Wat leuk dat ze samen spelenquote:Op woensdag 27 april 2011 12:22 schreef bianca en michael het volgende:
Joy speelt met Abbey, de twee weken oudere kitten Britse korthaar. Zijn vriendinnetjes aan het worden, leuk!![]()
[ afbeelding ]
Zo hadden we ons dat voorgesteld toen we mijn vader Abbey voor zijn vroegpensioen cadeau gaven (Joy hadden mijn ouders zichzelf cadeau gedaan en 2 weken later kwam Abbey).quote:
Ja!quote:
Wát een snoepie zeg, echt om op te vretenquote:Op woensdag 27 april 2011 18:48 schreef DanseMacabre het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
En in de bus vanmiddag
[ afbeelding ]
Leonberger is pas op zijn derde jaar volledig volwassen.quote:Op donderdag 28 april 2011 07:58 schreef Belana het volgende:
Ik geloof dat Noes haar loopsheid voorbij is, Gab heeft geen interesse meer
Van de weel met Gab naar de dierenarts geweest (WAT een werelddierenarts is dit!!) hij moest alle inentingen hebben en even zijn oren gechecked, want hij was zo aan het krabben. oorwas meegekregen.
Hij is wel echt veel te mager, vroeg me af, moet ik hem nu extra voeden of gewoon voeden en dat het dan wel bijtrekt?
Is die gewogen bij de dierenarts ?quote:Op donderdag 28 april 2011 10:44 schreef Belana het volgende:
Ok, gewoon voeden dan maar en af en toe iets extra's. Hij is wel echt mager hoor, echt schonkig met uitstekende botten. Het is veel vacht wat je ziet. Maar hij is nog jong inderdaad, dus we hebben de tijdNoes is slank, dat is mooi, zij is niet zo bottig.
ben je nou serieus of niet?quote:Op donderdag 28 april 2011 11:41 schreef zeeeend het volgende:
Algolith : http://www.medpets.nl/bea(...)25c448ac9d5c3f2d1a49
Ook gewoon bij de betere dierenspeciaalzaak te verkrijgen .
Het werkt echt
Ja,je had vroeger zo'n reclame over shampoo >haar .quote:
HD-je eruit schroeven en USB overzettenquote:Op zaterdag 30 april 2011 10:43 schreef DanseMacabre het volgende:
Wat fijn dat het weer beter gaat! Ze is een taaie dus.
Mijn laptop is kapoet. Doet niks meer... Alle foto's van Oscar, Jip en Rinske stonden er op.
Done.quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:11 schreef zeeeend het volgende:
[..]
HD-je eruit schroeven en USB overzetten
....en dan nu een (online ) backupquote:Op zaterdag 30 april 2011 12:14 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Done.![]()
M'n lief is icter. Dus die heeft me gered.
Laat haar aub NOOIT meer enten, dat is zo een onzin en zeker bij oude honden.quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:36 schreef Bienelientjee het volgende:
Nou, ons hondje doet ook weer raar.
Ze is natuurlijk al 16,5 jaar oud. Dat is echt heel oud.
Mijn moeder zei twee dagen geleden nog dat ze groenige poep had. Nu is ze gister nog bij de dierenarts geweest vanwege een wrat en haar jaarlijkse spuit. Maar ze is het gewoon vergeten om te zeggen! (SOMS, is ze echt dom!) Nu had ze dat vandaag ook nog. Haar buik rommelde ook best wel luid en ze kan nu slecht lopen. Ze kan met moeite opstaan en zakt soms door haar achterhand. Beetje alsof haar spieren verzwakt zijn aan de achterkant. (Ze is wel net nog gaan drinken) Is het een buikgriepje of is haar einde nu in zicht? Ik zeg, bel de dierenarts vandaag of morgen. Ouders willen het even afwachten......
Weet dat haar einde nadert, hoop alleen niet dat ze de komende week gaat. Want ik ga 5 dagen op zeilvakantie met mijn stage.
![]()
Zucht, van mijn bijna 23 jaartjes oud, is ze er 16,5 jaar geweest.![]()
Edit: mocht tijd worden, ze gaan naar de dierenarts....
Dubbel edit:Alles is ok. Ze had een hele zware reactie op haar jaarlijkse prik. Zeer hoge koorts en haar hele lichaam verzwakte met de minuut. Anti prik gehad, en ze kan weer lopen!
![]()
Oh leuk, je weet niet hoe ze heten?quote:Op zaterdag 30 april 2011 14:29 schreef Pisces29 het volgende:
Ben ik vanochtend net 1 minuut in de stad, zie ik 2 NakiesIk heb ze kunnen aaien maar ze waren wel erg verlegen, ook al benaderde ik ze erg rustig. Erg leuk om die huid te voelen
Nee en ik had zo graag op de kiek willen zettenquote:
oef, gelukkigquote:Op zaterdag 30 april 2011 14:27 schreef Bienelientjee het volgende:
Dat doen we inderdaad niet meer! Ze heeft nu nog wel een lichte verhoging (we hebben daar nog pilletjes voor) en ze loopt nog niet op haar super snelheid (al was dat al niet zo snel meer!) Ze is in ieder geval weer alert en aanwezig!
Die vind ik het leukstquote:Op zaterdag 30 april 2011 15:18 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik was Billy helemaal vergeten![]()
[ afbeelding ]
Je kleinste spruitquote:
Ent jij je honden dan niet in?quote:Op zaterdag 30 april 2011 13:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Laat haar aub NOOIT meer enten, dat is zo een onzin en zeker bij oude honden.
Ik ken veel oudjes die er aan dood gaan aan die rommel![]()
Gelukkig gaat ze nu weer goed![]()
DM, wat een onwijs leuke foto´s van Oscar
Ik ent ze ook niet hoor, alleen Diaz nu dan wel natuurlijk. Je kan ook een titerbepaling laten doen.. sowieso hoeft die hele cocktail zooi maar 1x per 3 jaar.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:43 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ent jij je honden dan niet in?![]()
Mooie foto's Oh oh en Multiply
Oh echt, dat wist ik niet. Ik doe het elk jaar, volgens de dierenarts moeten die vaccins elk jaar gegeven worden? Behalve honddolheid, dat is om de 3 jaar idd.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:45 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Ik ent ze ook niet hoor, alleen Diaz nu dan wel natuurlijk. Je kan ook een titerbepaling laten doen.. sowieso hoeft die hele cocktail zooi maar 1x per 3 jaar.
Voor de dierenarts moeten die vaccins elk jaar gegeven worden,quote:Op zondag 1 mei 2011 20:47 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh echt, dat wist ik niet. Ik doe het elk jaar, volgens de dierenarts moeten die vaccins elk jaar gegeven worden? Behalve honddolheid, dat is om de 3 jaar idd.
Ah gos arme Diever! Gelukkig is alles goed gegaanquote:Op maandag 2 mei 2011 19:57 schreef bianca en michael het volgende:
Vandaag was het zover: Diever moest naar het dierenziekenhuis om daar onder narcose zijn gebit te laten saneren. Ik (Bi) natuurlijk zenuwachtig, want een narcose voor een ruim 12-jarige hond is altijd spannend, en één overleden hondje in een half jaar vind ik wel genoeg.
Dat snuitje, om op te etenquote:
quote:Op maandag 2 mei 2011 21:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat snuitje, om op te etenWat een droppie, en die foto met de achterpootjes in de lucht, zo leuk!
oh-oh, ben jij nou min of meer zijn tante?
Oeps... Dat heeft niemand gezegd... En behalve alles wat ik al schreef wat hij heeft gegeten heeft hij ook nog een half gekookt ei op en een ons of 2 gebakken kabeljauw. *Slechte mama*quote:Op maandag 2 mei 2011 21:36 schreef oh-oh het volgende:
Aw Dievertje ...
Wel duur bij jullie hoor. Maar goed ik heb makkelijk praten, de fokster van Diaz heeft vorig jaar Chico zn tandjes gratis gesaneerd, zonder narcose, en geen centje pijn![]()
Je weet dat je na een narcose kleine beetjes eten moet geven?
Ze kunnen gaan braken en dan stikken als je ze gelijk te veel voert.
Diazje![]()
Ik moet echt, echt, echt gewoon foto's met onze (heel goede) fotocamera gaan maken ipv altijd met die telefoon. *Lui/telefoon altijd in de buurt*quote:Op maandag 2 mei 2011 21:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah gos arme Diever! Gelukkig is alles goed gegaan, zo'n dag is echt slopend.
Die laatste foto is leuk, ik zie nu pas die mooie vlekjes op het oortje, omdat de foto zo scherp isWat lief
Ja, voor die 270 euro had die info er nog wel bij gekund hè?! Ze hebben alleen gezegd als hij niet wil eten vandaag geeft het niet, als hij maar drinkt (wat hij dan overigens weer niet heeft gedaan!)quote:Op maandag 2 mei 2011 22:21 schreef oh-oh het volgende:
Goed in de gaten houden dan maar, wat stom dat ze dat niet gezegd hebben zeg![]()
Als ze nog wat suffig zijn van de narcose wil het eten nog wel es terug komen en dan zijn ze vaak niet kwiek genoeg om het goed uit te spugen.
Ik zorg altijd dat er wat lichtverteerbare rijst met kip klaar staat als dr een onder zeil moet en dan voer ik hele kleine porties , liever elk uur een paar hapjes, dan meteen een hele bak voer.
Misschien denken ze 'met een hond van 12 jaar is er vast al eerder een narcose geweest of iig de informatie bekend'. (Maar ze hadden het uiteraard gewoon moeten zeggen).quote:Op maandag 2 mei 2011 22:21 schreef oh-oh het volgende:
Goed in de gaten houden dan maar, wat stom dat ze dat niet gezegd hebben zeg![]()
Als ze nog wat suffig zijn van de narcose wil het eten nog wel es terug komen en dan zijn ze vaak niet kwiek genoeg om het goed uit te spugen.
Ik zorg altijd dat er wat lichtverteerbare rijst met kip klaar staat als dr een onder zeil moet en dan voer ik hele kleine porties , liever elk uur een paar hapjes, dan meteen een hele bak voer.
Ja doen!quote:Op maandag 2 mei 2011 22:23 schreef bianca en michael het volgende:
[..]
Ik moet echt, echt, echt gewoon foto's met onze (heel goede) fotocamera gaan maken ipv altijd met die telefoon. *Lui/telefoon altijd in de buurt*
Dat is ook zo ja. Het is net als bij gewone dokters, slordig werken doen ze overalquote:Op maandag 2 mei 2011 22:38 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind het toch wel iets wat ze even standaard mogen melden
Die zijn inderdaad ook niet altijd even correct.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is ook zo ja. Het is net als bij gewone dokters, slordig werken doen ze overal
Ok, dus jij doet het elke 2 jaar? En dan wel elk jaar leptospirose of ook niet?quote:Op maandag 2 mei 2011 13:18 schreef zeeeend het volgende:
[..]
Voor de dierenarts moeten die vaccins elk jaar gegeven worden,
dan kan hij elk jaar een nieuwe Volvo aanschaffen .
http://vaccinatiebeleid.rauwevoedingvoorhonden.nl/
Wat een heerlijke bosrijke fotoquote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:27 schreef DanseMacabre het volgende:
[ afbeelding ]
Deze foto kreeg ik net toegestuurd.
Mijn ouders gaan elke maandagochtend wandelen samen met een neef van m'n vader, zijn hond en de hond van m'n broer.
Rinske had geen zin in de foto.
Fijn dat jullie lekker gewandeld hebben, ik ben zeer benieuwd naar de details dan van oh-ohquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:20 schreef Belana het volgende:
Whehehe, nou het was best even spannend!
Dat verteld oh-oh denk ik nog wel even
Heerlijk gewandeld over die prachtvelden.
Noes en Gab zijn af, wat zullen die slapen zo!
Thanks oh-oh, en buuf natuurlijk, we vonden het erg gezellig!
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Fijn dat jullie lekker gewandeld hebben, ik ben zeer benieuwd naar de details dan van oh-oh
Nee, ik laat jaarlijks titeren en aan de hand van de uitslag word er gevaccineerd .quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:19 schreef Njosnavelin het volgende:
Ah wat een lieve yoghurtfoto's
bianca en michael, hoe is het met de patiënt?
[..]
Ok, dus jij doet het elke 2 jaar? En dan wel elk jaar leptospirose of ook niet?
Gelukkig maar dat het gewoon goed is afgelopen!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:07 schreef oh-oh het volgende:
2 keer overgestoken ja, ik bedacht net nog dat het uiteindelijk maar goed was dat we een uur later afgesproken hadden dan uiteindelijk de bedoeling was, want anders was ze in de spits mss wel dr vandoor gegaan![]()
En Noes bleef de hele wandeling lekker Keesje pesten ook![]()
Maar de kleine diva is een end door iedereen gedragen en heeft uiteindelijk de terugweg wel gelopen.
Aan de lijn![]()
Billy vond het ook heel leuk eerst met Noes en Gabber, hij wilde meteen kleine Noesjes maken![]()
Maar we kwamen een man met een nare jr tegen, die echt liep te happen naar alle honden, en ik denk dat dr toen iets gebeurd is, want daarna wilde Billy niet meer rennen en spelen en liep ie achter mij braaf te zijn.
Chico heeft wss niet eens gemerkt dat ze ook mee waren, maar die heeft wel weer goed gewandeld hoor![]()
Sjon en Karel vonden Noes en Gab echt geweldig
quote:Op woensdag 4 mei 2011 09:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat het gewoon goed is afgelopen!
Van foto's maken is zeker helemaal niks gekomen in alle hysterie?
quote:
Wakkere harry hier (ik dus)quote:
Jezus fuck ik was dr mee bezig stuk ongeduldquote:Op woensdag 4 mei 2011 09:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat het gewoon goed is afgelopen!
Van foto's maken is zeker helemaal niks gekomen in alle hysterie?
Als je mij was geweest had je dezelfde avond al lopen kraaienquote:Op woensdag 4 mei 2011 10:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jezus fuck ik was dr mee bezig stuk ongeduld
Ja, wanneer kom je nou es ?quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:39 schreef Dandilion het volgende:
Heel tof!! Echt mooi daar, hoop er ooit zelf ook keertje te wandelen lees "kroelen" met de bubs van oh-oh :-D
quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:34 schreef Barbaaf het volgende:
"Jaah, leuk hondje, spelen?"
[ afbeelding ]
"Eeew, wat is dát voor iets engs?"
[ afbeelding ]
Hoe Noes en Gabber ook zij aan zij lopen, zo leukquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:34 schreef Barbaaf het volgende:
"Jaah, leuk hondje, spelen?"
[ afbeelding ]
Och wat liefquote:
zijn vacht is erg aan het veranderen inderdaad, hij was natuurlijk nogal slecht onderhouden en nu ligt er veel vacht vanaf, er komt iets lichters doorheen nu, dat klopt wel. maar ik denk dat ie ook wel weer donkerder wordt hoor.quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:14 schreef Pisces29 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
Wat is dat contrast toch enorm gaaf
![]()
En is Gabber nou lichter geworden of heb ik hem zelf als donker in m'n hoofd gezet
Ziet er uit als een zeer geslaagde wandeling
[phreak post]quote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:59 schreef Belana het volgende:
[..]
[phreak post]
HEY!!! wat nou?? ik gek?? Waar heb ik dat aan verdiend??
[/phreak post]
Jr>Jack Russell?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:43 schreef oh-oh het volgende:
Ja best jammer, want Billy had er juist heel veel zin in en hij heeft zich de rest van de wandeling echt niet meer laten zien, en hij is zo geweldig normaal gesproken.
Stomme jr![]()
We hadden wel psies hetzelfde commentaar op die hond ook he?
Ja, dat was weer es een typisch gevalletje echte jr met dito baasquote:
Jumpin' Gabberquote:
Als je het zo ziet is het net alsof ze uit 1 nestje komenquote:
Rinske en Oscar ook allebei.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:52 schreef Belana het volgende:
ow wat zijn ze leuk Multi
Noes ligt overigens heel vaak zo hoor
Wat lief, neus aan neusquote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:06 schreef Cluijt het volgende:
Sjaak is camera schuw haha! Moest het 3keer doen voordat ik een redelijke foto had
[ afbeelding ]
En met de poes die hem domineert.
[ afbeelding ]
En ik heb een schurft aan Leonbergersquote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:49 schreef _Multiply86_ het volgende:
Die laatste van Noes![]()
Hier ook nog even spammen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een geniale foto's weer zeg!
[ afbeelding ]
sorry, ik hoop dat Diever enorm lief is, maar seriously, alle JR's die ik ken zijn gemene happende keffers die niet normaal kunnen reageren op andere honden.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 08:20 schreef bianca en michael het volgende:
[..]
En ik heb een schurft aan Leonbergers
Nee hoor, ik heb aan geen enkel hondenras een schurft (alleen aan sommige baasjes).
We gaan toch niet mijn Dievertje discrimineren hier op het forum hè?
Een Parson (Jack) Russell, maar toch...
Onze beide JR's zijn tweedehandjes dus van opvoeden was geen sprake. Behalve dan dat Diever naar puppies hapt (bekende en in zijn huis) is er met geen van twee ooit buiten (los in bos of op strand) een probleem geweest met andere honden. Nu moet ik ook wel toegeven dat ik het idee heb dat er in karakter wel een verschil is tussen laagbenig en hoogbenige JR's.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 09:00 schreef Belana het volgende:
[..]
sorry, ik hoop dat Diever enorm lief is, maar seriously, alle JR's die ik ken zijn gemene happende keffers die niet normaal kunnen reageren op andere honden.
Het heeft natuurlijk alles te maken met hoe ze opgevoed worden.
Ach... De Jack Russell als de nieuwe Pitbull... Ook al zo gegeneraliseerdquote:Op zaterdag 7 mei 2011 09:34 schreef Belana het volgende:
misschien zit er een verschil in dan, geen flauw idee, ik bedoel die kleintje iig.
er lopen er hier ook een paar en zodra er een andere hond in beeld komt beginnen ze te grommen en te keffen en dichterbij te happen. die mensen houden ze gelukkig wel aan de lijn, ze zijn nog net zo slim om te bedenken dat dat wel handig is.
sorry, ik ben blij dat jouw honden lief zijn natuurlijk, mijn ervaringen zijn gewoon slecht.
Nou, zoals de bullterrier van een vriendin van ons (hond 30+ kilo zij 60) binnen een watje buiten een killermachine. Echt niet leuk. En zij is echt niet lullig met 'm (de vrouwelijke Cesar Millan).quote:Op zaterdag 7 mei 2011 09:37 schreef _Multiply86_ het volgende:
Mijn ouders hebben ook al 20 jaar alleen maar lieve, sociale en rustige Jack Russells. Je kan bijna elke hond wel zo verpesten, als ik Jules haar gang had laten gaan, was ze nu ook een irritant kef monster. Maar goed, zulk soort honden zijn wel irritant. Ik had natuurlijk zelf een hond die alles wilde vermoorden wat in de buurt kwam, en dat is als eigenaar ook mooi klote als je niet normaal met je hond over straat kan.
whahahahaha, touché!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 09:43 schreef bianca en michael het volgende:
[..]
Ach... De Jack Russell als de nieuwe Pitbull... Ook al zo gegeneraliseerd
Jup, James was ook gewoon niet 100% in dat koppie. En binnen was hij super lief.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 09:46 schreef bianca en michael het volgende:
[..]
Nou, zoals de bullterrier van een vriendin van ons (hond 30+ kilo zij 60) binnen een watje buiten een killermachine. Echt niet leuk. En zij is echt niet lullig met 'm (de vrouwelijke Cesar Millan).
Sjaak ik al een ouwe van 12 jaar. Maar altijd nog wel goed actief, lekker rennen op strand e.d. Soms de poes uitdagen en zo.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat lief, neus aan neusHoe oud is Sjaak?
Hij heeft al een vriendinquote:Op zaterdag 7 mei 2011 10:49 schreef zeeeend het volgende:
Labrador is gewoon een jachthond hoor,persoonlijk vind ik het een tokkieretriever .
Zo makkelijk vind ik ze niet .
Herplaatser kan je en hoop opvoeding en puppy geweld schelen.
Hoeveel uur gaan jullie aan de hond besteden per dag ?
Grote werkhond ,minimaal 3 tot 5 uur wil je een gemakkelijke hond houden .
Offtopic ,Nou jaat hij een hond wil en geen vriendin .
Dat zijn doorgaans niet de honden die in het asiel belanden helaasquote:Op zaterdag 7 mei 2011 11:16 schreef DanseMacabre het volgende:
Een labrador is een jachthond, waar je net als de meeste honden gewoon heel veel tijd in moet steken.
Ik vraag me af of het dan wel verstandig is om een pup te nemen als je moeder en broertje zo weinig thuis zijn. Beter kun je dan naar een herplaatser op zoek gaan die goed alleen kan blijven, die al opgevoed en zindelijk is.
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 11:33 schreef bianca en michael het volgende:
Diever is nog geboren als Parson Jack Russell maar tegenwoordig heet het ras Parson Russell. Dat Jack moest er zeker om een reden af
Voor mij no problem om waar dan ook heen te rijden, evt. meerdere personen/honden. Idem voor mijn ouders denk ikquote:Op zaterdag 7 mei 2011 11:40 schreef oh-oh het volgende:
Er is nog nooit een meet geweest hoor.
Belana en ik hadden afgesproken omdat ze in de buurt was, we wonen zo ver uit elkaar![]()
An sich lijkt het me wel leuk maar voor mij is alles meestal wel ver , zeker met het OV
Golden Retriever,Poedel,Kortharige Collie .quote:Op zaterdag 7 mei 2011 10:55 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hij heeft al een vriendin
Mijn moeder werkt 9 uur per dag, maar is tussen de middag wel thuis om de hond uit te laten. Mijn broertje gaat naar school tot een uur of 16h ofzo. Dus de hond is toch best veel alleen.
Over die labrador; ik heb zelf een kruising van een labrador en een herder, en in het asiel vertelden ze ons dat het over het algemeen geen moeilijke honden waren. Dat bleek ook zo te zijn; hoewel we onervaren waren en ook geen puppycursus ofzo hebben gedaan hebben we hem toch goed opgevoed al zeg ik het zelf
Wat is in jouw ervaring een makkelijke hond? Jij hebt zelf duitse herders toch?
Nogmaals ik/we kunnen mensen/honden ophalen, ook wat verder weg hoor.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 13:47 schreef Belana het volgende:
dat geplas tegen alle bomen hoef je niet toe te laten. Ik heb er nu 1 van allebei en de reu is zeker makkelijker, Noes is een felle dame en ik zag het maar weer met de meeting met oh-oh, Noes bleef Kees maar treiteren, Gabber niet.
een meeting lijkt me best leuk, maar lastig denk ik voor iedereen.
Soesterduinen is lekker centraal, dat dan wel, maar of het haalbaar is?
Misschien mag je er één van oh-oh lenen/vasthouden. Ik heb er helaas geen meer 'over'quote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:29 schreef Dandilion het volgende:
Als er n meeting word georganiseerd ben ik graag van partij zonder hond :-)
Zeg het zijn toch roedeldieren!!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:41 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik ga sowieso niet met een hele grote groep meeten, daar doe ik Jazz geen plezier meeEn die 2 grote reuzen van Belana zal ze ook vreselijk vinden
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:33 schreef -CRASH- het volgende:
![]()
Vandaag is ze 1 jaartje jong
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Haha ja ze heeft thuis al een roedel:pquote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:42 schreef bianca en michael het volgende:
[..]
Zeg het zijn toch roedeldieren!!
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:41 schreef bianca en michael het volgende:
[..]
Misschien mag je er één van oh-oh lenen/vasthouden. Ik heb er helaas geen meer 'over'
Hè gedsie, in zijn snuitquote:Op zondag 8 mei 2011 09:44 schreef Belana het volgende:
zeg, Gab heeft een teek in zijn snuit, hoe ga ik die eruit krijgen?
(voor alles is een eerste keer)
Een dag te laat, maar alsnog gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:33 schreef -CRASH- het volgende:
![]()
Vandaag is ze 1 jaartje jong
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Wat fijn dat het goed ging, wie weet gaat het achterin ook straks beterquote:Op zondag 8 mei 2011 10:36 schreef bianca en michael het volgende:
Ik heb net, voor het eerst ooit, de tandjes van Diever gepoetst met het vingerpoetscondoomtandenborstelding en de kippensmaaktandenborstel. Ging verbazingwekkend goed! Alleen achterin wil nog niet echt lukken want hij blijft maar kauwen en likken.
moet ff er 1 kopen dus.quote:Op zondag 8 mei 2011 10:33 schreef zeeeend het volgende:
Zo begint de opmars nu ,ondanks de droogte.
Wel kijken of het achterlijf niet te dik is voor een pincet,ander heb je de kans dat je hem leeg knijpt.
Ik heb deze aan mijn sleutelbos:
http://www.antiteekshop.n(...)tekentang-tick2.html
en een leeg filmrolletje om hem te bewaren voor het geval dat de hond klachten krijgt.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Teken_%28dieren%29
Ja, al vind ik ze niet allemaal even geschikt (voor een langhaar)quote:Op zondag 8 mei 2011 12:01 schreef Belana het volgende:
[..]
Kan je ze ook bij de dierenwinkel krijgen ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar Sjon heeft zijn treinvuurdoop prima doorstaan
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
Awquote:Op zondag 8 mei 2011 21:33 schreef Nonneke het volgende:
Sjon en zn matties in de trein![]()
[ afbeelding ]
oh nee hij is echt dol op ze, en vind Jona het leukstquote:Op zondag 8 mei 2011 21:51 schreef oh-oh het volgende:
Pimmie![]()
Volgens mij was ie druk met m de deur uit kijken![]()
ja hequote:Op zondag 8 mei 2011 21:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
AwDie is zo'n beetje uit het uitvergroten waard
quote:Op zondag 8 mei 2011 19:49 schreef oh-oh het volgende:
In de trein vandaag:
[ afbeelding ]GeweldigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar Sjon heeft zijn treinvuurdoop prima doorstaan!! Al kijk Sjon wel een beetje of zijn elastiekje te strak zit
Wat een heerlijkheidquote:
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
quote:Op zondag 8 mei 2011 19:49 schreef oh-oh het volgende:
In de trein vandaag:
[ afbeelding ]Neem je ook nog lunchpakketten mee,en water en zo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar Sjon heeft zijn treinvuurdoop prima doorstaan
quote:Op maandag 9 mei 2011 10:39 schreef zeeeend het volgende:
[..]
Neem je ook nog lunchpakketten mee,en water en zo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Onze chihuahua is een tijdje geleden doodgebeten door een herder... (Hoi oh-oh!quote:Op maandag 9 mei 2011 20:46 schreef Guess. het volgende:
Messina,wat schattig!
Zijn het puppy's van je eigen hond of word een van die puppy's voor jou?
quote:Op maandag 9 mei 2011 21:27 schreef Qaox het volgende:
Meet Storm
Vrijdag 4 weken oud
Op de foto zit heel zijn snuit vol met voer, hij eet terwijl 'ie in z'n bak zitOhhhhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je raekt an de dinge geweun.
Wat erg van je chihuahua.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:15 schreef Messina het volgende:
[..]
Onze chihuahua is een tijdje geleden doodgebeten door een herder... (Hoi oh-oh!)
We kunnen een van deze hondjes kiezen, hebben tweede keus (fokker eerste keus), maar willen eerst even op de persoonlijkheidjes wachten. Ik en mijn man zijn in ieder geval de enigen die erbij mogen. De moederhond kent ons ook goed, dat scheelt natuurlijk een boel!
[..]
Ohhhh
We missen Bram nog steedsquote:Op dinsdag 10 mei 2011 08:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wat erg van je chihuahua.
Wil je er geen meer ( smart move)?
Ik zou voor de blue merle gaan
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:29 schreef oh-oh het volgende:
Sociaal als het ze uitkomt , ze kunnen ook rete aso uit de hoek komen soms hoor, Kees deed echt zwaar debiel tegen Noes bijvoorbeeld
quote:
Ahhh, dus het werkt net zoals met kinderen! Zo leer ik nog eens wat!quote:
Is die middelste een blue merle?quote:Op maandag 9 mei 2011 19:01 schreef Messina het volgende:
Kijk eens wat ik in mijn handen had vandaag:
[ afbeelding ]
Sheltie, 4 uur jong
En voor het AWWWW en AHHHHH gehalte nog twee:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgende week weer!
Oh wat gaafquote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:03 schreef oh-oh het volgende:
Ik word dr elke morgen vrolijk van, de honden worden dr vrolijk van, en de jongetjes staan elke morgen te popelen om naar de bus te mogen, dus hun moeder is ook blij, win win win win situatie
![]()
Ze hadden net twee weken vakantie gehad, gisteren waren ze echt bijna buiten zinnen de jochies
ah wat een schatjequote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:04 schreef Messina het volgende:
[..]
Ahhh, dus het werkt net zoals met kinderen! Zo leer ik nog eens wat!
Nieuwe dag, nieuwe foto
Zal proberen er elke dag eentje te plaatsen
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:06 schreef oh-oh het volgende:
Chico is weer hard aan het werk.
Let vooral ook op zn ogen, altijd wagenwijd open als ie slaapt![]()
Te lui om ze dicht te doen![]()
Heeft Nacho ook weleens gehad, was hij misgestapt op de bankquote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:53 schreef Njosnavelin het volgende:
oh oh: wat leuk dat je hondjes zo'n goeie vriend hebben!!
[..]
ah wat een schatje![]()
Pfoe ik ben vanmiddag echt heel erg geschrokken, toen ik thuiskwam kon mijn hond opeens niet meer goed lopenTerwijl hij normaal altijd helemaal enthousiast heen en weer rent als ik thuis kom.. Ik ben meteen naar de dierenarts gegaan, maar zij heeft niks gevonden. Ze denkt dat hij zichzelf pijn heeft gedaan bij het rennen ofzo, dat hij een spier heeft verrekt. Ik vind het maar raar allemaal..
Hij zit ook heel raar opeens, met 1 poot half in de lucht
Oh ik voel me al meteen wat meer gerustgesteldquote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:24 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Heeft Nacho ook weleens gehad, was hij misgestapt op de bankDeed zn teen zeer..maar hij stelt zich altijd aan dus ach.. Ging vanzelf weer over
Kussentjes goed geïnspecteerd op onregelmatigheden ,en tussen de tenen?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:32 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh ik voel me al meteen wat meer gerustgesteldDankje
Ik hoop dat het morgen weer beter gaat.
Wat een geweldige foto's, zulke mooie honden![]()
Zijn ze allemaal van jou?
Wauw wat een mooierdsquote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:48 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ach ja, honden kunnen ook wel overdrijven af en toe. Nacho gilt ook zo snel, beetje raar beest![]()
2 van die honden zijn van mij.
Dit zijn al mijn honden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Klopt inderdaadquote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:13 schreef zeeeend het volgende:
[..]
Kussentjes goed geïnspecteerd op onregelmatigheden ,en tussen de tenen?
Hoeft maar een glassplintertje te zijn .
Blijft het zou ik even een fotootje laten maken van de knie.
( het is een mix labrador/herder toch ?)
quote:Op woensdag 11 mei 2011 08:41 schreef Belana het volgende:
Zeeeend, de tekentang is goed gekeurd! Noes had er ook 1 en die heb ik netjes kunnen verwijderen!
En Gabber begint zich echt thuis te voelen
Hij begint de vuilnisbak om te gooien om eruit te jatten
Dat wordt een nieuwe vuilnisbak kopen
Hey, dat shirt is echt mijn lievelingsshirt van hem, dat is gemaakt van een pyjama broek van Nonneke hierquote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:24 schreef _Multiply86_ het volgende:
Leuke foto's Guess![]()
![]()
En ach.. die kindjes in de busChico heeft wel een hip shirt aan hoor
[bezorgde moeder modes ]quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:22 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wauw wat een mooierds![]()
Ja die van mij is ook een aansteller inderdaad
[..]
Klopt inderdaadNee van buitenaf is er niets te zien, ik heb het idee dat het meer een gewricht is dat pijn doet. De dierenarts raadt ook aan een foto te laten maken als het over 2 dagen niet beter gaat, dus dan ga ik zeker terug.
Haha ja een bezorgde moeder ben ik zeker, toen ik gisteren thuis kwam ben ik meteen in paniek naar de dierenarts gerendquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:11 schreef zeeeend het volgende:
[..]
[bezorgde moeder modes ]
Dus aangelijnd houden, niet springen, achter ballen aan rennen, met andere honden spelen trappen lopen en lange wandelingen.
Klinkt lastig, is het ook.
Inbouw ?quote:Op woensdag 11 mei 2011 08:41 schreef Belana het volgende:
Zeeeend, de tekentang is goed gekeurd! Noes had er ook 1 en die heb ik netjes kunnen verwijderen!
En Gabber begint zich echt thuis te voelen
Hij begint de vuilnisbak om te gooien om eruit te jatten
Dat wordt een nieuwe vuilnisbak kopen
Bewaar je hem ,voor het geval dat ?quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:22 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik had vandaag zelf een teek ieeeh zo vies. Bij de honden vind ik het niet erg, maar bij mezelf
Herkenbaarquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:23 schreef Belana het volgende:
zeeeend ik zal er iets op moeten gaan verzinnen, als ik mijn kont maar even keer is ie al bezig.
Pixel had ook een teek na onze boswandeling zondag. Vieze beesten.quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:22 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik had vandaag zelf een teek ieeeh zo vies. Bij de honden vind ik het niet erg, maar bij mezelf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |