quote:Op woensdag 27 april 2011 12:59 schreef Flashbox het volgende:
Heb hem even aangepast die tweet![]()
![]()
![]()
![]()
SST_SteunJoanna: Joanna weer genomineerd! Laat het niet gebeuren dat ze nu nog moet vertrekken! Sms Joanna naar 5353 of bel 0909-1392 en krijg nu 50% korting #sstnl #steunjoanna
1 minute ago
je moet ook ff het nr van Jo aanpassen naar een nr van Geer of Karimquote:Op woensdag 27 april 2011 12:59 schreef Flashbox het volgende:
Heb hem even aangepast die tweet![]()
![]()
![]()
![]()
SST_SteunJoanna: Joanna weer genomineerd! Laat het niet gebeuren dat ze nu nog moet vertrekken! Sms Joanna naar 5353 of bel 0909-1392 en krijg nu 50% korting #sstnl #steunjoanna
1 minute ago
Mo is niet hoogbegaafd maar zwakbegaafd.quote:Op woensdag 27 april 2011 13:00 schreef Urb het volgende:
Gerard heeft alles weer door, en Mo denkt dat alle kijkers ook stemmen...![]()
![]()
![]()
ik ook niet, vanmorgen besloten.quote:Op woensdag 27 april 2011 13:01 schreef shomila het volgende:
Nou nee hoor Mo geef er geen geld aan uit.
wel verdoriequote:Op woensdag 27 april 2011 13:01 schreef Urb het volgende:
Wat hoor ik nu van Mo, jullie stemmen allemaal?![]()
Oke, dit had ik niet van jullie verwacht.
Zonder parachute?quote:Op woensdag 27 april 2011 13:00 schreef koffieleutjuh het volgende:
Middag
Mn dag is gewoon verpest door mo denk dat ik maar uit dat vliegtuigje ga springen die ze zo graag in de tuin willen zien landen
dat denken en dachten ze allemaal...hoe erg moet dat voelen als ze weer in nederland zijn en de waarheid onder ogen krijgen?quote:Op woensdag 27 april 2011 13:01 schreef Nostalgist het volgende:
Mo denkt dat er 300.000 kijkers zijn en dat die allemaal stemmen..
deleten van je account kan je zelf...inteligentie is ver te zoeken dus?quote:
Guido is er echt helemaal klaar mee?quote:
Ik snap er ook niks van als progamma makers houdt je toch de mensen erin die voor leuke tv zorgen. En niet voor jankers met een sexs probleem.quote:Op woensdag 27 april 2011 13:01 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
ik ook niet, vanmorgen besloten.
Stem houdt mo er onnodig in (snap het nut niet daarvan)
Dus ik geef geen cent meer eruit eraan
hoeft niet, twitter acount wordt al opgehevenquote:Op woensdag 27 april 2011 13:03 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
wat een sukkel, ga hem gelijk unfolowen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |