0-0 is voor Barcelona gewoon een prima resultaat. Wat zeg ik, 1-0 verliezen is zelfs een prima resultaat.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:44 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nee inderdaad, de doelpunten komen vanzelf wel. Hebben de vorige twee ontmoetingen wel bewezen.
Bullshit.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:44 schreef Caland het volgende:
[..]
0-0 is voor Barcelona gewoon een prima resultaat. Wat zeg ik, 1-0 verliezen is zelfs een prima resultaat.
dat mag...het liefst na 80 minutenquote:Op woensdag 27 april 2011 21:45 schreef Masterboy het volgende:
Ik hoop dat Barca gaat scoren want dan moet Real komen...En dan pas wordt het een leuke wedstrijd.
Omdat Barca niet kan scoren tegen Real? Alleen 1 penalty in 200 minuten voetbal. Een tegendoelpunt van Real is dodelijk.quote:
Ik ben al dat gehuil hier over een saaie wedstrijd / anti voetbal spuugzat. Met deze belangen die er op het spel staan interesseert het hun geen ene flikker wat de mensen thuis er van vinden.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:44 schreef Temlin het volgende:
Ik ben dat overdreven gefap op Barca ook spuugzat
Serieus?quote:Op woensdag 27 april 2011 21:46 schreef Nober het volgende:
José Pinto heeft dus rood gekregen, maar die stond niet op 't veld.
nicequote:Op woensdag 27 april 2011 21:46 schreef Nober het volgende:
José Pinto heeft dus rood gekregen, maar die stond niet op 't veld.
op zich wel een aardige vergelijking. weten we ook gelijk wie er gaat winnen.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:39 schreef BansheeBoy het volgende:
De enige reden dat ik een hekel heb aan dit Barca is omdat het me doet denken aan het Spaanse voetbal elftal. Real Madrid vertolkt voor mij de rol van Oranje, Mourinho is van Marwijk, Peppe is de Jong en Ronaldo is van Persie.²
Oké, leuk. Een wedstrijd van meer dan een half jaar geleden vind jij relevanter dan de twee ontmoetingen van afgelopen week? Rare jongen.quote:
Nee dat boeit ze ook geen reet.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:46 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik ben al dat gehuil hier over een saaie wedstrijd / anti voetbal spuugzat. Met deze belangen die er op het spel staan interesseert het hun geen ene flikker wat de mensen thuis er van vinden.
Heerlijke speler. Echte straatvoetballer.quote:
Die twee ontmoetingen waren ook niet in Barcelona.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:47 schreef Merkie het volgende:
[..]
Oké, leuk. Een wedstrijd van meer dan een half jaar geleden vind jij relevanter dan de twee ontmoetingen van afgelopen week? Rare jongen.
True. Maar ik denk niet dat het heel anders gaat worden in Camp Nou.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Die twee ontmoetingen waren ook niet in Barcelona.
Terecht.Net alsof je wel iemand mag slaan als je op de bank zit.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
Rood voor een speler die er niet instaat
Mensen zeggen het niet, ze brengen het als een feit waar je niet tegen in mag gaan en geen mening over mag geven, en zelfs al word er slecht gespeeld door hem dan moeten mensen het nog ophemelen, dat is zo vervelend. Ik vind Messi ook een goeie speler, maar er hoeft van mij niet constant zo overdreven over gepraat worden.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:43 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
[..]
Onzin. Messi is een geweldige voetballer, net zoals Ronaldo. Als mensen dat zeggen hoeft er niet zo kansloos op gereageerd te worden. Ben het spuugzat.
Ik hoop het ook niet, maar denk het wel.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:48 schreef Merkie het volgende:
[..]
True. Maar ik denk niet dat het heel anders gaat worden in Camp Nou.
Dat ie maar terug gaat naar zijn hip hop krot!quote:
Het is gewoon extreem arrogant om te denken dat je thuis "wel even wint" van Real als je in bijna 250 minuten voetbal tegen Real nauwelijks wat klaar hebt kunnen spelen.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik hoop het ook niet, maar denk het wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |