Vooral di Maria inderdaad.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:37 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Beter antivoetbal dan dat gehuil om kaarten van Barcelona en die achterlijke schwalbes.!!!!!!!!!!!
Ach, als Real gewoon normaal voetbalt zijn ze echt niet veel minder dan Barcelona. Individueel is Real misschien nog wel beter. Met hun normale spel kun je een dijk van een wedstrijd krijgen.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:37 schreef Stirneriaan het volgende:
Mensen die naar anti-voetbal gaan kijken in Madrid.!!!!!!!!!!!!!!
Als je reglementair vaker scoort is het verdiend. Echt zo'n voetbalterm "onverdiend". Ik hoop ook dat Barça wint maar als dat niet gebeurt ga ik niet zeuren dat het onverdiend is tenzij Di Maria de bal met de hand erin ramt.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:37 schreef Mr.N het volgende:
Even kijken of Mourinho net zo'n laffe methode gaat toepassen bij Manchester United, mocht Real alsnog onverdiend naar de Finale van de CL gaan.
Nee joh, La Liga is leukste competitie...quote:Op woensdag 27 april 2011 21:38 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Dit is echt de slechtste CL-wedstrijd ooit. Gaat HELEMAAL NERGENS OVER.
ja die bedoelde ik, wat een acteurquote:
Eens.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:39 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Kunnen ze niet beide teams schorsen en Donetsk tegen Tottenham laten spelen voor de finaleplaats?
Echt ongelofelijk he. Real weet van te voren al dat ze in hun eigen aanvallende spel gaan verliezen dus proberen ze het op deze manier. Inter lukte het vorig jaar, Real lukte het dit jaar in de beker dus wie weet nu in de CL weer.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:38 schreef inZanity het volgende:
Ik irriteer me alweer dood aan Barcelona! Net als de vorige twee wedstrijden. Het enige wat ze doen is huilen, huilen en overtredingen maken, verder zijn ze nérgens te bekennen. En dan dat eindeloos, nutteloos overspelen achterin. Antivoetbal!
Overigens moet ik wel lachen om die Barca-fanboys hier. En maar zeiken op Real
Nee die van Pedro en Busquets waren echte overtredingenquote:
Terecht natuurlijk.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:40 schreef Morendo het volgende:
Het grote Messi-geilen is weer begonnen.
Jij wel dan?quote:Op woensdag 27 april 2011 21:40 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Hij wist ronaldo z'n naam niet eens. V Hanegem
Onzin, in hun eigen aanvallende spel kunnen ze gewoon tegen Barcelona voetballen zonder dat het 5-0 word. De eerste wedstrijd in Barcelona was een incident en niet het echte kracht verschil tussen beiden.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:39 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Echt ongelofelijk he. Real weet van te voren al dat ze in hun eigen aanvallende spel gaan verliezen dus proberen ze het op deze manier. Inter lukte het vorig jaar, Real lukte het dit jaar in de beker dus wie weet nu in de CL weer.
veel verwachten van de lamme tegen de blinde.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:40 schreef Mykonos het volgende:
Ach, zolang iedereen zulke hoge verwachtingen heeft, gaat deze wedstrijd altijd tegenvallen, laten we wel wezen.
Nu doe je Erik Falkenburg veel tekort.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:40 schreef Evertjan het volgende:
Messi is de beste voetballer van deze tijd!
quote:Op woensdag 27 april 2011 21:40 schreef Ascendancy het volgende:
Wat een saaie kutwedstrijd. Barca tikt een beetje rond op de middenlijn en Real is aan het kijken. Geen pogingen tot balbezit van real en geen pogingen tot openbreken van de defensie van barca.
Beter wordt er nu 2x gescoord door real, zodat Barca in de return moet.
quote:Op woensdag 27 april 2011 21:40 schreef Ascendancy het volgende:
Wat een saaie kutwedstrijd. Barca tikt een beetje rond op de middenlijn en Real is aan het kijken. Geen pogingen tot balbezit van real en geen pogingen tot openbreken van de defensie van barca.
Beter wordt er nu 2x gescoord door real, zodat Barca in de return moet.
De neuk? Dat messi-geilen is wel het grootste probleem rond wedstrijden van barca.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
[info]Kappen met dat gezeik over Messi fappen. Laat iedereen lekker in zijn waarde.[/info]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |