Het is gewoon extreem arrogant om te denken dat je thuis "wel even wint" van Real als je in bijna 250 minuten voetbal tegen Real nauwelijks wat klaar hebt kunnen spelen.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik hoop het ook niet, maar denk het wel.
Je mag normaal mee posten en niet constant zeiken.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:48 schreef vaasinbloem het volgende:
mag ik wel ronaldo haten of word dat ook gedeleted?
Wat zeg je nouquote:Op woensdag 27 april 2011 21:49 schreef Boterbartje het volgende:
Anti-voetbal. vervolgens gaat die stink Mourinho zeuren over kaarten vragen van barça-spelers terwijl Di Maria en gevolg het ergste zijn wat dat betreft.![]()
Concluderend kan ik zeggen:
Iedereen die voor Real is; sla jezelf
Zulke overtredingen voor een vrije trap wordt door elke club zowat gedaan, niet dat ik het goed praat, alsnog fout. Maar Barcelona aast wel de hele tijd op rood, nep ellebogen enzo, wat mij betref een stuk erger..quote:Op woensdag 27 april 2011 21:49 schreef Boterbartje het volgende:
Anti-voetbal. vervolgens gaat die stink Mourinho zeuren over kaarten vragen van barça-spelers terwijl Di Maria en gevolg het ergste zijn wat dat betreft.![]()
Concluderend kan ik zeggen:
Iedereen die voor Real is; sla jezelf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |