Wat leuk dat ze samen spelenquote:Op woensdag 27 april 2011 12:22 schreef bianca en michael het volgende:
Joy speelt met Abbey, de twee weken oudere kitten Britse korthaar. Zijn vriendinnetjes aan het worden, leuk!![]()
[ afbeelding ]
Zo hadden we ons dat voorgesteld toen we mijn vader Abbey voor zijn vroegpensioen cadeau gaven (Joy hadden mijn ouders zichzelf cadeau gedaan en 2 weken later kwam Abbey).quote:
Ja!quote:
Wát een snoepie zeg, echt om op te vretenquote:Op woensdag 27 april 2011 18:48 schreef DanseMacabre het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
En in de bus vanmiddag
[ afbeelding ]
Leonberger is pas op zijn derde jaar volledig volwassen.quote:Op donderdag 28 april 2011 07:58 schreef Belana het volgende:
Ik geloof dat Noes haar loopsheid voorbij is, Gab heeft geen interesse meer
Van de weel met Gab naar de dierenarts geweest (WAT een werelddierenarts is dit!!) hij moest alle inentingen hebben en even zijn oren gechecked, want hij was zo aan het krabben. oorwas meegekregen.
Hij is wel echt veel te mager, vroeg me af, moet ik hem nu extra voeden of gewoon voeden en dat het dan wel bijtrekt?
Is die gewogen bij de dierenarts ?quote:Op donderdag 28 april 2011 10:44 schreef Belana het volgende:
Ok, gewoon voeden dan maar en af en toe iets extra's. Hij is wel echt mager hoor, echt schonkig met uitstekende botten. Het is veel vacht wat je ziet. Maar hij is nog jong inderdaad, dus we hebben de tijdNoes is slank, dat is mooi, zij is niet zo bottig.
ben je nou serieus of niet?quote:Op donderdag 28 april 2011 11:41 schreef zeeeend het volgende:
Algolith : http://www.medpets.nl/bea(...)25c448ac9d5c3f2d1a49
Ook gewoon bij de betere dierenspeciaalzaak te verkrijgen .
Het werkt echt
Ja,je had vroeger zo'n reclame over shampoo >haar .quote:
HD-je eruit schroeven en USB overzettenquote:Op zaterdag 30 april 2011 10:43 schreef DanseMacabre het volgende:
Wat fijn dat het weer beter gaat! Ze is een taaie dus.
Mijn laptop is kapoet. Doet niks meer... Alle foto's van Oscar, Jip en Rinske stonden er op.
Done.quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:11 schreef zeeeend het volgende:
[..]
HD-je eruit schroeven en USB overzetten
....en dan nu een (online ) backupquote:Op zaterdag 30 april 2011 12:14 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Done.![]()
M'n lief is icter. Dus die heeft me gered.
Laat haar aub NOOIT meer enten, dat is zo een onzin en zeker bij oude honden.quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:36 schreef Bienelientjee het volgende:
Nou, ons hondje doet ook weer raar.
Ze is natuurlijk al 16,5 jaar oud. Dat is echt heel oud.
Mijn moeder zei twee dagen geleden nog dat ze groenige poep had. Nu is ze gister nog bij de dierenarts geweest vanwege een wrat en haar jaarlijkse spuit. Maar ze is het gewoon vergeten om te zeggen! (SOMS, is ze echt dom!) Nu had ze dat vandaag ook nog. Haar buik rommelde ook best wel luid en ze kan nu slecht lopen. Ze kan met moeite opstaan en zakt soms door haar achterhand. Beetje alsof haar spieren verzwakt zijn aan de achterkant. (Ze is wel net nog gaan drinken) Is het een buikgriepje of is haar einde nu in zicht? Ik zeg, bel de dierenarts vandaag of morgen. Ouders willen het even afwachten......
Weet dat haar einde nadert, hoop alleen niet dat ze de komende week gaat. Want ik ga 5 dagen op zeilvakantie met mijn stage.
![]()
Zucht, van mijn bijna 23 jaartjes oud, is ze er 16,5 jaar geweest.![]()
Edit: mocht tijd worden, ze gaan naar de dierenarts....
Dubbel edit:Alles is ok. Ze had een hele zware reactie op haar jaarlijkse prik. Zeer hoge koorts en haar hele lichaam verzwakte met de minuut. Anti prik gehad, en ze kan weer lopen!
![]()
Oh leuk, je weet niet hoe ze heten?quote:Op zaterdag 30 april 2011 14:29 schreef Pisces29 het volgende:
Ben ik vanochtend net 1 minuut in de stad, zie ik 2 NakiesIk heb ze kunnen aaien maar ze waren wel erg verlegen, ook al benaderde ik ze erg rustig. Erg leuk om die huid te voelen
Nee en ik had zo graag op de kiek willen zettenquote:
oef, gelukkigquote:Op zaterdag 30 april 2011 14:27 schreef Bienelientjee het volgende:
Dat doen we inderdaad niet meer! Ze heeft nu nog wel een lichte verhoging (we hebben daar nog pilletjes voor) en ze loopt nog niet op haar super snelheid (al was dat al niet zo snel meer!) Ze is in ieder geval weer alert en aanwezig!
Die vind ik het leukstquote:Op zaterdag 30 april 2011 15:18 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik was Billy helemaal vergeten![]()
[ afbeelding ]
Je kleinste spruitquote:
Ent jij je honden dan niet in?quote:Op zaterdag 30 april 2011 13:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Laat haar aub NOOIT meer enten, dat is zo een onzin en zeker bij oude honden.
Ik ken veel oudjes die er aan dood gaan aan die rommel![]()
Gelukkig gaat ze nu weer goed![]()
DM, wat een onwijs leuke foto´s van Oscar
Ik ent ze ook niet hoor, alleen Diaz nu dan wel natuurlijk. Je kan ook een titerbepaling laten doen.. sowieso hoeft die hele cocktail zooi maar 1x per 3 jaar.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:43 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ent jij je honden dan niet in?![]()
Mooie foto's Oh oh en Multiply
Oh echt, dat wist ik niet. Ik doe het elk jaar, volgens de dierenarts moeten die vaccins elk jaar gegeven worden? Behalve honddolheid, dat is om de 3 jaar idd.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:45 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Ik ent ze ook niet hoor, alleen Diaz nu dan wel natuurlijk. Je kan ook een titerbepaling laten doen.. sowieso hoeft die hele cocktail zooi maar 1x per 3 jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |