oh, dan heb ik het verkeerd geinterpreteerd, maar ben wel nieuwsgierig waarom ze zo vaag deedquote:Op woensdag 27 april 2011 13:00 schreef danilel het volgende:
[..]
ik heb een foto van Mamo gezien, hele normale vrouw om te zien hoor!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 april 2011 13:02 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik vind huisvrouwen intressanter
precies, creatief het huishouden doenquote:Op woensdag 27 april 2011 13:03 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
![]()
Vooral de zittend stofzuigende huisvrouwen.
quote:
geen stuiver en al was het gratis stemde ik nietquote:Op woensdag 27 april 2011 13:01 schreef Nostalgist het volgende:
Mo denkt dat er 300.000 kijkers zijn en dat die allemaal stemmen..
doe dan meteen even @theonlyguido followen danquote:Op woensdag 27 april 2011 13:03 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
wat een sukkel, ga hem gelijk unfolowen
quote:Op woensdag 27 april 2011 13:03 schreef Dakotamu het volgende:
[..]
oh, dan heb ik het verkeerd geinterpreteerd, maar ben wel nieuwsgierig waarom ze zo vaag deedmisschien wil ze gewoon niet met haar hoofd op tv?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 april 2011 13:04 schreef beequeen het volgende:
Geer is de enige die een realistische kijk op het programma heeft.
heb ik ook ge un follow edquote:Op woensdag 27 april 2011 13:04 schreef Capaja het volgende:
[..]
doe dan meteen even @theonlyguido followen dan
quote:Op woensdag 27 april 2011 13:04 schreef beequeen het volgende:
Geer is de enige die een realistische kijk op het programma heeft.
zou ik ook prima begrijpen, niet iedereen zit erop te wachten met zijn/haar hoofd op tv te zijnquote:Op woensdag 27 april 2011 13:04 schreef danilel het volgende:
[..]
misschien wil ze gewoon niet met haar hoofd op tv?!
In 1e instantie dachten ze toch meer dan 1 milj. kijkers te hebben?quote:Op woensdag 27 april 2011 13:02 schreef Stability het volgende:
[..]
dat denken en dachten ze allemaal...hoe erg moet dat voelen als ze weer in nederland zijn en de waarheid onder ogen krijgen?
De menselijke geest is daar vaak heel mooi in... Als het je opbeurt en je vindt aandacht prettig dan blijf je denken dat je net zo goed bekeken wordt als BB1..quote:Op woensdag 27 april 2011 13:02 schreef Stability het volgende:
[..]
dat denken en dachten ze allemaal...hoe erg moet dat voelen als ze weer in nederland zijn en de waarheid onder ogen krijgen?
Ja daar zal je hem mee hebben op een account wat hij toch niet meer gaat gebruiken.quote:Op woensdag 27 april 2011 13:03 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
wat een sukkel, ga hem gelijk unfolowen
Die stuurt nu een mailtje naar Danny, dat de FOKKERS hem voor LUL en Huilie uitmaken en hij stampvoet er ook nog bijquote:Op woensdag 27 april 2011 13:05 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
heb ik ook ge un follow ed![]()
wat een jankbek.
heeft hij z'n account hier ook al gedelete ?
Misschien ook van de stem het mes op de keel gekregen net als Moquote:Op woensdag 27 april 2011 13:05 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
heb ik ook ge un follow ed![]()
wat een jankbek.
heeft hij z'n account hier ook al gedelete ?
IEUW das vast een huisvrouw dan !quote:Op woensdag 27 april 2011 13:06 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik zwaai liever naar me buuf die aan het ramen wassen is
je ziet het al aan de reaktie op bv twitter van alle oudbewoners..en net hier van guido ,ze worden er niet blij van toch?quote:Op woensdag 27 april 2011 13:05 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
De menselijke geest is daar vaak heel mooi in... Als het je opbeurt en je vindt aandacht prettig dan blijf je denken dat je net zo goed bekeken wordt als BB1..
De realiteit in Nederland zal ze hard op hun dak vallen en zal vast wat gefrustreerde uitspraken over de streamers en het programma ontlokken...
En morgen zit hij de live weer te promoten via dat account.quote:Op woensdag 27 april 2011 13:03 schreef Stability het volgende:
[..]
deleten van je account kan je zelf...inteligentie is ver te zoeken dus?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |