Mijn nageltjes zijn geknipt.quote:Op woensdag 27 april 2011 13:13 schreef marjolleke het volgende:
Zou Secredo ook een geheim hebben? ;-)
Hij begrijpt nog niet dat zijn mening de ander zijn mening niet isquote:Op woensdag 27 april 2011 13:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hij ligt nergens wakker van, volgens mij kan hij ook staand slapen, had best een leuk gezellig stelletje geweest die laura en Guido, daar nam hij het ook toch zo voor op, wij zagen het allemaal verkeerd net zoals met Keetje T dat zien wij ook allemaal verkeerd, echt Guido
hij moet eerst al zijn "volgers"lokken naar het andere accountquote:Op woensdag 27 april 2011 13:15 schreef Flashbox het volgende:
Is dat account nu nog niet weg![]()
![]()
![]()
![]()
SST_Guido: Je mag me trouwens hier wel blijven volgen uit respect voor mijn deelname in #sstnl of als support, ja dat zou ik tof vinden :-)
1 minute ago
Uit respectquote:Op woensdag 27 april 2011 13:15 schreef Flashbox het volgende:
![]()
![]()
![]()
SST_Guido: Je mag me trouwens hier wel blijven volgen uit respect voor mijn deelname in #sstnl of als support, ja dat zou ik tof vinden :-)
1 minute ago
quote:Op woensdag 27 april 2011 13:13 schreef PC eend het volgende:
[..]
Scanman denkt daar heel anders over
quote:Op woensdag 27 april 2011 13:15 schreef Flashbox het volgende:
![]()
![]()
![]()
1 minute ago
Wou je zeggen dat jullie het hier allemaal goed zien dan?quote:Op woensdag 27 april 2011 13:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hij ligt nergens wakker van, volgens mij kan hij ook staand slapen, had best een leuk gezellig stelletje geweest die laura en Guido, daar nam hij het ook toch zo voor op, wij zagen het allemaal verkeerd net zoals met Keetje T dat zien wij ook allemaal verkeerd, echt Guido
dat dus. zijn al wel volgers wegquote:Op woensdag 27 april 2011 13:15 schreef bollokus het volgende:
[..]
hij moet eerst al zijn "volgers"lokken naar het andere account
jaquote:Op woensdag 27 april 2011 13:16 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wou je zeggen dat jullie het hier allemaal goed zien dan?
ja mo is eerlijk uhuh en mo is een lief klein mootje uhuhquote:Op woensdag 27 april 2011 13:16 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wou je zeggen dat jullie het hier allemaal goed zien dan?
Daar zijn pillen voorquote:Op woensdag 27 april 2011 13:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
jaen ik zie nog meer als jullie een SL hebben
dat is een film over een hoer......quote:
Die weazle laat zijn cat toch uit ?quote:Op woensdag 27 april 2011 13:13 schreef PC eend het volgende:
[..]
Scanman denkt daar heel anders over
dramo film dusquote:Op woensdag 27 april 2011 13:18 schreef Stability het volgende:
[..]
dat is een film over een hoer......
quote:
quote:SST_Guido SST Guido
@theonlyguido dat is waar ik nu ben. Thx lieve fans, supporters, followers en #sstnl enthousiastelingen!! #respect voor jullie en dank!!
quote:Op woensdag 27 april 2011 13:15 schreef Flashbox het volgende:
![]()
![]()
![]()
1 minute ago
Die heb ik samen met tig andere accounts ook al een tijd niet gezienquote:Op woensdag 27 april 2011 13:18 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Die weazle laat zijn cat toch uit ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |