Juist geen commentaar, ik heb hem bedankt dat hij mij op het briljante idee heeft gebracht om zittend voor mijn tv te gaan stofzuigen.quote:Op woensdag 27 april 2011 13:09 schreef suzi1 het volgende:
[..]
of ze er nu vroeg of laat achterkomen, dan toch gewoon vroeg
snap al die commotie niet. hij mag geen commetaar hebben en wij allemaal wel?
maar dat gehuisvrouw wordt nu toch in den treure herhaaldquote:Op woensdag 27 april 2011 13:10 schreef Stability het volgende:
[..]
hij mag van mij alle commentaar van de wereld hebben...mij beledigd hij in ieder geval niet, daar heeft hij de capaciteiten niet voor..
Zou het tof van 'm vinden als hij dat hier zou posten, maar zo is het ook hilarisch.quote:Op woensdag 27 april 2011 13:11 schreef suzi1 het volgende:
en wb het getweet van hem, dat kunnen we ook allemaal lezen. dus of hij het nu hier of daar zegt, het is gezegt. ook gezeik om niks dus
precies.quote:Op woensdag 27 april 2011 13:11 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
hij hoeft niet zeggen dat ze niet zo is. terwijl we haar niet anders hebben gezien. ga haar niet lopen promoten en haar leuker maken dan ze is. ze is gewoon een snol !
Wellicht is ie eindelijk uitgelaten, zodat hij met andere hondjes kon spelen enzo. Zoals ze beloofden dat dagelijks zou gebeuren.quote:Op woensdag 27 april 2011 13:11 schreef Stability het volgende:
er staat iets klaar in het labyrint....secredo....................wat is er met hem gebeurt dan?
wat doet zijn eigen moeder dan? niet het huishouden? ach laat hem toch lullen , mij heeft ie er in ieder geval niet meequote:Op woensdag 27 april 2011 13:11 schreef suzi1 het volgende:
[..]
maar dat gehuisvrouw wordt nu toch in den treure herhaald
oja ben ik het ook compleet mee eens, het is een dramo & smegmo in 1quote:Op woensdag 27 april 2011 13:11 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
hij hoeft niet zeggen dat ze niet zo is. terwijl we haar niet anders hebben gezien. ga haar niet lopen promoten en haar leuker maken dan ze is. ze is gewoon een snol !
Hij zegt best veel dus laat hem lekker gaan zou ik zeggenquote:Op woensdag 27 april 2011 13:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee ik deed niet Huilie ik zei hem ff de waarheid, kom niet aan de huisvrouw hevind het een LUL en heb dat even openlijk gezegt en ja niet hier lopen miereneuken en op twitter ff lopen zeiken
Uitgelaten door de crew.quote:Op woensdag 27 april 2011 13:11 schreef Stability het volgende:
er staat iets klaar in het labyrint....secredo....................wat is er met hem gebeurt dan?
Klopt. Maar voor de mensen die hem aan zijn wurgcontract moeten houden is het via twitter wat makkelijker te volgen dan dat ze tig Cossen door moeten spitten om te kijken of Guido ergens zijn `gezouten` mening geeft.quote:Op woensdag 27 april 2011 13:11 schreef suzi1 het volgende:
en wb het getweet van hem, dat kunnen we ook allemaal lezen. dus of hij het nu hier of daar zegt, het is gezegt. ook gezeik om niks dus
Scanman denkt daar heel anders overquote:Op woensdag 27 april 2011 13:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Joah.
Maar op Fok worden geen account verwijderd.
quote:Op woensdag 27 april 2011 13:13 schreef marjolleke het volgende:
Zou Secredo ook een geheim hebben? ;-)
toch meer wel dan niet, je herhaalt het toch steeds. niks mis mee, maar ga niet zeggen dat het je niet raakt ;pquote:Op woensdag 27 april 2011 13:12 schreef Stability het volgende:
[..]
wat doet zijn eigen moeder dan? niet het huishouden? ach laat hem toch lullen , mij heeft ie er in ieder geval niet mee
die is wel coolquote:
quote:
als jij het zegt , okquote:Op woensdag 27 april 2011 13:14 schreef suzi1 het volgende:
[..]
toch meer wel dan niet, je herhaalt het toch steeds. niks mis mee, maar ga niet zeggen dat het je niet raakt ;p
hij ligt nergens wakker van, volgens mij kan hij ook staand slapen, had best een leuk gezellig stelletje geweest die laura en Guido, daar nam hij het ook toch zo voor op, wij zagen het allemaal verkeerd net zoals met Keetje T dat zien wij ook allemaal verkeerd, echt Guidoquote:Op woensdag 27 april 2011 13:12 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hij zegt best veel dus laat hem lekker gaan zou ik zeggen
Wat jij er verder van vindt daar zal hij vast wakker van liggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |