De 2e helft begint weer, kun je je broek weer op de knieën doen en heerlijk gaan fappen.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:49 schreef Boterbartje het volgende:
Anti-voetbal. vervolgens gaat die stink Mourinho zeuren over kaarten vragen van barça-spelers terwijl Di Maria en gevolg het ergste zijn wat dat betreft.![]()
Concluderend kan ik zeggen:
Iedereen die voor Real is; sla jezelf
Hier ben ik het wel mee eens jaquote:Op woensdag 27 april 2011 21:50 schreef Burner82 het volgende:
Nu OF scoren OF matten... Als er maar iets gebeurd...
Klopt, een Yaya Toure zou nu ook niet mistaan. Wat een mis verkoop was dat zeg.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:50 schreef ValHallen het volgende:
Nu zou Barcelona echt gebaat zijn met een type Zlaten.
Als er één is die anti-voetbal speelt is het Barcelona wel.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:49 schreef Boterbartje het volgende:
Anti-voetbal. vervolgens gaat die stink Mourinho zeuren over kaarten vragen van barça-spelers terwijl Di Maria en gevolg het ergste zijn wat dat betreft.![]()
Concluderend kan ik zeggen:
Iedereen die voor Real is; sla jezelf
zeg dat wel.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:51 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Ik ben zo blij dat ik sport 1 heb waar ze tenminste wel redelijk objectief commentaar hebben. Op van hanegem na dan.
fixedquote:Op woensdag 27 april 2011 21:51 schreef inZanity het volgende:
[..]
Als er één is die anti-voetbal speelt is het Barcelona Real wel.
Misschien had je de eerste helft eens moeten opletten hoe vaak Barca over de middenlijn kwam.quote:
Ja echt een drama dit.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:52 schreef Jojoortje het volgende:
Who cares. In beide teams zitten gigantische etters.
Sowieso spanjaardenquote:Op woensdag 27 april 2011 21:52 schreef Jojoortje het volgende:
Who cares. In beide teams zitten gigantische etters.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |