quote:Op woensdag 27 april 2011 12:45 schreef danilel het volgende:
Flauw om Guido af te branden hier, is voor hem denk ik ook frustrerend dat hij niet alles kan/mag zeggen.
Hij laat wel als 1 vd enige oudbewoners hier op Fok! zien.
Daar heb ik wel respect voor.
En die ene opm. op twitter over die huisvrouwen.........laat gaan.
Hoe reageren wij niet hier op Fok!
Wie de bal kaatst...........
Mee eens, en zoals hij zelf al aangaf hij is bang dat hij teveel zeg omdat dat blijkbaar niet erg duidelijk is.quote:Op woensdag 27 april 2011 12:45 schreef NenaLois het volgende:
[..]
Ik vind het respect dat hij reageert in de FOK-SST-topics en dat hij zijn mening zegt
Dat kun je van de andere ex-bewoners niet zeggen
Die zijn alleen maar slaafjes van de programmamakers en doen alleen maar wat ze opgedragen krijgen uit ANGST
Guido handelt niet uit angst maar uit eerlijkheid, dat vind ik sterk van hem
Volgens mij kon die niet genomineerd worden, was maar een bezoekster....quote:Op woensdag 27 april 2011 12:46 schreef DownToEarth het volgende:
Die Johanna baalt gewoon als een stekker dat ze genomineerd is.
iddquote:Op woensdag 27 april 2011 12:48 schreef Nostalgist het volgende:
Mo: "Twee jongens die stemmen moeten verdelen"... Die ziet Jo niet weggaan...
Serieus, Jo gaat naar huis.quote:Op woensdag 27 april 2011 12:48 schreef Nostalgist het volgende:
En ze heeft wederom gelijk, helaas..quote:Op woensdag 27 april 2011 12:48 schreef Nostalgist het volgende:
Guido kwam ff olie brengenquote:Op woensdag 27 april 2011 12:49 schreef bollokus het volgende:
die guido heeft de boel wel weer opgestookt hier
De vloer voor mijn bank is in ieder geval mooi schoon.quote:Op woensdag 27 april 2011 12:49 schreef bollokus het volgende:
en wie was er weer aan het rokenquote:
doe de bank dan ook gelijkquote:Op woensdag 27 april 2011 12:50 schreef AYLI het volgende:
[..]
De vloer voor mijn bank is in ieder geval mooi schoon.
Precies, ik geef Karim groot gelijk.quote:Op woensdag 27 april 2011 12:49 schreef Nostalgist het volgende:
Mo blijft het jammer vinden dat haar moeder geen brief heeft gekregen....
Heeft ze de exacte opdracht voor de brief wel gehoord?
Hahahahahaha echt he, flapdrol eerste klas.quote:Op woensdag 27 april 2011 12:50 schreef delfse het volgende:
Lees dit nog eens terug... wie is er hier nu gek... het gaat om een TV programma
Als je de streamers als domme huisvrouwen neer zet ben je niet goed wijs. Sst mag blij zijn met die paar streamers die ze nu nog hebben. En ik blijf hem gestoord vinden Guido hij denkt dat hij heel wat is het is gewoon een flapdrol.
Hallo Bollo... hij denkt er zeker meer kijkers door te winnen, nou ,,,, de kijkcijfers blijven dalen!quote:Op woensdag 27 april 2011 12:49 schreef bollokus het volgende:
Die gaat waarschijnlijk het huis inquote:Op woensdag 27 april 2011 12:50 schreef beequeen het volgende:
Mo's moeder komt niet naar de liveshows, dat kan niet. Maar ze mag er niks over zeggen.
Lekker !quote:
Ze denken allemaal dat het bekende bnn worden nou Mo kan zo in een film van Kim Holland als een hoertje.quote:Op woensdag 27 april 2011 12:51 schreef DownToEarth het volgende:
[..]
Hahahahahaha echt he, flapdrol eerste klas.
wil je erover praten ?quote:Op woensdag 27 april 2011 12:51 schreef Blackprinces het volgende:
Ben bijna beledigd dat ik niet tot de doelgroep hoor............voel me zo fokking oud
juist kom op het goede moment..... zal ik zo wel weer naar de SC gestuurd wordenquote:
Ach, vrouwen zijn de doelgroep toch?quote:Op woensdag 27 april 2011 12:51 schreef Blackprinces het volgende:
Begrijp best dat ze niet zoveel op hebben met streamers.
Maar al zouden ze die klote daily's wat meer up to date houden en ook eens een logische volgorde inzetten zou het wat intressanter zijn om naar te kijken.
Alleen dat klote knip en plak werk van ze he.....
Ben bijna beledigd dat ik niet tot de doelgroep hoor............voel me zo fokking oud
Want? Wat levert de streamers Sst op?quote:Op woensdag 27 april 2011 12:50 schreef delfse het volgende:
Lees dit nog eens terug... wie is er hier nu gek... het gaat om een TV programma
Als je de streamers als domme huisvrouwen neer zet ben je niet goed wijs. Sst mag blij zijn met die paar streamers die ze nu nog hebben. En ik blijf hem gestoord vinden Guido hij denkt dat hij heel wat is het is gewoon een flapdrol.
ik ben wel 40 inches kloppen ook alquote:Op woensdag 27 april 2011 12:51 schreef flintekind het volgende:
Voel me wel een beetje aangesproken door Guido. Behalve dat ik 41 ben en mijn flatscreens 42 inch.....
quote:Op woensdag 27 april 2011 12:51 schreef flintekind het volgende:
Voel me wel een beetje aangesproken door Guido. Behalve dat ik 41 ben en mijn flatscreens 42 inch.....
Heb die puber, die zichzelf zo geweldig vindt op negeren gezet, zijn braaksel hoef ik niet op mijn beeldscherm.quote:Op woensdag 27 april 2011 12:50 schreef Toverheks het volgende:
@Liesje wil je niet voor mij denken, ik weet dondersgoed dat het tv prog. van de kijkers afhangt een stelletje streamers is op een paar handen te tellen, maar over dat huisvrouwen gedoe is zeer neerbuigend want daar moest hij het van hebben, ook huisvrouwen kijken SST op TV hoor.
Nee hier moet hij een beetje op zijn tellen passen dat weet hij ook, maar ga niet hier dit zeggen en iets anders op twitter, laat hem lekker op twitter blijven ik zit niet te wachten op zo een Lulletje rozewater.
misschien krijgt mo haar eigen show straks: de nympho show, na 00:00 snachtsquote:Op woensdag 27 april 2011 12:52 schreef delfse het volgende:
[..]
Ze denken allemaal dat het bekende bnn worden nou Mo kan zo in een film van Kim Holland als een hoertje.
quote:Op woensdag 27 april 2011 12:51 schreef Blackprinces het volgende:
Begrijp best dat ze niet zoveel op hebben met streamers.
Maar al zouden ze die klote daily's wat meer up to date houden en ook eens een logische volgorde inzetten zou het wat intressanter zijn om naar te kijken.
Alleen dat klote knip en plak werk van ze he.....
Zou kunnen toch. Was het ook niet Huub's moeder die vanwege haar werk liever niet voor de camera wilde?quote:Op woensdag 27 april 2011 12:50 schreef beequeen het volgende:
Mo's moeder komt niet naar de liveshows, dat kan niet. Maar ze mag er niks over zeggen.
Ja. Daar kan Kim Holland nog wat van leren. Een hoertje met sentiment.quote:Op woensdag 27 april 2011 12:52 schreef delfse het volgende:
[..]
Ze denken allemaal dat het bekende bnn worden nou Mo kan zo in een film van Kim Holland als een hoertje.
mo zei ooit eens tegen.. ehm, iemand: je hebt toch die foto van mijn ouders gezien? dan weet je waarom mijn moeder niet in de liveshows komt..quote:Op woensdag 27 april 2011 12:51 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Die gaat waarschijnlijk het huis inIk weet bijna wel zeker dat Gerard gaat hoor. Dat kan haast niet anders.
Ik had eerlijk gezegd ook niet in de gaten dat je nog zo'n lekkere frisse jonge bloem bentquote:Op woensdag 27 april 2011 12:43 schreef AYLI het volgende:
[..]
Oh maar dat vind ik ook hoor. Ik ben absoluut geen Sharon-fan. Maar dan zou hij nu ook best kunnen zeggen hoe hij over de bewoners denkt, ipv dit schijnheilige gedoe.
Hij schat me verdorie nog twee keer zo oud als ik ben ook.
nee ik neem wel een paar pillen in.quote:Op woensdag 27 april 2011 12:52 schreef Capaja het volgende:
[..]
wil je erover praten ?
jo heeft nu wel even tijd voor je![]()
Nee, ze is kapotgemaakt door haar te triggeren op haar zwakke plek, alles voor de kijkers he.quote:Op woensdag 27 april 2011 12:52 schreef afca_oc het volgende:
SST_Guido SST Guido
Mensen die zeggen: zie je nou nog niet in hoe Monique is? Ik zeg je 1 ding: Zo is Monique niet.De eerste 4 weken, dat was de echte Mo #sstnl
32 minutes ago Favorite Retweet Reply
de mo van de afgelopen 7 weken acteert dus? of is een dubbelganger?
Ik denk niet voor jou, ik reageer op jouw post.quote:Op woensdag 27 april 2011 12:50 schreef Toverheks het volgende:
@Liesje wil je niet voor mij denken, ik weet dondersgoed dat het tv prog. van de kijkers afhangt een stelletje streamers is op een paar handen te tellen, maar over dat huisvrouwen gedoe is zeer neerbuigend want daar moest hij het van hebben, ook huisvrouwen kijken SST op TV hoor.
Nee hier moet hij een beetje op zijn tellen passen dat weet hij ook, maar ga niet hier dit zeggen en iets anders op twitter, laat hem lekker op twitter blijven ik zit niet te wachten op zo een Lulletje rozewater.
quote:Op woensdag 27 april 2011 12:52 schreef Capaja het volgende:
[..]
Nee dat doe ik ook niet, dan hoor ik de tv niet....!
ik ben wel 40 inches kloppen ook al
alleen dat stofzuigen
De streamers zijn best wel belangrijk voor een reallife soap.quote:Op woensdag 27 april 2011 12:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Want? Wat levert de streamers Sst op?
Ja, vond het een briljant idee van Guido om zittend te stofzuigen, begrijp niet waarom ze hier tegen hem lopen te zeiken.quote:Op woensdag 27 april 2011 12:50 schreef AYLI het volgende:
[..]
De vloer voor mijn bank is in ieder geval mooi schoon.
Lijk ik toch nog op Sharon!quote:Op woensdag 27 april 2011 12:53 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik had eerlijk gezegd ook niet in de gaten dat je nog zo'n lekkere frisse jonge bloem bent
had je neus je weer in de steek gelatenquote:Op woensdag 27 april 2011 12:53 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik had eerlijk gezegd ook niet in de gaten dat je nog zo'n lekkere frisse jonge bloem bent
ja die werkte toen bij slachtofferhulpquote:Op woensdag 27 april 2011 12:53 schreef akveor het volgende:
[..]
Zou kunnen toch. Was het ook niet Huub's moeder die vanwege haar werk liever niet voor de camera wilde?
Ja geweldig dat hij hier gewoon langs komt.quote:Op woensdag 27 april 2011 12:54 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Ja, vond het een briljant idee van Guido om zittend te stofzuigen, begrijp niet waarom ze hier tegen hem lopen te zeiken.
En wat is nou precies haar zwakke plek dan?quote:Op woensdag 27 april 2011 12:53 schreef Urb het volgende:
[..]
Nee, ze is kapotgemaakt door haar te triggeren op haar zwakke plek, alles voor de kijkers he.
mo vd laatste 7 weken is emotioneel kapot gemaakt.quote:Op woensdag 27 april 2011 12:52 schreef afca_oc het volgende:
SST_Guido SST Guido
Mensen die zeggen: zie je nou nog niet in hoe Monique is? Ik zeg je 1 ding: Zo is Monique niet.De eerste 4 weken, dat was de echte Mo #sstnl
Zit guidson lekker te rellen?quote:Op woensdag 27 april 2011 12:50 schreef Toverheks het volgende:
je weet hoe ik ben he lies maar dit is gewoon neerbuigend moet ie helemaal niet twitteren of FOKKEN, maar niet hier beetje heilig doen en op twitter lopen zeiken, zo dubbel allemaalquote:Op woensdag 27 april 2011 12:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik denk niet voor jou, ik reageer op jouw post.
Misschien heeft MaMo een of andere hoge functie en kan ze daardoor niet in beeld komen?quote:Op woensdag 27 april 2011 12:53 schreef Dakotamu het volgende:
[..]
mo zei ooit eens tegen.. ehm, iemand: je hebt toch die foto van mijn ouders gezien? dan weet je waarom mijn moeder niet in de liveshows komt..
snapte er niets van, maar klonk niet alsof ma mo het huis in kwam
Haar relatie met Maik natuurlijk.quote:Op woensdag 27 april 2011 12:54 schreef afca_oc het volgende:
[..]
En wat is nou precies haar zwakke plek dan?
de mijne 38 inchquote:Op woensdag 27 april 2011 12:51 schreef flintekind het volgende:
quote:Op woensdag 27 april 2011 12:54 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Ja, vond het een briljant idee van Guido om zittend te stofzuigen, begrijp niet waarom ze hier tegen hem lopen te zeiken.
quote:Op woensdag 27 april 2011 12:54 schreef danilel het volgende:
[..]
mo vd laatste 7 weken is emotioneel kapot gemaakt.
Denk dat als ze van te voren wist dat het programma een andere wending zou krijgen als dan de bewoners bij de intake voorgespiegeld kregen, ze wel 2 keer zouden nadenken om hier aan mee te doen.
Oh. Nou dat zal dan wel he, je hebt mij overtuigd.quote:Op woensdag 27 april 2011 12:54 schreef delfse het volgende:
[..]
De streamers zijn best wel belangrijk voor een reallife soap.
Nee hoor, ik voel me totaal niet aangesproken.quote:Op woensdag 27 april 2011 12:49 schreef bollokus het volgende:
rel wel met hem mee, oeps tegen hem mee kan ookquote:
Maar van die huisvrouwen dat klopt gewoon hoorquote:Op woensdag 27 april 2011 12:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
je weet hoe ik ben he lies maar dit is gewoon neerbuigend moet ie helemaal niet twitteren of FOKKEN, maar niet hier beetje heilig doen en op twitter lopen zeiken, zo dubbel allemaal
er zijn er genoeg die het wel tot zich trekken..... och moeje niet doen.quote:Op woensdag 27 april 2011 12:56 schreef Thea-ter-Stuk het volgende:
[..]
Nee hoor, ik voel me totaal niet aangesproken.
Dan is ze een beetje naief vind ik. Als je hierin stapt, moet je met veel verschillende scenario's rekening houden, waaronder dat het emotioneel zwaar gaat worden. En in dat opzich heeft Gerard wel door hoe het in mekaar steekt en die probeert het ook over te brengen naar de anderen toe.quote:Op woensdag 27 april 2011 12:54 schreef danilel het volgende:
[..]
mo vd laatste 7 weken is emotioneel kapot gemaakt.
Denk dat als ze van te voren wist dat het programma een andere wending zou krijgen als dan de bewoners bij de intake voorgespiegeld kregen, ze wel 2 keer zouden nadenken om hier aan mee te doen.
doet ie op twitter, niet hierquote:Op woensdag 27 april 2011 12:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
rel wel met hem mee, oeps tegen hem mee kan ookenge jongen patser en kijkt ook zo vies uit zijn ogen onbetrouwbaar
ach moet ik nog ff doorgaan GUIDO kom er maar in hoor!!!!
Prima, je mag je mening hebben en ik mag daar op reageren. Zoals ik ook aangaf vond ik het ook niet erg netjes van Guido.quote:Op woensdag 27 april 2011 12:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
je weet hoe ik ben he lies maar dit is gewoon neerbuigend moet ie helemaal niet twitteren of FOKKEN, maar niet hier beetje heilig doen en op twitter lopen zeiken, zo dubbel allemaal
Die falen nog wel het meest jaquote:Op woensdag 27 april 2011 12:56 schreef NenaLois het volgende:
[..]
DAT.
De échte trieste mensen zijn de programmamakers.
mo heeft het zelf verpest. zo bang wat nederland denkt maar wel liggen batsen terwijl de rest er op moest wachtenquote:Op woensdag 27 april 2011 12:52 schreef afca_oc het volgende:
SST_Guido SST Guido
Kansloosquote:Op woensdag 27 april 2011 12:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
rel wel met hem mee, oeps tegen hem mee kan ookenge jongen patser en kijkt ook zo vies uit zijn ogen onbetrouwbaar
ach moet ik nog ff doorgaan GUIDO kom er maar in hoor!!!!
ik weet niet hij post niet meerquote:Op woensdag 27 april 2011 12:57 schreef Stability het volgende:
waar is die hond eigenlijk? weer opgesloten in de bench?
ben trots dat ik een huisvrouw ben, en strijken doe ik niet maar voor de restquote:Op woensdag 27 april 2011 12:57 schreef PC eend het volgende:
[..]
Maar van die huisvrouwen dat klopt gewoon hoor
maar dat kan je toch niet van een foto aflezen? klonk eerder alsof het iets fysieks was, maar zo kwam het op mijn over, kan er heeeeelemaal naast zitten natuurlijkquote:Op woensdag 27 april 2011 12:55 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Misschien heeft MaMo een of andere hoge functie en kan ze daardoor niet in beeld komen?
Duidelijkquote:Op woensdag 27 april 2011 12:57 schreef afca_oc het volgende:
[..]
Dan is ze een beetje naief vind ik. Als je hierin stapt, moet je met veel verschillende scenario's rekening houden, waaronder dat het emotioneel zwaar gaat worden. En in dat opzich heeft Gerard wel door hoe het in mekaar steekt en die probeert het ook over te brengen naar de anderen toe.
quote:Op woensdag 27 april 2011 12:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Prima, je mag je mening hebben en ik mag daar op reageren. Zoals ik ook aangaf vond ik het ook niet erg netjes van Guido.
En dit is nog maar één opmerking, wil niet weten hoe veel onzin hij al over zichzelf heeft gelezen.quote:Op woensdag 27 april 2011 12:57 schreef bollokus het volgende:
[..]
er zijn er genoeg die het wel tot zich trekken..... och moeje niet doen.
Jaahaa maar ze mag niet weg!!! Anders krijgt ze op de kop van eieren....:(quote:Op woensdag 27 april 2011 12:57 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
mo heeft het zelf verpest. zo bang wat nederland denkt maar wel liggen batsen terwijl de rest er op moest wachtendaarna spijt, maar de volgende dag gewoon weer doen
![]()
dagen zeuren zeiken dat ze weg wil, zei ze echt letterlijk zaterdag, en dan nu weer blijven..
eigen schuld stomme kutmo !!!
vliegt ze met de bezem door het huisquote:Op woensdag 27 april 2011 12:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ben trots dat ik een huisvrouw ben, en strijken doe ik niet maar voor de rest
quote:
zoefffffffffffffffffffquote:Op woensdag 27 april 2011 12:59 schreef bollokus het volgende:
[..]
vliegt ze met de bezem door het huis
ik voel me niet aangesproken, ondanks dat ik een 36 jarige huisvrouw ben, helaas zonder plasma scherm, en met een stapel strijk waarover Segredo niet over heen kan springen.quote:Op woensdag 27 april 2011 12:57 schreef PC eend het volgende:
[..]
Maar van die huisvrouwen dat klopt gewoon hoor
Joh.quote:Op woensdag 27 april 2011 12:57 schreef delfse het volgende:
Het is gewoon Mo haar karakter ze is in en in slecht. Dit kan je niet spelen 11 weken lang het is een jankert en een hoertje daar komt ze wel achter als ze weer buiten is. Ze zal wel winnen het is een lieverdje van de stem. Maar het publiek zal haar wel uitkotsen denk ik .
haar moeder hebben we toch al in de live gezienquote:Op woensdag 27 april 2011 12:58 schreef Dakotamu het volgende:
[..]
maar dat kan je toch niet van een foto aflezen? klonk eerder alsof het iets fysieks was, maar zo kwam het op mijn over, kan er heeeeelemaal naast zitten natuurlijk
quote:Op woensdag 27 april 2011 12:59 schreef Flashbox het volgende:
Heb hem even aangepast die tweet![]()
![]()
![]()
![]()
SST_SteunJoanna: Joanna weer genomineerd! Laat het niet gebeuren dat ze nu nog moet vertrekken! Sms Joanna naar 5353 of bel 0909-1392 en krijg nu 50% korting #sstnl #steunjoanna
1 minute ago
ik heb een foto van Mamo gezien, hele normale vrouw om te zien hoor!quote:Op woensdag 27 april 2011 12:58 schreef Dakotamu het volgende:
[..]
maar dat kan je toch niet van een foto aflezen? klonk eerder alsof het iets fysieks was, maar zo kwam het op mijn over, kan er heeeeelemaal naast zitten natuurlijk
quote:Op woensdag 27 april 2011 12:59 schreef Flashbox het volgende:
![]()
![]()
![]()
SST_SteunJoanna: Joanna weer genomineerd! Laat het niet gebeuren dat ze nu nog moet vertrekken! Sms Joanna naar 5353 of bel 0909-1392 en krijg nu 50% korting #sstnl #steunjoanna
1 minute ago
je moet ook ff het nr van Jo aanpassen naar een nr van Geer of Karimquote:Op woensdag 27 april 2011 12:59 schreef Flashbox het volgende:
![]()
![]()
![]()
1 minute ago
Mo is niet hoogbegaafd maar zwakbegaafd.quote:Op woensdag 27 april 2011 13:00 schreef Urb het volgende:
Gerard heeft alles weer door, en Mo denkt dat alle kijkers ook stemmen...![]()
![]()
![]()
ik ook niet, vanmorgen besloten.quote:Op woensdag 27 april 2011 13:01 schreef shomila het volgende:
Nou nee hoor Mo geef er geen geld aan uit.
wel verdoriequote:Op woensdag 27 april 2011 13:01 schreef Urb het volgende:
Wat hoor ik nu van Mo, jullie stemmen allemaal?![]()
Oke, dit had ik niet van jullie verwacht.
Zonder parachute?quote:Op woensdag 27 april 2011 13:00 schreef koffieleutjuh het volgende:
Middag
Mn dag is gewoon verpest door mo denk dat ik maar uit dat vliegtuigje ga springen die ze zo graag in de tuin willen zien landen
dat denken en dachten ze allemaal...hoe erg moet dat voelen als ze weer in nederland zijn en de waarheid onder ogen krijgen?quote:Op woensdag 27 april 2011 13:01 schreef Nostalgist het volgende:
Mo denkt dat er 300.000 kijkers zijn en dat die allemaal stemmen..
deleten van je account kan je zelf...inteligentie is ver te zoeken dus?quote:
Guido is er echt helemaal klaar mee?quote:
Ik snap er ook niks van als progamma makers houdt je toch de mensen erin die voor leuke tv zorgen. En niet voor jankers met een sexs probleem.quote:Op woensdag 27 april 2011 13:01 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
ik ook niet, vanmorgen besloten.
Stem houdt mo er onnodig in (snap het nut niet daarvan)
Dus ik geef geen cent meer eruit eraan
hoeft niet, twitter acount wordt al opgehevenquote:Op woensdag 27 april 2011 13:03 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
wat een sukkel, ga hem gelijk unfolowen
oh, dan heb ik het verkeerd geinterpreteerd, maar ben wel nieuwsgierig waarom ze zo vaag deedquote:Op woensdag 27 april 2011 13:00 schreef danilel het volgende:
[..]
ik heb een foto van Mamo gezien, hele normale vrouw om te zien hoor!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 april 2011 13:02 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik vind huisvrouwen intressanter
precies, creatief het huishouden doenquote:Op woensdag 27 april 2011 13:03 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
![]()
Vooral de zittend stofzuigende huisvrouwen.
quote:
geen stuiver en al was het gratis stemde ik nietquote:Op woensdag 27 april 2011 13:01 schreef Nostalgist het volgende:
Mo denkt dat er 300.000 kijkers zijn en dat die allemaal stemmen..
doe dan meteen even @theonlyguido followen danquote:Op woensdag 27 april 2011 13:03 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 april 2011 13:03 schreef Dakotamu het volgende:
[..]
oh, dan heb ik het verkeerd geinterpreteerd, maar ben wel nieuwsgierig waarom ze zo vaag deedmisschien wil ze gewoon niet met haar hoofd op tv?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 april 2011 13:04 schreef beequeen het volgende:
Geer is de enige die een realistische kijk op het programma heeft.
heb ik ook ge un follow edquote:Op woensdag 27 april 2011 13:04 schreef Capaja het volgende:
[..]
doe dan meteen even @theonlyguido followen dan
quote:Op woensdag 27 april 2011 13:04 schreef beequeen het volgende:
Geer is de enige die een realistische kijk op het programma heeft.
zou ik ook prima begrijpen, niet iedereen zit erop te wachten met zijn/haar hoofd op tv te zijnquote:Op woensdag 27 april 2011 13:04 schreef danilel het volgende:
[..]
misschien wil ze gewoon niet met haar hoofd op tv?!
In 1e instantie dachten ze toch meer dan 1 milj. kijkers te hebben?quote:Op woensdag 27 april 2011 13:02 schreef Stability het volgende:
[..]
dat denken en dachten ze allemaal...hoe erg moet dat voelen als ze weer in nederland zijn en de waarheid onder ogen krijgen?
De menselijke geest is daar vaak heel mooi in... Als het je opbeurt en je vindt aandacht prettig dan blijf je denken dat je net zo goed bekeken wordt als BB1..quote:Op woensdag 27 april 2011 13:02 schreef Stability het volgende:
[..]
dat denken en dachten ze allemaal...hoe erg moet dat voelen als ze weer in nederland zijn en de waarheid onder ogen krijgen?
Ja daar zal je hem mee hebben op een account wat hij toch niet meer gaat gebruiken.quote:Op woensdag 27 april 2011 13:03 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Die stuurt nu een mailtje naar Danny, dat de FOKKERS hem voor LUL en Huilie uitmaken en hij stampvoet er ook nog bijquote:Op woensdag 27 april 2011 13:05 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
heb ik ook ge un follow ed![]()
wat een jankbek.
heeft hij z'n account hier ook al gedelete ?
Misschien ook van de stem het mes op de keel gekregen net als Moquote:Op woensdag 27 april 2011 13:05 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
heb ik ook ge un follow ed![]()
wat een jankbek.
heeft hij z'n account hier ook al gedelete ?
IEUW das vast een huisvrouw dan !quote:Op woensdag 27 april 2011 13:06 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik zwaai liever naar me buuf die aan het ramen wassen is
je ziet het al aan de reaktie op bv twitter van alle oudbewoners..en net hier van guido ,ze worden er niet blij van toch?quote:Op woensdag 27 april 2011 13:05 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
De menselijke geest is daar vaak heel mooi in... Als het je opbeurt en je vindt aandacht prettig dan blijf je denken dat je net zo goed bekeken wordt als BB1..
De realiteit in Nederland zal ze hard op hun dak vallen en zal vast wat gefrustreerde uitspraken over de streamers en het programma ontlokken...
En morgen zit hij de live weer te promoten via dat account.quote:Op woensdag 27 april 2011 13:03 schreef Stability het volgende:
[..]
deleten van je account kan je zelf...inteligentie is ver te zoeken dus?
op die andere ook, hij jankt altijd dat hij meeeer volgers wilquote:Op woensdag 27 april 2011 13:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja daar zal je hem mee hebben op een account wat hij toch niet meer gaat gebruiken.
Pot verwijt de ketel. Er stond overigens achter de tweet een #lolquote:Op woensdag 27 april 2011 12:50 schreef delfse het volgende:
mag je wel eens een voorbeeld dan aan nemen he aan je buuf, een echte huisvrouw zekerquote:Op woensdag 27 april 2011 13:06 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik zwaai liever naar me buuf die aan het ramen wassen is
Jij was degene die huilie deed over de huisvrouwenquote:Op woensdag 27 april 2011 13:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Die stuurt nu een mailtje naar Danny, dat de FOKKERS hem voor LUL en Huilie uitmaken en hij stampvoet er ook nog bij
quote:Op woensdag 27 april 2011 13:07 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
yesssss, en een top wijf!
Kan geen prof gamer tegenop
hahaha ja, ik lach er maar om, hij weet niet beter, hij moet nog een hoop leren denk ikquote:Op woensdag 27 april 2011 13:07 schreef Flashbox het volgende:
[..]
En morgen zit hij de live weer te promoten via dat account.
Nou PapaMo leek er ook weinig zin in te hebben, dat was wel duidelijk maar zal wel omgeluld zijn.quote:Op woensdag 27 april 2011 13:05 schreef Dakotamu het volgende:
[..]
zou ik ook prima begrijpen, niet iedereen zit erop te wachten met zijn/haar hoofd op tv te zijn
ook zo lekker slim dat hij dat nieuwe account er bij verteld hahahaquote:Op woensdag 27 april 2011 13:07 schreef marky het volgende:
[..]
Pot verwijt de ketel. Er stond overigens achter de tweet een #lol
hij is overigens nu direct gestopt met de SST_Guido account en nu verder op zijn eigen @theonlyguido account.
Met de groeten van Guido?quote:Op woensdag 27 april 2011 13:07 schreef Toverheks het volgende:
[..]
mag je wel eens een voorbeeld dan aan nemen he aan je buuf, een echte huisvrouw zekerzwaai haar ook maar even gedag van deze huisvrouw
Op geruimd staat netjes.quote:Op woensdag 27 april 2011 13:07 schreef marky het volgende:
[..]
Pot verwijt de ketel. Er stond overigens achter de tweet een #lol
hij is overigens nu direct gestopt met de SST_Guido account en nu verder op zijn eigen @theonlyguido account.
of ze er nu vroeg of laat achterkomen, dan toch gewoon vroegquote:Op woensdag 27 april 2011 13:08 schreef Stability het volgende:
[..]
ook zo lekker slim dat hij dat nieuwe account er bij verteld hahaha
nee ik deed niet Huilie ik zei hem ff de waarheid, kom niet aan de huisvrouw hequote:Op woensdag 27 april 2011 13:07 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij was degene die huilie deed over de huisvrouwen
Joah.quote:Op woensdag 27 april 2011 13:07 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij was degene die huilie deed over de huisvrouwen
dat dusquote:Op woensdag 27 april 2011 13:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee ik deed niet Huilie ik zei hem ff de waarheid, kom niet aan de huisvrouw hevind het een LUL en heb dat even openlijk gezegt en ja niet hier lopen miereneuken en op twitter ff lopen zeiken
hij mag van mij alle commentaar van de wereld hebben...mij beledigd hij in ieder geval niet, daar heeft hij de capaciteiten niet voor..quote:Op woensdag 27 april 2011 13:09 schreef suzi1 het volgende:
[..]
of ze er nu vroeg of laat achterkomen, dan toch gewoon vroeg
snap al die commotie niet. hij mag geen commetaar hebben en wij allemaal wel?
Guido heeft ons wekenlang beledigd met zijn gehang op zijn bed..quote:
quote:Op woensdag 27 april 2011 13:10 schreef farscapevr8 het volgende:
zie in onderstaand bericht waarom mo flip in d r zak heeft....
http://www.nu.nl/wetensch(...)jker-gek-houden.html
hij hoeft niet zeggen dat ze niet zo is. terwijl we haar niet anders hebben gezien. ga haar niet lopen promoten en haar leuker maken dan ze is. ze is gewoon een snol !quote:Op woensdag 27 april 2011 13:09 schreef suzi1 het volgende:
[..]
Juist geen commentaar, ik heb hem bedankt dat hij mij op het briljante idee heeft gebracht om zittend voor mijn tv te gaan stofzuigen.quote:Op woensdag 27 april 2011 13:09 schreef suzi1 het volgende:
[..]
maar dat gehuisvrouw wordt nu toch in den treure herhaaldquote:Op woensdag 27 april 2011 13:10 schreef Stability het volgende:
[..]
hij mag van mij alle commentaar van de wereld hebben...mij beledigd hij in ieder geval niet, daar heeft hij de capaciteiten niet voor..
Zou het tof van 'm vinden als hij dat hier zou posten, maar zo is het ook hilarisch.quote:Op woensdag 27 april 2011 13:11 schreef suzi1 het volgende:
en wb het getweet van hem, dat kunnen we ook allemaal lezen. dus of hij het nu hier of daar zegt, het is gezegt. ook gezeik om niks dus
precies.quote:Op woensdag 27 april 2011 13:11 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
hij hoeft niet zeggen dat ze niet zo is. terwijl we haar niet anders hebben gezien. ga haar niet lopen promoten en haar leuker maken dan ze is. ze is gewoon een snol !
Wellicht is ie eindelijk uitgelaten, zodat hij met andere hondjes kon spelen enzo. Zoals ze beloofden dat dagelijks zou gebeuren.quote:Op woensdag 27 april 2011 13:11 schreef Stability het volgende:
er staat iets klaar in het labyrint....secredo....................wat is er met hem gebeurt dan?
wat doet zijn eigen moeder dan? niet het huishouden? ach laat hem toch lullen , mij heeft ie er in ieder geval niet meequote:Op woensdag 27 april 2011 13:11 schreef suzi1 het volgende:
[..]
maar dat gehuisvrouw wordt nu toch in den treure herhaald
oja ben ik het ook compleet mee eens, het is een dramo & smegmo in 1quote:Op woensdag 27 april 2011 13:11 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
hij hoeft niet zeggen dat ze niet zo is. terwijl we haar niet anders hebben gezien. ga haar niet lopen promoten en haar leuker maken dan ze is. ze is gewoon een snol !
Hij zegt best veel dus laat hem lekker gaan zou ik zeggenquote:Op woensdag 27 april 2011 13:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee ik deed niet Huilie ik zei hem ff de waarheid, kom niet aan de huisvrouw hevind het een LUL en heb dat even openlijk gezegt en ja niet hier lopen miereneuken en op twitter ff lopen zeiken
Uitgelaten door de crew.quote:Op woensdag 27 april 2011 13:11 schreef Stability het volgende:
er staat iets klaar in het labyrint....secredo....................wat is er met hem gebeurt dan?
Klopt. Maar voor de mensen die hem aan zijn wurgcontract moeten houden is het via twitter wat makkelijker te volgen dan dat ze tig Cossen door moeten spitten om te kijken of Guido ergens zijn `gezouten` mening geeft.quote:Op woensdag 27 april 2011 13:11 schreef suzi1 het volgende:
en wb het getweet van hem, dat kunnen we ook allemaal lezen. dus of hij het nu hier of daar zegt, het is gezegt. ook gezeik om niks dus
Scanman denkt daar heel anders overquote:Op woensdag 27 april 2011 13:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Joah.
Maar op Fok worden geen account verwijderd.
quote:Op woensdag 27 april 2011 13:13 schreef marjolleke het volgende:
Zou Secredo ook een geheim hebben? ;-)
toch meer wel dan niet, je herhaalt het toch steeds. niks mis mee, maar ga niet zeggen dat het je niet raakt ;pquote:Op woensdag 27 april 2011 13:12 schreef Stability het volgende:
[..]
wat doet zijn eigen moeder dan? niet het huishouden? ach laat hem toch lullen , mij heeft ie er in ieder geval niet mee
die is wel coolquote:
quote:
als jij het zegt , okquote:Op woensdag 27 april 2011 13:14 schreef suzi1 het volgende:
[..]
toch meer wel dan niet, je herhaalt het toch steeds. niks mis mee, maar ga niet zeggen dat het je niet raakt ;p
hij ligt nergens wakker van, volgens mij kan hij ook staand slapen, had best een leuk gezellig stelletje geweest die laura en Guido, daar nam hij het ook toch zo voor op, wij zagen het allemaal verkeerd net zoals met Keetje T dat zien wij ook allemaal verkeerd, echt Guidoquote:Op woensdag 27 april 2011 13:12 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hij zegt best veel dus laat hem lekker gaan zou ik zeggen
Wat jij er verder van vindt daar zal hij vast wakker van liggen
Mijn nageltjes zijn geknipt.quote:Op woensdag 27 april 2011 13:13 schreef marjolleke het volgende:
Zou Secredo ook een geheim hebben? ;-)
Hij begrijpt nog niet dat zijn mening de ander zijn mening niet isquote:Op woensdag 27 april 2011 13:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hij ligt nergens wakker van, volgens mij kan hij ook staand slapen, had best een leuk gezellig stelletje geweest die laura en Guido, daar nam hij het ook toch zo voor op, wij zagen het allemaal verkeerd net zoals met Keetje T dat zien wij ook allemaal verkeerd, echt Guido
hij moet eerst al zijn "volgers"lokken naar het andere accountquote:Op woensdag 27 april 2011 13:15 schreef Flashbox het volgende:
Is dat account nu nog niet weg![]()
![]()
![]()
![]()
SST_Guido: Je mag me trouwens hier wel blijven volgen uit respect voor mijn deelname in #sstnl of als support, ja dat zou ik tof vinden :-)
1 minute ago
Uit respectquote:Op woensdag 27 april 2011 13:15 schreef Flashbox het volgende:
![]()
![]()
![]()
SST_Guido: Je mag me trouwens hier wel blijven volgen uit respect voor mijn deelname in #sstnl of als support, ja dat zou ik tof vinden :-)
1 minute ago
quote:Op woensdag 27 april 2011 13:13 schreef PC eend het volgende:
[..]
Scanman denkt daar heel anders over
quote:Op woensdag 27 april 2011 13:15 schreef Flashbox het volgende:
![]()
![]()
![]()
1 minute ago
Wou je zeggen dat jullie het hier allemaal goed zien dan?quote:Op woensdag 27 april 2011 13:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hij ligt nergens wakker van, volgens mij kan hij ook staand slapen, had best een leuk gezellig stelletje geweest die laura en Guido, daar nam hij het ook toch zo voor op, wij zagen het allemaal verkeerd net zoals met Keetje T dat zien wij ook allemaal verkeerd, echt Guido
dat dus. zijn al wel volgers wegquote:Op woensdag 27 april 2011 13:15 schreef bollokus het volgende:
[..]
hij moet eerst al zijn "volgers"lokken naar het andere account
jaquote:Op woensdag 27 april 2011 13:16 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wou je zeggen dat jullie het hier allemaal goed zien dan?
ja mo is eerlijk uhuh en mo is een lief klein mootje uhuhquote:Op woensdag 27 april 2011 13:16 schreef PC eend het volgende:
[..]
Daar zijn pillen voorquote:Op woensdag 27 april 2011 13:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
jaen ik zie nog meer als jullie een SL hebben
dat is een film over een hoer......quote:
Die weazle laat zijn cat toch uit ?quote:Op woensdag 27 april 2011 13:13 schreef PC eend het volgende:
[..]
Scanman denkt daar heel anders over
dramo film dusquote:Op woensdag 27 april 2011 13:18 schreef Stability het volgende:
[..]
dat is een film over een hoer......
quote:
quote:SST_Guido SST Guido
@theonlyguido dat is waar ik nu ben. Thx lieve fans, supporters, followers en #sstnl enthousiastelingen!! #respect voor jullie en dank!!
quote:Op woensdag 27 april 2011 13:15 schreef Flashbox het volgende:
![]()
![]()
![]()
1 minute ago
Die heb ik samen met tig andere accounts ook al een tijd niet gezienquote:Op woensdag 27 april 2011 13:18 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Die weazle laat zijn cat toch uit ?
geen aandacht meer aan geven..lekker laten gaanquote:Op woensdag 27 april 2011 13:19 schreef delfse het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hij is echt gestoord respect voor zijn deelname aan een flop progamma .
hele strippen heb ik al geslikt, helaas niks helpt nu krijg ik nog wel een onderzoek van Proffesor Ik benernietmeerdanwelenzieookallesWazig dus kijken wat daar uit komtquote:
Ahhh joh, is toch leuk dat die jongen fans heeft gekregen.quote:Op woensdag 27 april 2011 13:19 schreef delfse het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hij was er al niet meer toen Gerard mocht blijven met 78% dus wist niet hoe populair die was op dat moment.quote:Op woensdag 27 april 2011 13:17 schreef sjaakspark het volgende:
Guido was toch ook gewoon een meelopertje, die pas aardig tegen Gerard ging doen toen hij zag dat Gerard populair was. Achter zijn rug maakte hij hun af met Servio en Sophia. En later lag hij ook de hele dag te slapen en te kriebelen. Was een opluchting toen hij eruit ging.
Huh wat heeft Keetje Tippel daar nou mee te maken?quote:Op woensdag 27 april 2011 13:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 april 2011 13:20 schreef sjampoeh het volgende:
laura:![]()
Pyjamafeest met mijn beste vriendinnetje @ my home! Slaap lekker allemaal.... #sstnl
about 13 hours ago via Twitter for iPhone
aaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op woensdag 27 april 2011 13:20 schreef sjampoeh het volgende:
Pyjamafeest met mijn beste vriendinnetje @ my home! Slaap lekker allemaal.... #sstnl
Zegt de huisvrouw achter haar strijkplankquote:Op woensdag 27 april 2011 13:19 schreef delfse het volgende:
[..]
![]()
![]()
goed voor mquote:Op woensdag 27 april 2011 13:20 schreef Verity het volgende:
Segje zojuist ff uit het SST huis geweestleuk leuk!
Oi, zit je nou DE streamers te beledigen?quote:Op woensdag 27 april 2011 13:16 schreef PC eend het volgende:
[..]
Op een of andere manier kon ik hem niet unfollowen, dus heb ik hem maar geblockedquote:Op woensdag 27 april 2011 13:19 schreef Stability het volgende:
[..]
geen aandacht meer aan geven..lekker laten gaan
die heeft nu wel informatie van buiten...dat is niet eerlijk, hou hem in de gaten !quote:Op woensdag 27 april 2011 13:20 schreef Verity het volgende:
Segje zojuist ff uit het SST huis geweestleuk leuk!
Ja, al meerdere keren volgens mij.quote:Op woensdag 27 april 2011 13:21 schreef Pippien het volgende:
Ik vind het echt heerlijk dat Gerard Mo volledig door heeft en dat gister ook duidelijk probeerde te maken aan Karim, maar heeft hij dat al eens direct tegen Mo gezegd? Over dat ze ook had kunnen weigeren te nomineren of het spelletje goed te doen..
Jaquote:Op woensdag 27 april 2011 13:21 schreef Pippien het volgende:
Ik vind het echt heerlijk dat Gerard Mo volledig door heeft en dat gister ook duidelijk probeerde te maken aan Karim, maar heeft hij dat al eens direct tegen Mo gezegd? Over dat ze ook had kunnen weigeren te nomineren of het spelletje goed te doen..
quote:Op woensdag 27 april 2011 13:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Op een of andere manier kon ik hem niet unfollowen, dus heb ik hem maar geblocked
haha kan ookquote:Op woensdag 27 april 2011 13:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Op een of andere manier kon ik hem niet unfollowen, dus heb ik hem maar geblocked
Klopt.. ach, scan en ik waren het zelden eens...quote:Op woensdag 27 april 2011 13:19 schreef PC eend het volgende:
[..]
Die heb ik samen met tig andere accounts ook al een tijd niet gezien
ja een paar uur terug, maar mo had natuurlijk alle uitwegen al klaar van ja maar jo en phil wezen dat ik het moest doen blabliquote:Op woensdag 27 april 2011 13:21 schreef Pippien het volgende:
Ben geen fultime huisvrouw maar ik heb een hekel aan strijken . Ben jij een huisman? Die met een fles bier voor de tv zit?quote:Op woensdag 27 april 2011 13:21 schreef marky het volgende:
[..]
Zegt de huisvrouw achter haar strijkplank
Nep bnn.quote:Op woensdag 27 april 2011 13:23 schreef poffu het volgende:
Hallo gasten ik ga niet huilie huilie doen haha doe is even normaal, heel vlug! Reality check iemand?
Ons Twitter account word verwijderd over 2 weken dus het is handig als je nu al overschakeld op je eigen Twitter account. Dat is de reden waarom ik niet meer op @SST_Guido ga Twitteren.
Ik vind jullie FOKkers tof. Jeukt me niet dat hier troll accounts zijn die zeggen dat ik weer op me bed kan liggen met luira. Ik krijg alleen maar een smile hiervan. Lekker doorblijven trollen. U mad brah?
Er is nu in ieder geval meer actie dan normaal, kom eens wat vaker langs.quote:Op woensdag 27 april 2011 13:23 schreef poffu het volgende:
Hallo gasten ik ga niet huilie huilie doen haha doe is even normaal, heel vlug! Reality check iemand?
Ons Twitter account word verwijderd over 2 weken dus het is handig als je nu al overschakeld op je eigen Twitter account. Dat is de reden waarom ik niet meer op @SST_Guido ga Twitteren.
Ik vind jullie FOKkers tof. Jeukt me niet dat hier troll accounts zijn die zeggen dat ik weer op me bed kan liggen met luira. Ik krijg alleen maar een smile hiervan. Lekker doorblijven trollen. U mad brah?
nah ik heb geen troll account nodig. doe alles al jaren op dezelfde naam hoor, maar wel leuk dat je het ff komt uitleggen *respect *quote:Op woensdag 27 april 2011 13:23 schreef poffu het volgende:
hahahaha, wow. Intellectueel vermogen van een trollquote:Op woensdag 27 april 2011 13:17 schreef sjaakspark het volgende:
Guido was toch ook gewoon een meelopertje, die pas aardig tegen Gerard ging doen toen hij zag dat Gerard populair was. Achter zijn rug maakte hij hun af met Servio en Sophia. En later lag hij ook de hele dag te slapen en te kriebelen. Was een opluchting toen hij eruit ging.
Kut, ik dacht dat je helemaal klaar was met het programma en op het punt stond uit de school te klappenquote:Op woensdag 27 april 2011 13:23 schreef poffu het volgende:
huisvrouwen beledigen, nu tomatenplukkers....quote:Op woensdag 27 april 2011 13:25 schreef poffu het volgende:
[..]
hahahaha, wow. Intellectueel vermogen van een kader tomatenplukkert.
En hij zou niet een klein beetje gelijk kunnen hebben? Hmm?quote:Op woensdag 27 april 2011 13:22 schreef Toverheks het volgende:
leuke COS weer vandaag vermaak me prima en Liesje Monique daar neemt hij het ook zo voor op, dat zien wij niet he dat ze eigenlijk heel anders is dan dat ze nu laat zien volgens Guido
quote:Op woensdag 27 april 2011 13:25 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
huisvrouwen beledigen, nu tomatenplukkers....
Ja vanmorgen nogmaals heel uitgebreid in de dames slaapkamer.quote:Op woensdag 27 april 2011 13:21 schreef Pippien het volgende:
Dat negeren gaat je nog niet zo lekker afquote:
mjah mjah mjahquote:Op woensdag 27 april 2011 13:23 schreef poffu het volgende:
Een gekke bh ? Hoe ziet die er uit ?quote:Op woensdag 27 april 2011 13:23 schreef poffu het volgende:
U mad brah?
Tja........beledigen is ook een vorm van geen woorden meer over hebben he?quote:Op woensdag 27 april 2011 13:26 schreef bollokus het volgende:
[..]nog even en hij pakt de boeren ook
Hij kent haar 3 weken en denkt haar al door en door te kennenquote:Op woensdag 27 april 2011 13:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En hij zou niet een klein beetje gelijk kunnen hebben? Hmm?
ik val op jonge ventjes, daarbij lijkt zijn gezicht heel veel op die van een ex(helaas) van mijquote:Op woensdag 27 april 2011 13:25 schreef delfse het volgende:
[..]
Ik vindt het maar een jong ventje om te zien met zijn ontevreden gezicht altijd.
quote:Op woensdag 27 april 2011 13:26 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Een gekke bh ? Hoe ziet die er uit ?
Duidelijk.quote:Op woensdag 27 april 2011 13:23 schreef poffu het volgende:
hey ik ben geen trol hoorquote:Op woensdag 27 april 2011 13:23 schreef poffu het volgende:
quote:Op woensdag 27 april 2011 13:27 schreef berna1981 het volgende:
waarom zeg ik tegen mijn peuter van 3: niet meer huilie huilie doen jij!
Ik heb niet gezegd dat ik hem ga negeren . Vindt het wel leuk om een nep bnn die mee doet op fok. Zijn wij huisvrouwen ook weer blij.quote:Op woensdag 27 april 2011 13:26 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat negeren gaat je nog niet zo lekker af
Zit je overuren te maken vandaag??quote:Op woensdag 27 april 2011 13:26 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat negeren gaat je nog niet zo lekker af
Ik was het ook niet altijd eens, maar hij had wel altijd een mening die hij kon onderbouwen en hij werd ook gedoogd leek het wel... totdat hij weer los ging over de pvvquote:Op woensdag 27 april 2011 13:22 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Klopt.. ach, scan en ik waren het zelden eens...
De cossers doen niet andersquote:Op woensdag 27 april 2011 13:26 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Hij kent haar 3 weken en denkt haar al door en door te kennen
quote:Op woensdag 27 april 2011 13:24 schreef AYLI het volgende:
[..]
Er is nu in ieder geval meer actie dan normaal, kom eens wat vaker langs.
Wie zegt dat ik een BN'er ben? Dat maak jij ervan vriendelijke troll vriend van me. Ik ben just a random guy op een fok forum.quote:Op woensdag 27 april 2011 13:28 schreef delfse het volgende:
[..]
Ik heb niet gezegd dat ik hem ga negeren . Vindt het wel leuk om een nep bnn die mee doet op fok. Zijn wij huisvrouwen ook weer blij.
Hij kent haar beter dan ik, daar ben ik van ovetuigd, en ik heb best veel gestreamd. Ik heb niet met haar in een huis gewoond en ik weet ook niet wat er achter allemaal precies gebeurt. Wat ik wel vind is dat het hem siert dat hij het voor zijn (oud) medebewoners opneemt.quote:Op woensdag 27 april 2011 13:26 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Hij kent haar 3 weken en denkt haar al door en door te kennen
quote:Op woensdag 27 april 2011 13:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En hij zou niet een klein beetje gelijk kunnen hebben? Hmm?
+1quote:Op woensdag 27 april 2011 13:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hij kent haar beter dan ik, daar ben ik van ovetuigd, en ik heb best veel gestreamd. Ik heb niet met haar in een huis gewoond en ik weet ook niet wat er achter allemaal precies gebeurt. Wat ik wel vind is dat het hem siert dat hij het voor zijn (oud) medebewoners opneemt.
Ik ben geen vriend van je en wil dat ook niet zijn. Ik ben een vrouw.quote:Op woensdag 27 april 2011 13:29 schreef poffu het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik een BN'er ben? Dat maak jij ervan vriendelijke troll vriend van me. Ik ben just a random guy op een fok forum.![]()
Hij heeft veel gemist toen hij lag te slapen en wij de streams wel aan hadden.quote:Op woensdag 27 april 2011 13:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hij kent haar beter dan ik, daar ben ik van ovetuigd, en ik heb best veel gestreamd. Ik heb niet met haar in een huis gewoond en ik weet ook niet wat er achter allemaal precies gebeurt. Wat ik wel vind is dat het hem siert dat hij het voor zijn (oud) medebewoners opneemt.
u mad?quote:Op woensdag 27 april 2011 13:29 schreef sjaakspark het volgende:
[ afbeelding ]
Liever dat dan, liggen, gapen en kriebelen
Doe eens niet een domper zetten op de feestvreugde?quote:Op woensdag 27 april 2011 13:28 schreef poffu het volgende:
Oh voor alle lieve huisvrouwen die zich aangevallen voelde (waarschijnlijk ook me moeder die kokend van woede op haar iPhone begint te rammen en me flamed)
Het was een Tweet met een knipoog naar een kennis die afgelopen week in de liveshow was, haha! Misschien niet zo tactisch inderdaad. Was puur een dolletje. Voel je aub niet aangesproken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |