Ik meen het echt hoor.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:29 schreef Falco het volgende:
[..]
Insert obvious troll is obvious-plaatje
quote:
Zo wint Mourinho nou eenmaal zijn prijzenquote:Op woensdag 27 april 2011 21:32 schreef Gwunnik het volgende:
Al die 'classico's' worden kapot gemaakt zo... alleen die 5-0 had met voetbal te maken... de andere wedstrijden gaan alleen maar om het matten, de schwalbes en de 'spanning'...
jammer
Het gaat om het resultaat.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:32 schreef Gwunnik het volgende:
Al die 'classico's' worden kapot gemaakt zo... alleen die 5-0 had met voetbal te maken... de andere wedstrijden gaan alleen maar om het matten, de schwalbes en de 'spanning'...
jammer
Voor mij niet... ik wil mooi voetbal zien!quote:
Jonge, Barcelona speelt ook pauperquote:Op woensdag 27 april 2011 21:33 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Zo wint Mourinho nou eenmaal zijn prijzen
Heb je een lolbroek aanquote:
De kaart voor Arbeloa was nog veel onterechter.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:34 schreef Geo3kant het volgende:
2e helft wordt hopelijk attractiever .. ook meer opstootjes is wel leuk, felle duels.
Onterechte gele kaart voor Alves
Bewust iemand een rode kaart willen aansmeren.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:34 schreef pisnicht het volgende:
Als Barcelona zo moet winnen, verdienen ze het niet. Kansloze schwalbes zeg
Komt hun ware aard weer naar voren, plan B, kaarten aannaaien.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:33 schreef Kekster het volgende:
Real Madrid![]()
Barcelona is zwaar wanhopig en gaat de tactiek kaarten aannaaien weer gebruiken
Mourinho
Heeft het gewild te voetballen dan? Real heeft meer/betere kansen gehad. Lachwekkend gewoon.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:34 schreef Mr.N het volgende:
Een ploeg dat wilt voetballen tegen een ploeg dat anti-voetbal speelt
Real
Normaal gesproken wel, maar vandaag zijn ze een beetje dramatisch ja.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:34 schreef Tornadovis het volgende:
Die vrije trappen van Ronaldo leveren 9 vd 10 keer ook echt helemaal niets op...
Inderdaad. Afellay is beter.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:34 schreef SuperHarregarre het volgende:
Meer gejank van Barcelona gezien dan voetbal. Die Sergio en Pedro zijn ook gewoon te slecht voor Barcelona en compenseren dat met janken.
In de FA beker ja. Er zijn er meerdere.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:34 schreef Morendo het volgende:
[..]
Nee hoor, zijn uitgeschakeld door City.
Interesseerd mij dat nou. Als Barcelona er maar met een nederlaag afgaat.quote:
Was geen quote op jou, dat was iemand anders die ook 'fixed' zei.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:34 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
?
Heb het over gekoppelde topicreeksen.
thx, ik was al aan 't wachten tot ie kwamquote:
True story bro.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:34 schreef TheGreatHooD het volgende:
Gadverdamme, ik wordt echt strontziek van Barcelona. Overal zo'n drama van maken, en gele kaarten aannaaien. Ik hoop echt, echt vanuit mijn hart dat dit Barcelona uitgeschakeld wordt. Doordat iedereen zoveel pluimen in de fat ass van Barca steekt, beginnen ze echt naast hun schoenen te lopen. Maarja, dit Barca heeft zeker ook wel dit soort vieze maniertjes nodig om te winnen. Ik hoop echt dat de scheidsrechters daar wat aan gaan doen, kaarten vragen = kaart. Kaarten aannaaien = geel, doen alsof je een elleboog hebt gekregen terwijl er niks aan de hand is, Pedro en Busquets, = direct rood.
Dit Barca zou zogenaamd het beste voetbal van de wereld spelen, IMHO maken ze het voetbal zo kapot. Iedereen in de jeugd begint deze maniertjes over te nemen. Gadverdamme.
Pardon?quote:Op woensdag 27 april 2011 21:36 schreef Confetti het volgende:
[..]
Oh leuk, nog een voetballer die niets durft.
Ik zou zelfs zeggen wat een pleonasmequote:
Beter antivoetbal dan dat gehuil om kaarten van Barcelona en die achterlijke schwalbes.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:37 schreef Stirneriaan het volgende:
Mensen die naar anti-voetbal gaan kijken in Madrid.!!!!!!!!!!!!!!
Taarabtquote:Op woensdag 27 april 2011 21:36 schreef BansheeBoy het volgende:
Zo zonde, bij dit soort teams zou een Adel Taarabt echt niet misstaan, met zijn techniek en op Osmose gebaseerde balbehandeling zou elke voetballers zijn (wellicht ietwat zoutige) vingers bij aflikken.˛
Maar dat kan heul niet!quote:Op woensdag 27 april 2011 21:38 schreef inZanity het volgende:
Ik irriteer me alweer dood aan Barcelona!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |