ja die werkte toen bij slachtofferhulpquote:Op woensdag 27 april 2011 12:53 schreef akveor het volgende:
[..]
Zou kunnen toch. Was het ook niet Huub's moeder die vanwege haar werk liever niet voor de camera wilde?
Ja geweldig dat hij hier gewoon langs komt.quote:Op woensdag 27 april 2011 12:54 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Ja, vond het een briljant idee van Guido om zittend te stofzuigen, begrijp niet waarom ze hier tegen hem lopen te zeiken.
En wat is nou precies haar zwakke plek dan?quote:Op woensdag 27 april 2011 12:53 schreef Urb het volgende:
[..]
Nee, ze is kapotgemaakt door haar te triggeren op haar zwakke plek, alles voor de kijkers he.
mo vd laatste 7 weken is emotioneel kapot gemaakt.quote:Op woensdag 27 april 2011 12:52 schreef afca_oc het volgende:
SST_Guido SST Guido
Mensen die zeggen: zie je nou nog niet in hoe Monique is? Ik zeg je 1 ding: Zo is Monique niet.De eerste 4 weken, dat was de echte Mo #sstnl
32 minutes ago Favorite Retweet Reply
de mo van de afgelopen 7 weken acteert dus? of is een dubbelganger?
Zit guidson lekker te rellen?quote:Op woensdag 27 april 2011 12:50 schreef Toverheks het volgende:
@Liesje wil je niet voor mij denken, ik weet dondersgoed dat het tv prog. van de kijkers afhangt een stelletje streamers is op een paar handen te tellen, maar over dat huisvrouwen gedoe is zeer neerbuigend want daar moest hij het van hebben, ook huisvrouwen kijken SST op TV hoor.
Nee hier moet hij een beetje op zijn tellen passen dat weet hij ook, maar ga niet hier dit zeggen en iets anders op twitter, laat hem lekker op twitter blijven ik zit niet te wachten op zo een Lulletje rozewater.
je weet hoe ik ben he lies maar dit is gewoon neerbuigend moet ie helemaal niet twitteren of FOKKEN, maar niet hier beetje heilig doen en op twitter lopen zeiken, zo dubbel allemaalquote:Op woensdag 27 april 2011 12:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik denk niet voor jou, ik reageer op jouw post.
Misschien heeft MaMo een of andere hoge functie en kan ze daardoor niet in beeld komen?quote:Op woensdag 27 april 2011 12:53 schreef Dakotamu het volgende:
[..]
mo zei ooit eens tegen.. ehm, iemand: je hebt toch die foto van mijn ouders gezien? dan weet je waarom mijn moeder niet in de liveshows komt..
snapte er niets van, maar klonk niet alsof ma mo het huis in kwam
Haar relatie met Maik natuurlijk.quote:Op woensdag 27 april 2011 12:54 schreef afca_oc het volgende:
[..]
En wat is nou precies haar zwakke plek dan?
de mijne 38 inchquote:Op woensdag 27 april 2011 12:51 schreef flintekind het volgende:
Voel me wel een beetje aangesproken door Guido. Behalve dat ik 41 ben en mijn flatscreens 42 inch.....
quote:Op woensdag 27 april 2011 12:54 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Ja, vond het een briljant idee van Guido om zittend te stofzuigen, begrijp niet waarom ze hier tegen hem lopen te zeiken.
quote:Op woensdag 27 april 2011 12:54 schreef danilel het volgende:
[..]
mo vd laatste 7 weken is emotioneel kapot gemaakt.
Denk dat als ze van te voren wist dat het programma een andere wending zou krijgen als dan de bewoners bij de intake voorgespiegeld kregen, ze wel 2 keer zouden nadenken om hier aan mee te doen.
Oh. Nou dat zal dan wel he, je hebt mij overtuigd.quote:Op woensdag 27 april 2011 12:54 schreef delfse het volgende:
[..]
De streamers zijn best wel belangrijk voor een reallife soap.
Nee hoor, ik voel me totaal niet aangesproken.quote:Op woensdag 27 april 2011 12:49 schreef bollokus het volgende:
die guido heeft de boel wel weer opgestookt hier
rel wel met hem mee, oeps tegen hem mee kan ookquote:
Maar van die huisvrouwen dat klopt gewoon hoorquote:Op woensdag 27 april 2011 12:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
je weet hoe ik ben he lies maar dit is gewoon neerbuigend moet ie helemaal niet twitteren of FOKKEN, maar niet hier beetje heilig doen en op twitter lopen zeiken, zo dubbel allemaal
er zijn er genoeg die het wel tot zich trekken..... och moeje niet doen.quote:Op woensdag 27 april 2011 12:56 schreef Thea-ter-Stuk het volgende:
[..]
Nee hoor, ik voel me totaal niet aangesproken.
Dan is ze een beetje naief vind ik. Als je hierin stapt, moet je met veel verschillende scenario's rekening houden, waaronder dat het emotioneel zwaar gaat worden. En in dat opzich heeft Gerard wel door hoe het in mekaar steekt en die probeert het ook over te brengen naar de anderen toe.quote:Op woensdag 27 april 2011 12:54 schreef danilel het volgende:
[..]
mo vd laatste 7 weken is emotioneel kapot gemaakt.
Denk dat als ze van te voren wist dat het programma een andere wending zou krijgen als dan de bewoners bij de intake voorgespiegeld kregen, ze wel 2 keer zouden nadenken om hier aan mee te doen.
doet ie op twitter, niet hierquote:Op woensdag 27 april 2011 12:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
rel wel met hem mee, oeps tegen hem mee kan ookenge jongen patser en kijkt ook zo vies uit zijn ogen onbetrouwbaar
ach moet ik nog ff doorgaan GUIDO kom er maar in hoor!!!!
Prima, je mag je mening hebben en ik mag daar op reageren. Zoals ik ook aangaf vond ik het ook niet erg netjes van Guido.quote:Op woensdag 27 april 2011 12:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
je weet hoe ik ben he lies maar dit is gewoon neerbuigend moet ie helemaal niet twitteren of FOKKEN, maar niet hier beetje heilig doen en op twitter lopen zeiken, zo dubbel allemaal
Die falen nog wel het meest jaquote:Op woensdag 27 april 2011 12:56 schreef NenaLois het volgende:
[..]
DAT.
De échte trieste mensen zijn de programmamakers.
mo heeft het zelf verpest. zo bang wat nederland denkt maar wel liggen batsen terwijl de rest er op moest wachtenquote:Op woensdag 27 april 2011 12:52 schreef afca_oc het volgende:
SST_Guido SST Guido
Mensen die zeggen: zie je nou nog niet in hoe Monique is? Ik zeg je 1 ding: Zo is Monique niet.De eerste 4 weken, dat was de echte Mo #sstnl
32 minutes ago Favorite Retweet Reply
de mo van de afgelopen 7 weken acteert dus? of is een dubbelganger?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |