ja een paar uur terug, maar mo had natuurlijk alle uitwegen al klaar van ja maar jo en phil wezen dat ik het moest doen blabliquote:Op woensdag 27 april 2011 13:21 schreef Pippien het volgende:
Ik vind het echt heerlijk dat Gerard Mo volledig door heeft en dat gister ook duidelijk probeerde te maken aan Karim, maar heeft hij dat al eens direct tegen Mo gezegd? Over dat ze ook had kunnen weigeren te nomineren of het spelletje goed te doen..
Ben geen fultime huisvrouw maar ik heb een hekel aan strijken . Ben jij een huisman? Die met een fles bier voor de tv zit?quote:Op woensdag 27 april 2011 13:21 schreef marky het volgende:
[..]
Zegt de huisvrouw achter haar strijkplank
Nep bnn.quote:Op woensdag 27 april 2011 13:23 schreef poffu het volgende:
Hallo gasten ik ga niet huilie huilie doen haha doe is even normaal, heel vlug! Reality check iemand?
Ons Twitter account word verwijderd over 2 weken dus het is handig als je nu al overschakeld op je eigen Twitter account. Dat is de reden waarom ik niet meer op @SST_Guido ga Twitteren.
Ik vind jullie FOKkers tof. Jeukt me niet dat hier troll accounts zijn die zeggen dat ik weer op me bed kan liggen met luira. Ik krijg alleen maar een smile hiervan. Lekker doorblijven trollen. U mad brah?
Er is nu in ieder geval meer actie dan normaal, kom eens wat vaker langs.quote:Op woensdag 27 april 2011 13:23 schreef poffu het volgende:
Hallo gasten ik ga niet huilie huilie doen haha doe is even normaal, heel vlug! Reality check iemand?
Ons Twitter account word verwijderd over 2 weken dus het is handig als je nu al overschakeld op je eigen Twitter account. Dat is de reden waarom ik niet meer op @SST_Guido ga Twitteren.
Ik vind jullie FOKkers tof. Jeukt me niet dat hier troll accounts zijn die zeggen dat ik weer op me bed kan liggen met luira. Ik krijg alleen maar een smile hiervan. Lekker doorblijven trollen. U mad brah?
nah ik heb geen troll account nodig. doe alles al jaren op dezelfde naam hoor, maar wel leuk dat je het ff komt uitleggen *respect *quote:Op woensdag 27 april 2011 13:23 schreef poffu het volgende:
hahahaha, wow. Intellectueel vermogen van een trollquote:Op woensdag 27 april 2011 13:17 schreef sjaakspark het volgende:
Guido was toch ook gewoon een meelopertje, die pas aardig tegen Gerard ging doen toen hij zag dat Gerard populair was. Achter zijn rug maakte hij hun af met Servio en Sophia. En later lag hij ook de hele dag te slapen en te kriebelen. Was een opluchting toen hij eruit ging.
Kut, ik dacht dat je helemaal klaar was met het programma en op het punt stond uit de school te klappenquote:Op woensdag 27 april 2011 13:23 schreef poffu het volgende:
huisvrouwen beledigen, nu tomatenplukkers....quote:Op woensdag 27 april 2011 13:25 schreef poffu het volgende:
[..]
hahahaha, wow. Intellectueel vermogen van een kader tomatenplukkert.
En hij zou niet een klein beetje gelijk kunnen hebben? Hmm?quote:Op woensdag 27 april 2011 13:22 schreef Toverheks het volgende:
leuke COS weer vandaag vermaak me prima en Liesje Monique daar neemt hij het ook zo voor op, dat zien wij niet he dat ze eigenlijk heel anders is dan dat ze nu laat zien volgens Guido
quote:Op woensdag 27 april 2011 13:25 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
huisvrouwen beledigen, nu tomatenplukkers....
Ja vanmorgen nogmaals heel uitgebreid in de dames slaapkamer.quote:Op woensdag 27 april 2011 13:21 schreef Pippien het volgende:
Ik vind het echt heerlijk dat Gerard Mo volledig door heeft en dat gister ook duidelijk probeerde te maken aan Karim, maar heeft hij dat al eens direct tegen Mo gezegd? Over dat ze ook had kunnen weigeren te nomineren of het spelletje goed te doen..
Dat negeren gaat je nog niet zo lekker afquote:
mjah mjah mjahquote:Op woensdag 27 april 2011 13:23 schreef poffu het volgende:
Een gekke bh ? Hoe ziet die er uit ?quote:Op woensdag 27 april 2011 13:23 schreef poffu het volgende:
U mad brah?
Tja........beledigen is ook een vorm van geen woorden meer over hebben he?quote:Op woensdag 27 april 2011 13:26 schreef bollokus het volgende:
[..]nog even en hij pakt de boeren ook
Hij kent haar 3 weken en denkt haar al door en door te kennenquote:Op woensdag 27 april 2011 13:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En hij zou niet een klein beetje gelijk kunnen hebben? Hmm?
ik val op jonge ventjes, daarbij lijkt zijn gezicht heel veel op die van een ex(helaas) van mijquote:Op woensdag 27 april 2011 13:25 schreef delfse het volgende:
[..]
Ik vindt het maar een jong ventje om te zien met zijn ontevreden gezicht altijd.
quote:Op woensdag 27 april 2011 13:26 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Een gekke bh ? Hoe ziet die er uit ?
Duidelijk.quote:Op woensdag 27 april 2011 13:23 schreef poffu het volgende:
hey ik ben geen trol hoorquote:Op woensdag 27 april 2011 13:23 schreef poffu het volgende:
quote:Op woensdag 27 april 2011 13:27 schreef berna1981 het volgende:
waarom zeg ik tegen mijn peuter van 3: niet meer huilie huilie doen jij!
Ik heb niet gezegd dat ik hem ga negeren . Vindt het wel leuk om een nep bnn die mee doet op fok. Zijn wij huisvrouwen ook weer blij.quote:Op woensdag 27 april 2011 13:26 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat negeren gaat je nog niet zo lekker af
Zit je overuren te maken vandaag??quote:Op woensdag 27 april 2011 13:26 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat negeren gaat je nog niet zo lekker af
Ik was het ook niet altijd eens, maar hij had wel altijd een mening die hij kon onderbouwen en hij werd ook gedoogd leek het wel... totdat hij weer los ging over de pvvquote:Op woensdag 27 april 2011 13:22 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Klopt.. ach, scan en ik waren het zelden eens...
De cossers doen niet andersquote:Op woensdag 27 april 2011 13:26 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Hij kent haar 3 weken en denkt haar al door en door te kennen
quote:Op woensdag 27 april 2011 13:24 schreef AYLI het volgende:
[..]
Er is nu in ieder geval meer actie dan normaal, kom eens wat vaker langs.
Wie zegt dat ik een BN'er ben? Dat maak jij ervan vriendelijke troll vriend van me. Ik ben just a random guy op een fok forum.quote:Op woensdag 27 april 2011 13:28 schreef delfse het volgende:
[..]
Ik heb niet gezegd dat ik hem ga negeren . Vindt het wel leuk om een nep bnn die mee doet op fok. Zijn wij huisvrouwen ook weer blij.
Hij kent haar beter dan ik, daar ben ik van ovetuigd, en ik heb best veel gestreamd. Ik heb niet met haar in een huis gewoond en ik weet ook niet wat er achter allemaal precies gebeurt. Wat ik wel vind is dat het hem siert dat hij het voor zijn (oud) medebewoners opneemt.quote:Op woensdag 27 april 2011 13:26 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Hij kent haar 3 weken en denkt haar al door en door te kennen
quote:Op woensdag 27 april 2011 13:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En hij zou niet een klein beetje gelijk kunnen hebben? Hmm?
+1quote:Op woensdag 27 april 2011 13:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hij kent haar beter dan ik, daar ben ik van ovetuigd, en ik heb best veel gestreamd. Ik heb niet met haar in een huis gewoond en ik weet ook niet wat er achter allemaal precies gebeurt. Wat ik wel vind is dat het hem siert dat hij het voor zijn (oud) medebewoners opneemt.
Ik ben geen vriend van je en wil dat ook niet zijn. Ik ben een vrouw.quote:Op woensdag 27 april 2011 13:29 schreef poffu het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik een BN'er ben? Dat maak jij ervan vriendelijke troll vriend van me. Ik ben just a random guy op een fok forum.![]()
Hij heeft veel gemist toen hij lag te slapen en wij de streams wel aan hadden.quote:Op woensdag 27 april 2011 13:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hij kent haar beter dan ik, daar ben ik van ovetuigd, en ik heb best veel gestreamd. Ik heb niet met haar in een huis gewoond en ik weet ook niet wat er achter allemaal precies gebeurt. Wat ik wel vind is dat het hem siert dat hij het voor zijn (oud) medebewoners opneemt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |