zijn vacht is erg aan het veranderen inderdaad, hij was natuurlijk nogal slecht onderhouden en nu ligt er veel vacht vanaf, er komt iets lichters doorheen nu, dat klopt wel. maar ik denk dat ie ook wel weer donkerder wordt hoor.quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:14 schreef Pisces29 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
Wat is dat contrast toch enorm gaaf
![]()
En is Gabber nou lichter geworden of heb ik hem zelf als donker in m'n hoofd gezet
Ziet er uit als een zeer geslaagde wandeling
[phreak post]quote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:59 schreef Belana het volgende:
[..]
[phreak post]
HEY!!! wat nou?? ik gek?? Waar heb ik dat aan verdiend??
[/phreak post]
Jr>Jack Russell?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:43 schreef oh-oh het volgende:
Ja best jammer, want Billy had er juist heel veel zin in en hij heeft zich de rest van de wandeling echt niet meer laten zien, en hij is zo geweldig normaal gesproken.
Stomme jr![]()
We hadden wel psies hetzelfde commentaar op die hond ook he?
Ja, dat was weer es een typisch gevalletje echte jr met dito baasquote:
Jumpin' Gabberquote:
Als je het zo ziet is het net alsof ze uit 1 nestje komenquote:
Rinske en Oscar ook allebei.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:52 schreef Belana het volgende:
ow wat zijn ze leuk Multi
Noes ligt overigens heel vaak zo hoor
Wat lief, neus aan neusquote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:06 schreef Cluijt het volgende:
Sjaak is camera schuw haha! Moest het 3keer doen voordat ik een redelijke foto had
[ afbeelding ]
En met de poes die hem domineert.
[ afbeelding ]
En ik heb een schurft aan Leonbergersquote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:49 schreef _Multiply86_ het volgende:
Die laatste van Noes![]()
Hier ook nog even spammen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een geniale foto's weer zeg!
[ afbeelding ]
sorry, ik hoop dat Diever enorm lief is, maar seriously, alle JR's die ik ken zijn gemene happende keffers die niet normaal kunnen reageren op andere honden.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 08:20 schreef bianca en michael het volgende:
[..]
En ik heb een schurft aan Leonbergers
Nee hoor, ik heb aan geen enkel hondenras een schurft (alleen aan sommige baasjes).
We gaan toch niet mijn Dievertje discrimineren hier op het forum hè?
Een Parson (Jack) Russell, maar toch...
Onze beide JR's zijn tweedehandjes dus van opvoeden was geen sprake. Behalve dan dat Diever naar puppies hapt (bekende en in zijn huis) is er met geen van twee ooit buiten (los in bos of op strand) een probleem geweest met andere honden. Nu moet ik ook wel toegeven dat ik het idee heb dat er in karakter wel een verschil is tussen laagbenig en hoogbenige JR's.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 09:00 schreef Belana het volgende:
[..]
sorry, ik hoop dat Diever enorm lief is, maar seriously, alle JR's die ik ken zijn gemene happende keffers die niet normaal kunnen reageren op andere honden.
Het heeft natuurlijk alles te maken met hoe ze opgevoed worden.
Ach... De Jack Russell als de nieuwe Pitbull... Ook al zo gegeneraliseerdquote:Op zaterdag 7 mei 2011 09:34 schreef Belana het volgende:
misschien zit er een verschil in dan, geen flauw idee, ik bedoel die kleintje iig.
er lopen er hier ook een paar en zodra er een andere hond in beeld komt beginnen ze te grommen en te keffen en dichterbij te happen. die mensen houden ze gelukkig wel aan de lijn, ze zijn nog net zo slim om te bedenken dat dat wel handig is.
sorry, ik ben blij dat jouw honden lief zijn natuurlijk, mijn ervaringen zijn gewoon slecht.
Nou, zoals de bullterrier van een vriendin van ons (hond 30+ kilo zij 60) binnen een watje buiten een killermachine. Echt niet leuk. En zij is echt niet lullig met 'm (de vrouwelijke Cesar Millan).quote:Op zaterdag 7 mei 2011 09:37 schreef _Multiply86_ het volgende:
Mijn ouders hebben ook al 20 jaar alleen maar lieve, sociale en rustige Jack Russells. Je kan bijna elke hond wel zo verpesten, als ik Jules haar gang had laten gaan, was ze nu ook een irritant kef monster. Maar goed, zulk soort honden zijn wel irritant. Ik had natuurlijk zelf een hond die alles wilde vermoorden wat in de buurt kwam, en dat is als eigenaar ook mooi klote als je niet normaal met je hond over straat kan.
whahahahaha, touché!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 09:43 schreef bianca en michael het volgende:
[..]
Ach... De Jack Russell als de nieuwe Pitbull... Ook al zo gegeneraliseerd
Jup, James was ook gewoon niet 100% in dat koppie. En binnen was hij super lief.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 09:46 schreef bianca en michael het volgende:
[..]
Nou, zoals de bullterrier van een vriendin van ons (hond 30+ kilo zij 60) binnen een watje buiten een killermachine. Echt niet leuk. En zij is echt niet lullig met 'm (de vrouwelijke Cesar Millan).
Sjaak ik al een ouwe van 12 jaar. Maar altijd nog wel goed actief, lekker rennen op strand e.d. Soms de poes uitdagen en zo.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat lief, neus aan neusHoe oud is Sjaak?
Hij heeft al een vriendinquote:Op zaterdag 7 mei 2011 10:49 schreef zeeeend het volgende:
Labrador is gewoon een jachthond hoor,persoonlijk vind ik het een tokkieretriever .
Zo makkelijk vind ik ze niet .
Herplaatser kan je en hoop opvoeding en puppy geweld schelen.
Hoeveel uur gaan jullie aan de hond besteden per dag ?
Grote werkhond ,minimaal 3 tot 5 uur wil je een gemakkelijke hond houden .
Offtopic ,Nou jaat hij een hond wil en geen vriendin .
Dat zijn doorgaans niet de honden die in het asiel belanden helaasquote:Op zaterdag 7 mei 2011 11:16 schreef DanseMacabre het volgende:
Een labrador is een jachthond, waar je net als de meeste honden gewoon heel veel tijd in moet steken.
Ik vraag me af of het dan wel verstandig is om een pup te nemen als je moeder en broertje zo weinig thuis zijn. Beter kun je dan naar een herplaatser op zoek gaan die goed alleen kan blijven, die al opgevoed en zindelijk is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |