Kansloosquote:Op woensdag 27 april 2011 12:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
rel wel met hem mee, oeps tegen hem mee kan ookenge jongen patser en kijkt ook zo vies uit zijn ogen onbetrouwbaar
ach moet ik nog ff doorgaan GUIDO kom er maar in hoor!!!!
ik weet niet hij post niet meerquote:Op woensdag 27 april 2011 12:57 schreef Stability het volgende:
waar is die hond eigenlijk? weer opgesloten in de bench?
ben trots dat ik een huisvrouw ben, en strijken doe ik niet maar voor de restquote:Op woensdag 27 april 2011 12:57 schreef PC eend het volgende:
[..]
Maar van die huisvrouwen dat klopt gewoon hoor
maar dat kan je toch niet van een foto aflezen? klonk eerder alsof het iets fysieks was, maar zo kwam het op mijn over, kan er heeeeelemaal naast zitten natuurlijkquote:Op woensdag 27 april 2011 12:55 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Misschien heeft MaMo een of andere hoge functie en kan ze daardoor niet in beeld komen?
Duidelijkquote:Op woensdag 27 april 2011 12:57 schreef afca_oc het volgende:
[..]
Dan is ze een beetje naief vind ik. Als je hierin stapt, moet je met veel verschillende scenario's rekening houden, waaronder dat het emotioneel zwaar gaat worden. En in dat opzich heeft Gerard wel door hoe het in mekaar steekt en die probeert het ook over te brengen naar de anderen toe.
quote:Op woensdag 27 april 2011 12:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Prima, je mag je mening hebben en ik mag daar op reageren. Zoals ik ook aangaf vond ik het ook niet erg netjes van Guido.
En dit is nog maar één opmerking, wil niet weten hoe veel onzin hij al over zichzelf heeft gelezen.quote:Op woensdag 27 april 2011 12:57 schreef bollokus het volgende:
[..]
er zijn er genoeg die het wel tot zich trekken..... och moeje niet doen.
Jaahaa maar ze mag niet weg!!! Anders krijgt ze op de kop van eieren....:(quote:Op woensdag 27 april 2011 12:57 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
mo heeft het zelf verpest. zo bang wat nederland denkt maar wel liggen batsen terwijl de rest er op moest wachtendaarna spijt, maar de volgende dag gewoon weer doen
![]()
dagen zeuren zeiken dat ze weg wil, zei ze echt letterlijk zaterdag, en dan nu weer blijven..
eigen schuld stomme kutmo !!!
vliegt ze met de bezem door het huisquote:Op woensdag 27 april 2011 12:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ben trots dat ik een huisvrouw ben, en strijken doe ik niet maar voor de rest
quote:
zoefffffffffffffffffffquote:Op woensdag 27 april 2011 12:59 schreef bollokus het volgende:
[..]
vliegt ze met de bezem door het huis
ik voel me niet aangesproken, ondanks dat ik een 36 jarige huisvrouw ben, helaas zonder plasma scherm, en met een stapel strijk waarover Segredo niet over heen kan springen.quote:Op woensdag 27 april 2011 12:57 schreef PC eend het volgende:
[..]
Maar van die huisvrouwen dat klopt gewoon hoor
Joh.quote:Op woensdag 27 april 2011 12:57 schreef delfse het volgende:
Het is gewoon Mo haar karakter ze is in en in slecht. Dit kan je niet spelen 11 weken lang het is een jankert en een hoertje daar komt ze wel achter als ze weer buiten is. Ze zal wel winnen het is een lieverdje van de stem. Maar het publiek zal haar wel uitkotsen denk ik .
haar moeder hebben we toch al in de live gezienquote:Op woensdag 27 april 2011 12:58 schreef Dakotamu het volgende:
[..]
maar dat kan je toch niet van een foto aflezen? klonk eerder alsof het iets fysieks was, maar zo kwam het op mijn over, kan er heeeeelemaal naast zitten natuurlijk
quote:Op woensdag 27 april 2011 12:59 schreef Flashbox het volgende:
Heb hem even aangepast die tweet![]()
![]()
![]()
![]()
SST_SteunJoanna: Joanna weer genomineerd! Laat het niet gebeuren dat ze nu nog moet vertrekken! Sms Joanna naar 5353 of bel 0909-1392 en krijg nu 50% korting #sstnl #steunjoanna
1 minute ago
ik heb een foto van Mamo gezien, hele normale vrouw om te zien hoor!quote:Op woensdag 27 april 2011 12:58 schreef Dakotamu het volgende:
[..]
maar dat kan je toch niet van een foto aflezen? klonk eerder alsof het iets fysieks was, maar zo kwam het op mijn over, kan er heeeeelemaal naast zitten natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |