Nee dat boeit ze ook geen reet.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:46 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik ben al dat gehuil hier over een saaie wedstrijd / anti voetbal spuugzat. Met deze belangen die er op het spel staan interesseert het hun geen ene flikker wat de mensen thuis er van vinden.
Heerlijke speler. Echte straatvoetballer.quote:
Die twee ontmoetingen waren ook niet in Barcelona.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:47 schreef Merkie het volgende:
[..]
Oké, leuk. Een wedstrijd van meer dan een half jaar geleden vind jij relevanter dan de twee ontmoetingen van afgelopen week? Rare jongen.
True. Maar ik denk niet dat het heel anders gaat worden in Camp Nou.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Die twee ontmoetingen waren ook niet in Barcelona.
Terecht.Net alsof je wel iemand mag slaan als je op de bank zit.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
Rood voor een speler die er niet instaat
Mensen zeggen het niet, ze brengen het als een feit waar je niet tegen in mag gaan en geen mening over mag geven, en zelfs al word er slecht gespeeld door hem dan moeten mensen het nog ophemelen, dat is zo vervelend. Ik vind Messi ook een goeie speler, maar er hoeft van mij niet constant zo overdreven over gepraat worden.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:43 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
[..]
Onzin. Messi is een geweldige voetballer, net zoals Ronaldo. Als mensen dat zeggen hoeft er niet zo kansloos op gereageerd te worden. Ben het spuugzat.
Ik hoop het ook niet, maar denk het wel.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:48 schreef Merkie het volgende:
[..]
True. Maar ik denk niet dat het heel anders gaat worden in Camp Nou.
Dat ie maar terug gaat naar zijn hip hop krot!quote:
Het is gewoon extreem arrogant om te denken dat je thuis "wel even wint" van Real als je in bijna 250 minuten voetbal tegen Real nauwelijks wat klaar hebt kunnen spelen.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik hoop het ook niet, maar denk het wel.
Je mag normaal mee posten en niet constant zeiken.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:48 schreef vaasinbloem het volgende:
mag ik wel ronaldo haten of word dat ook gedeleted?
Wat zeg je nouquote:Op woensdag 27 april 2011 21:49 schreef Boterbartje het volgende:
Anti-voetbal. vervolgens gaat die stink Mourinho zeuren over kaarten vragen van barça-spelers terwijl Di Maria en gevolg het ergste zijn wat dat betreft.![]()
Concluderend kan ik zeggen:
Iedereen die voor Real is; sla jezelf
Zulke overtredingen voor een vrije trap wordt door elke club zowat gedaan, niet dat ik het goed praat, alsnog fout. Maar Barcelona aast wel de hele tijd op rood, nep ellebogen enzo, wat mij betref een stuk erger..quote:Op woensdag 27 april 2011 21:49 schreef Boterbartje het volgende:
Anti-voetbal. vervolgens gaat die stink Mourinho zeuren over kaarten vragen van barça-spelers terwijl Di Maria en gevolg het ergste zijn wat dat betreft.![]()
De 2e helft begint weer, kun je je broek weer op de knieën doen en heerlijk gaan fappen.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:49 schreef Boterbartje het volgende:
Hier ben ik het wel mee eens jaquote:Op woensdag 27 april 2011 21:50 schreef Burner82 het volgende:
Nu OF scoren OF matten... Als er maar iets gebeurd...
Klopt, een Yaya Toure zou nu ook niet mistaan. Wat een mis verkoop was dat zeg.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:50 schreef ValHallen het volgende:
Nu zou Barcelona echt gebaat zijn met een type Zlaten.
Als er één is die anti-voetbal speelt is het Barcelona wel.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:49 schreef Boterbartje het volgende:
zeg dat wel.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:51 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Ik ben zo blij dat ik sport 1 heb waar ze tenminste wel redelijk objectief commentaar hebben. Op van hanegem na dan.
fixedquote:Op woensdag 27 april 2011 21:51 schreef inZanity het volgende:
[..]
Als er één is die anti-voetbal speelt is het Barcelona Real wel.
Misschien had je de eerste helft eens moeten opletten hoe vaak Barca over de middenlijn kwam.quote:
Ja echt een drama dit.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:52 schreef Jojoortje het volgende:
Who cares. In beide teams zitten gigantische etters.
Sowieso spanjaardenquote:Op woensdag 27 april 2011 21:52 schreef Jojoortje het volgende:
quote:Op woensdag 27 april 2011 21:52 schreef Jojoortje het volgende:
Het maakt eigenlijk ook geen fuck uit, zolang Ajax kampioen wordquote:Op woensdag 27 april 2011 21:52 schreef Jojoortje het volgende:
Het is wellicht slecht, maar dat heb ik ook even gedacht.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:52 schreef Caland het volgende:
Welke speler offert zich op om Valdes een beenbreuk te schoppen. Met een man minder maar je tegenstander zonder keepert maak je wel grote kans denk ik.
Dat zeg jij? Serieus, 1 van de grootse idioten sinds Barca.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:52 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nee. Nu klopt het niet meer. Kijk je überhaupt wel of snap je er gewoon niks van?
Hij ziet enkel de naam "Barcelona". Laat die jongen maarquote:Op woensdag 27 april 2011 21:52 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nee. Nu klopt het niet meer. Kijk je überhaupt wel of snap je er gewoon niks van?
Messi op de koolquote:Op woensdag 27 april 2011 21:52 schreef Caland het volgende:
Welke speler offert zich op om Valdes een beenbreuk te schoppen. Met een man minder maar je tegenstander zonder keepert maak je wel grote kans denk ik.
Ik heb het zelfs al gepost een tijdje geleden.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:53 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het is wellicht slecht, maar dat heb ik ook even gedacht.²
troll more plox, kktybbquote:Op woensdag 27 april 2011 21:53 schreef tong80 het volgende:
De wedstrijd begint gelukkig weer hetzelfde met een brilant gruwelijk geniaal verdedigend Real. Genieten.
Leuk dat je alleen maar op jij zit te reageren, ga weg joh.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:53 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dat zeg jij? Serieus, 1 van de grootse idioten sinds Barca.
Nee, Barcelona speelt in rood/blauw.quote:
Nee, jij bent gewoon leuk. Zo'n klein kind die er zelf geen bal van snapt en iedereen zielig loopt af te kraken. Heerlijk die reacties van jou.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:54 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Leuk dat je alleen maar op jij zit te reageren, ga weg joh.
Remember Inter vorig seizoen? Mourinho past gewoon wéér de elfde tactiek toe op Barcelona, waardoor Barcelona niet aan voetballen toe komt.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:52 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik mis hem ook.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
Deze wedstrijd heeft behoefte aan praatjes over restaurantjes in Madrid. Ik bedoel dus Sierd.
Zou hij ook even kunnen uitleggen hoe ik een heerlijk krokante kroket het best kan bereiden?quote:Op woensdag 27 april 2011 21:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
Deze wedstrijd heeft behoefte aan praatjes over restaurantjes in Madrid. Ik bedoel dus Sierd.
Ja, ook toevallig de eerste wedstrijd gezien?quote:Op woensdag 27 april 2011 21:54 schreef Mr.N het volgende:
[..]
Remember Inter vorig seizoen? Mourinho past gewoon wéér de elfde tactiek toe op Barcelona, waardoor Barcelona niet aan voetballen toe komt.
Maar in dit topic moeten we wel ontopic blijvenquote:
Met joppiesaus.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:54 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Zou hij ook even kunnen uitleggen hoe ik een heerlijk krokante kroket het best kan bereiden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |