 27 april 2011 21:40 schreef Ascendancy het volgende:
Wat een saaie kutwedstrijd. Barca tikt een beetje rond op de middenlijn en Real is aan het kijken. Geen pogingen tot balbezit van real en geen pogingen tot openbreken van de defensie van barca.
Beter wordt er nu 2x gescoord door Barca, zodat Real in de return moet.
Onterechte klacht als supporter. Iedereen had kunnen weten dat het anti-voetbal zou worden.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:42 schreef Geo3kant het volgende:
Ik gun Barca de goal, zodat Real moet voetballen.. ze spelen nog thuis ookzou me geld terug vragen als supporter..
quote:Op woensdag 27 april 2011 21:41 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
De neuk? Dat messi-geilen is wel het grootste probleem rond wedstrijden van barca.
Onzin. Messi is een geweldige voetballer, net zoals Ronaldo. Als mensen dat zeggen hoeft er niet zo kansloos op gereageerd te worden. Ben het spuugzat.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:41 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
De neuk? Dat messi-geilen is wel het grootste probleem rond wedstrijden van barca.
Weet ook niet waar het vandaan komt dat zij de beste ploegen zijn. Wat voor echte tegenstand hebben ze nou gehad?quote:Op woensdag 27 april 2011 21:42 schreef Blik het volgende:
eigenlijk een schande dat deze twee ploegen tot de beste ploegen van de wereld behoren. Een opsomming:
- overtredingen die nergens over gaan
- schwalbes
- kaarten aannaaien
- continue om kaarten vragen
Compleet anti-voetbal. Wat een voorbeeldfunctie...:r
Maar Madrid weet dat er nog een wedstrijd is dus bij 0-1 hoeven ze nog steeds niet te voetballen?quote:Op woensdag 27 april 2011 21:42 schreef Geo3kant het volgende:
Ik gun Barca de goal, zodat Real moet voetballen.. ze spelen nog thuis ookzou me geld terug vragen als supporter..
Iddquote:Op woensdag 27 april 2011 21:43 schreef Merkie het volgende:
Zo bizar dat Barcelona "wil voetballen" volgens Koeman. Helemaal niet man, ze spelen puur op balbezit. Ze zijn ongelofelijk bang om de bal te verliezen.
quote:Op woensdag 27 april 2011 21:39 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Kunnen ze niet beide teams schorsen en Donetsk tegen Tottenham laten spelen voor de finaleplaats?
Hij heeft wel een Messi V0.7 BETA in zijn team: Assaïdi.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:42 schreef Temlin het volgende:
[..]
Die Ron Janskan met zijn eigen team niet eens van VVV winnen en zit wel elke avond te verkondigen hoe het moet
Ik ben het spuugzat dat ze heletijd de rest van het team vergeten...quote:Op woensdag 27 april 2011 21:43 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
[..]
Onzin. Messi is een geweldige voetballer, net zoals Ronaldo. Als mensen dat zeggen hoeft er niet zo kansloos op gereageerd te worden. Ben het spuugzat.
Zat Ron Jans vandaag onder de tafel ofzo? Ik heb hem niet gezien dus hoe kom je daar nu opeens bijquote:Op woensdag 27 april 2011 21:42 schreef Temlin het volgende:
[..]
Die Ron Janskan met zijn eigen team niet eens van VVV winnen en zit wel elke avond te verkondigen hoe het moet
Ook Barcelona speelt zwaar terughoudend ja, maar zij hoeven dan ook niet te voetballen.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:43 schreef Merkie het volgende:
Zo bizar dat Barcelona "wil voetballen" volgens Koeman. Helemaal niet man, ze spelen puur op balbezit. Ze zijn ongelofelijk bang om de bal te verliezen.
Oh we hebben een Messirukker als "objectief" modje. Lekker meequote:Op woensdag 27 april 2011 21:43 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
[..]
Onzin. Messi is een geweldige voetballer, net zoals Ronaldo. Als mensen dat zeggen hoeft er niet zo kansloos op gereageerd te worden. Ben het spuugzat.
Ik weet hoe het werkt.. maar het is jammer voor voetballiefhebbers die nu zitten te kijken. Tactisch geweldig, maar wat je op het veld ziet.. teleurstellend.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:43 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar Madrid weet dat er nog een wedstrijd is dus bij 0-1 hoeven ze nog steeds niet te voetballen?
Eerste keer dat ik om jou moet glimlachen marocquote:Op woensdag 27 april 2011 21:43 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hij heeft wel een Messi V0.7 BETA in zijn team: Assaïdi.²
Vooral Barcelona.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook Barcelona speelt zwaar terughoudend ja, maar zij hoeven dan ook niet te voetballen.
Nee inderdaad, de doelpunten komen vanzelf wel. Hebben de vorige twee ontmoetingen wel bewezen.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook Barcelona speelt zwaar terughoudend ja, maar zij hoeven dan ook niet te voetballen.
0-0 is voor Barcelona gewoon een prima resultaat. Wat zeg ik, 1-0 verliezen is zelfs een prima resultaat.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:44 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nee inderdaad, de doelpunten komen vanzelf wel. Hebben de vorige twee ontmoetingen wel bewezen.
Bullshit.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:44 schreef Caland het volgende:
[..]
0-0 is voor Barcelona gewoon een prima resultaat. Wat zeg ik, 1-0 verliezen is zelfs een prima resultaat.
dat mag...het liefst na 80 minutenquote:Op woensdag 27 april 2011 21:45 schreef Masterboy het volgende:
Ik hoop dat Barca gaat scoren want dan moet Real komen...En dan pas wordt het een leuke wedstrijd.
Omdat Barca niet kan scoren tegen Real? Alleen 1 penalty in 200 minuten voetbal. Een tegendoelpunt van Real is dodelijk.quote:
Ik ben al dat gehuil hier over een saaie wedstrijd / anti voetbal spuugzat. Met deze belangen die er op het spel staan interesseert het hun geen ene flikker wat de mensen thuis er van vinden.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:44 schreef Temlin het volgende:
Ik ben dat overdreven gefap op Barca ook spuugzat
Serieus?quote:Op woensdag 27 april 2011 21:46 schreef Nober het volgende:
José Pinto heeft dus rood gekregen, maar die stond niet op 't veld.
nicequote:Op woensdag 27 april 2011 21:46 schreef Nober het volgende:
José Pinto heeft dus rood gekregen, maar die stond niet op 't veld.
op zich wel een aardige vergelijking. weten we ook gelijk wie er gaat winnen.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:39 schreef BansheeBoy het volgende:
De enige reden dat ik een hekel heb aan dit Barca is omdat het me doet denken aan het Spaanse voetbal elftal. Real Madrid vertolkt voor mij de rol van Oranje, Mourinho is van Marwijk, Peppe is de Jong en Ronaldo is van Persie.²
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |