quote:Op woensdag 27 april 2011 12:45 schreef danilel het volgende:
Flauw om Guido af te branden hier, is voor hem denk ik ook frustrerend dat hij niet alles kan/mag zeggen.
Hij laat wel als 1 vd enige oudbewoners hier op Fok! zien.
Daar heb ik wel respect voor.
En die ene opm. op twitter over die huisvrouwen.........laat gaan.
Hoe reageren wij niet hier op Fok!
Wie de bal kaatst...........
Mee eens, en zoals hij zelf al aangaf hij is bang dat hij teveel zeg omdat dat blijkbaar niet erg duidelijk is.quote:Op woensdag 27 april 2011 12:45 schreef NenaLois het volgende:
[..]
Ik vind het respect dat hij reageert in de FOK-SST-topics en dat hij zijn mening zegt
Dat kun je van de andere ex-bewoners niet zeggen
Die zijn alleen maar slaafjes van de programmamakers en doen alleen maar wat ze opgedragen krijgen uit ANGST
Guido handelt niet uit angst maar uit eerlijkheid, dat vind ik sterk van hem
Volgens mij kon die niet genomineerd worden, was maar een bezoekster....quote:Op woensdag 27 april 2011 12:46 schreef DownToEarth het volgende:
Die Johanna baalt gewoon als een stekker dat ze genomineerd is.
iddquote:Op woensdag 27 april 2011 12:48 schreef Nostalgist het volgende:
Mo: "Twee jongens die stemmen moeten verdelen"... Die ziet Jo niet weggaan...
Serieus, Jo gaat naar huis.quote:Op woensdag 27 april 2011 12:48 schreef Nostalgist het volgende:
En ze heeft wederom gelijk, helaas..quote:Op woensdag 27 april 2011 12:48 schreef Nostalgist het volgende:
Guido kwam ff olie brengenquote:Op woensdag 27 april 2011 12:49 schreef bollokus het volgende:
die guido heeft de boel wel weer opgestookt hier
De vloer voor mijn bank is in ieder geval mooi schoon.quote:Op woensdag 27 april 2011 12:49 schreef bollokus het volgende:
en wie was er weer aan het rokenquote:
doe de bank dan ook gelijkquote:Op woensdag 27 april 2011 12:50 schreef AYLI het volgende:
[..]
De vloer voor mijn bank is in ieder geval mooi schoon.
Precies, ik geef Karim groot gelijk.quote:Op woensdag 27 april 2011 12:49 schreef Nostalgist het volgende:
Mo blijft het jammer vinden dat haar moeder geen brief heeft gekregen....
Heeft ze de exacte opdracht voor de brief wel gehoord?
Hahahahahaha echt he, flapdrol eerste klas.quote:Op woensdag 27 april 2011 12:50 schreef delfse het volgende:
Lees dit nog eens terug... wie is er hier nu gek... het gaat om een TV programma
Als je de streamers als domme huisvrouwen neer zet ben je niet goed wijs. Sst mag blij zijn met die paar streamers die ze nu nog hebben. En ik blijf hem gestoord vinden Guido hij denkt dat hij heel wat is het is gewoon een flapdrol.
Hallo Bollo... hij denkt er zeker meer kijkers door te winnen, nou ,,,, de kijkcijfers blijven dalen!quote:Op woensdag 27 april 2011 12:49 schreef bollokus het volgende:
Die gaat waarschijnlijk het huis inquote:Op woensdag 27 april 2011 12:50 schreef beequeen het volgende:
Mo's moeder komt niet naar de liveshows, dat kan niet. Maar ze mag er niks over zeggen.
Lekker !quote:
Ze denken allemaal dat het bekende bnn worden nou Mo kan zo in een film van Kim Holland als een hoertje.quote:Op woensdag 27 april 2011 12:51 schreef DownToEarth het volgende:
[..]
Hahahahahaha echt he, flapdrol eerste klas.
wil je erover praten ?quote:Op woensdag 27 april 2011 12:51 schreef Blackprinces het volgende:
Ben bijna beledigd dat ik niet tot de doelgroep hoor............voel me zo fokking oud
juist kom op het goede moment..... zal ik zo wel weer naar de SC gestuurd wordenquote:
Ach, vrouwen zijn de doelgroep toch?quote:Op woensdag 27 april 2011 12:51 schreef Blackprinces het volgende:
Begrijp best dat ze niet zoveel op hebben met streamers.
Maar al zouden ze die klote daily's wat meer up to date houden en ook eens een logische volgorde inzetten zou het wat intressanter zijn om naar te kijken.
Alleen dat klote knip en plak werk van ze he.....
Ben bijna beledigd dat ik niet tot de doelgroep hoor............voel me zo fokking oud
Want? Wat levert de streamers Sst op?quote:Op woensdag 27 april 2011 12:50 schreef delfse het volgende:
Lees dit nog eens terug... wie is er hier nu gek... het gaat om een TV programma
Als je de streamers als domme huisvrouwen neer zet ben je niet goed wijs. Sst mag blij zijn met die paar streamers die ze nu nog hebben. En ik blijf hem gestoord vinden Guido hij denkt dat hij heel wat is het is gewoon een flapdrol.
ik ben wel 40 inches kloppen ook alquote:Op woensdag 27 april 2011 12:51 schreef flintekind het volgende:
Voel me wel een beetje aangesproken door Guido. Behalve dat ik 41 ben en mijn flatscreens 42 inch.....
quote:Op woensdag 27 april 2011 12:51 schreef flintekind het volgende:
Voel me wel een beetje aangesproken door Guido. Behalve dat ik 41 ben en mijn flatscreens 42 inch.....
Heb die puber, die zichzelf zo geweldig vindt op negeren gezet, zijn braaksel hoef ik niet op mijn beeldscherm.quote:Op woensdag 27 april 2011 12:50 schreef Toverheks het volgende:
@Liesje wil je niet voor mij denken, ik weet dondersgoed dat het tv prog. van de kijkers afhangt een stelletje streamers is op een paar handen te tellen, maar over dat huisvrouwen gedoe is zeer neerbuigend want daar moest hij het van hebben, ook huisvrouwen kijken SST op TV hoor.
Nee hier moet hij een beetje op zijn tellen passen dat weet hij ook, maar ga niet hier dit zeggen en iets anders op twitter, laat hem lekker op twitter blijven ik zit niet te wachten op zo een Lulletje rozewater.
misschien krijgt mo haar eigen show straks: de nympho show, na 00:00 snachtsquote:Op woensdag 27 april 2011 12:52 schreef delfse het volgende:
[..]
Ze denken allemaal dat het bekende bnn worden nou Mo kan zo in een film van Kim Holland als een hoertje.
quote:Op woensdag 27 april 2011 12:51 schreef Blackprinces het volgende:
Begrijp best dat ze niet zoveel op hebben met streamers.
Maar al zouden ze die klote daily's wat meer up to date houden en ook eens een logische volgorde inzetten zou het wat intressanter zijn om naar te kijken.
Alleen dat klote knip en plak werk van ze he.....
Zou kunnen toch. Was het ook niet Huub's moeder die vanwege haar werk liever niet voor de camera wilde?quote:Op woensdag 27 april 2011 12:50 schreef beequeen het volgende:
Mo's moeder komt niet naar de liveshows, dat kan niet. Maar ze mag er niks over zeggen.
Ja. Daar kan Kim Holland nog wat van leren. Een hoertje met sentiment.quote:Op woensdag 27 april 2011 12:52 schreef delfse het volgende:
[..]
Ze denken allemaal dat het bekende bnn worden nou Mo kan zo in een film van Kim Holland als een hoertje.
mo zei ooit eens tegen.. ehm, iemand: je hebt toch die foto van mijn ouders gezien? dan weet je waarom mijn moeder niet in de liveshows komt..quote:Op woensdag 27 april 2011 12:51 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Die gaat waarschijnlijk het huis inIk weet bijna wel zeker dat Gerard gaat hoor. Dat kan haast niet anders.
Ik had eerlijk gezegd ook niet in de gaten dat je nog zo'n lekkere frisse jonge bloem bentquote:Op woensdag 27 april 2011 12:43 schreef AYLI het volgende:
[..]
Oh maar dat vind ik ook hoor. Ik ben absoluut geen Sharon-fan. Maar dan zou hij nu ook best kunnen zeggen hoe hij over de bewoners denkt, ipv dit schijnheilige gedoe.
Hij schat me verdorie nog twee keer zo oud als ik ben ook.
nee ik neem wel een paar pillen in.quote:Op woensdag 27 april 2011 12:52 schreef Capaja het volgende:
[..]
wil je erover praten ?
jo heeft nu wel even tijd voor je![]()
Nee, ze is kapotgemaakt door haar te triggeren op haar zwakke plek, alles voor de kijkers he.quote:Op woensdag 27 april 2011 12:52 schreef afca_oc het volgende:
SST_Guido SST Guido
Mensen die zeggen: zie je nou nog niet in hoe Monique is? Ik zeg je 1 ding: Zo is Monique niet.De eerste 4 weken, dat was de echte Mo #sstnl
32 minutes ago Favorite Retweet Reply
de mo van de afgelopen 7 weken acteert dus? of is een dubbelganger?
Ik denk niet voor jou, ik reageer op jouw post.quote:Op woensdag 27 april 2011 12:50 schreef Toverheks het volgende:
@Liesje wil je niet voor mij denken, ik weet dondersgoed dat het tv prog. van de kijkers afhangt een stelletje streamers is op een paar handen te tellen, maar over dat huisvrouwen gedoe is zeer neerbuigend want daar moest hij het van hebben, ook huisvrouwen kijken SST op TV hoor.
Nee hier moet hij een beetje op zijn tellen passen dat weet hij ook, maar ga niet hier dit zeggen en iets anders op twitter, laat hem lekker op twitter blijven ik zit niet te wachten op zo een Lulletje rozewater.
quote:Op woensdag 27 april 2011 12:52 schreef Capaja het volgende:
[..]
Nee dat doe ik ook niet, dan hoor ik de tv niet....!
ik ben wel 40 inches kloppen ook al
alleen dat stofzuigen
De streamers zijn best wel belangrijk voor een reallife soap.quote:Op woensdag 27 april 2011 12:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Want? Wat levert de streamers Sst op?
Ja, vond het een briljant idee van Guido om zittend te stofzuigen, begrijp niet waarom ze hier tegen hem lopen te zeiken.quote:Op woensdag 27 april 2011 12:50 schreef AYLI het volgende:
[..]
De vloer voor mijn bank is in ieder geval mooi schoon.
Lijk ik toch nog op Sharon!quote:Op woensdag 27 april 2011 12:53 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik had eerlijk gezegd ook niet in de gaten dat je nog zo'n lekkere frisse jonge bloem bent
had je neus je weer in de steek gelatenquote:Op woensdag 27 april 2011 12:53 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik had eerlijk gezegd ook niet in de gaten dat je nog zo'n lekkere frisse jonge bloem bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |