quote:Op zondag 8 mei 2011 19:49 schreef oh-oh het volgende:
In de trein vandaag:
[ afbeelding ]GeweldigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar Sjon heeft zijn treinvuurdoop prima doorstaan!! Al kijk Sjon wel een beetje of zijn elastiekje te strak zit
Wat een heerlijkheidquote:
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
quote:Op zondag 8 mei 2011 19:49 schreef oh-oh het volgende:
In de trein vandaag:
[ afbeelding ]Neem je ook nog lunchpakketten mee,en water en zo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar Sjon heeft zijn treinvuurdoop prima doorstaan
quote:Op maandag 9 mei 2011 10:39 schreef zeeeend het volgende:
[..]
Neem je ook nog lunchpakketten mee,en water en zo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Onze chihuahua is een tijdje geleden doodgebeten door een herder... (Hoi oh-oh!quote:Op maandag 9 mei 2011 20:46 schreef Guess. het volgende:
Messina,wat schattig!
Zijn het puppy's van je eigen hond of word een van die puppy's voor jou?
quote:Op maandag 9 mei 2011 21:27 schreef Qaox het volgende:
Meet Storm
Vrijdag 4 weken oud
Op de foto zit heel zijn snuit vol met voer, hij eet terwijl 'ie in z'n bak zitOhhhhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je raekt an de dinge geweun.
Wat erg van je chihuahua.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:15 schreef Messina het volgende:
[..]
Onze chihuahua is een tijdje geleden doodgebeten door een herder... (Hoi oh-oh!)
We kunnen een van deze hondjes kiezen, hebben tweede keus (fokker eerste keus), maar willen eerst even op de persoonlijkheidjes wachten. Ik en mijn man zijn in ieder geval de enigen die erbij mogen. De moederhond kent ons ook goed, dat scheelt natuurlijk een boel!
[..]
Ohhhh
We missen Bram nog steedsquote:Op dinsdag 10 mei 2011 08:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wat erg van je chihuahua.
Wil je er geen meer ( smart move)?
Ik zou voor de blue merle gaan
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:29 schreef oh-oh het volgende:
Sociaal als het ze uitkomt , ze kunnen ook rete aso uit de hoek komen soms hoor, Kees deed echt zwaar debiel tegen Noes bijvoorbeeld
quote:
Ahhh, dus het werkt net zoals met kinderen! Zo leer ik nog eens wat!quote:
Is die middelste een blue merle?quote:Op maandag 9 mei 2011 19:01 schreef Messina het volgende:
Kijk eens wat ik in mijn handen had vandaag:
[ afbeelding ]
Sheltie, 4 uur jong
En voor het AWWWW en AHHHHH gehalte nog twee:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgende week weer!
Oh wat gaafquote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:03 schreef oh-oh het volgende:
Ik word dr elke morgen vrolijk van, de honden worden dr vrolijk van, en de jongetjes staan elke morgen te popelen om naar de bus te mogen, dus hun moeder is ook blij, win win win win situatie
![]()
Ze hadden net twee weken vakantie gehad, gisteren waren ze echt bijna buiten zinnen de jochies
ah wat een schatjequote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:04 schreef Messina het volgende:
[..]
Ahhh, dus het werkt net zoals met kinderen! Zo leer ik nog eens wat!
Nieuwe dag, nieuwe foto
Zal proberen er elke dag eentje te plaatsen
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |