quote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:06 schreef oh-oh het volgende:
Chico is weer hard aan het werk.
Let vooral ook op zn ogen, altijd wagenwijd open als ie slaapt![]()
Te lui om ze dicht te doen![]()
Heeft Nacho ook weleens gehad, was hij misgestapt op de bankquote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:53 schreef Njosnavelin het volgende:
oh oh: wat leuk dat je hondjes zo'n goeie vriend hebben!!
[..]
ah wat een schatje![]()
Pfoe ik ben vanmiddag echt heel erg geschrokken, toen ik thuiskwam kon mijn hond opeens niet meer goed lopenTerwijl hij normaal altijd helemaal enthousiast heen en weer rent als ik thuis kom.. Ik ben meteen naar de dierenarts gegaan, maar zij heeft niks gevonden. Ze denkt dat hij zichzelf pijn heeft gedaan bij het rennen ofzo, dat hij een spier heeft verrekt. Ik vind het maar raar allemaal..
Hij zit ook heel raar opeens, met 1 poot half in de lucht
Oh ik voel me al meteen wat meer gerustgesteldquote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:24 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Heeft Nacho ook weleens gehad, was hij misgestapt op de bankDeed zn teen zeer..maar hij stelt zich altijd aan dus ach.. Ging vanzelf weer over
Kussentjes goed geïnspecteerd op onregelmatigheden ,en tussen de tenen?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:32 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh ik voel me al meteen wat meer gerustgesteldDankje
Ik hoop dat het morgen weer beter gaat.
Wat een geweldige foto's, zulke mooie honden![]()
Zijn ze allemaal van jou?
Wauw wat een mooierdsquote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:48 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ach ja, honden kunnen ook wel overdrijven af en toe. Nacho gilt ook zo snel, beetje raar beest![]()
2 van die honden zijn van mij.
Dit zijn al mijn honden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Klopt inderdaadquote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:13 schreef zeeeend het volgende:
[..]
Kussentjes goed geïnspecteerd op onregelmatigheden ,en tussen de tenen?
Hoeft maar een glassplintertje te zijn .
Blijft het zou ik even een fotootje laten maken van de knie.
( het is een mix labrador/herder toch ?)
quote:Op woensdag 11 mei 2011 08:41 schreef Belana het volgende:
Zeeeend, de tekentang is goed gekeurd! Noes had er ook 1 en die heb ik netjes kunnen verwijderen!
En Gabber begint zich echt thuis te voelen
Hij begint de vuilnisbak om te gooien om eruit te jatten
Dat wordt een nieuwe vuilnisbak kopen
Hey, dat shirt is echt mijn lievelingsshirt van hem, dat is gemaakt van een pyjama broek van Nonneke hierquote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:24 schreef _Multiply86_ het volgende:
Leuke foto's Guess![]()
![]()
En ach.. die kindjes in de busChico heeft wel een hip shirt aan hoor
[bezorgde moeder modes ]quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:22 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wauw wat een mooierds![]()
Ja die van mij is ook een aansteller inderdaad
[..]
Klopt inderdaadNee van buitenaf is er niets te zien, ik heb het idee dat het meer een gewricht is dat pijn doet. De dierenarts raadt ook aan een foto te laten maken als het over 2 dagen niet beter gaat, dus dan ga ik zeker terug.
Haha ja een bezorgde moeder ben ik zeker, toen ik gisteren thuis kwam ben ik meteen in paniek naar de dierenarts gerendquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:11 schreef zeeeend het volgende:
[..]
[bezorgde moeder modes ]
Dus aangelijnd houden, niet springen, achter ballen aan rennen, met andere honden spelen trappen lopen en lange wandelingen.
Klinkt lastig, is het ook.
Inbouw ?quote:Op woensdag 11 mei 2011 08:41 schreef Belana het volgende:
Zeeeend, de tekentang is goed gekeurd! Noes had er ook 1 en die heb ik netjes kunnen verwijderen!
En Gabber begint zich echt thuis te voelen
Hij begint de vuilnisbak om te gooien om eruit te jatten
Dat wordt een nieuwe vuilnisbak kopen
Bewaar je hem ,voor het geval dat ?quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:22 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik had vandaag zelf een teek ieeeh zo vies. Bij de honden vind ik het niet erg, maar bij mezelf
Herkenbaarquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:23 schreef Belana het volgende:
zeeeend ik zal er iets op moeten gaan verzinnen, als ik mijn kont maar even keer is ie al bezig.
Pixel had ook een teek na onze boswandeling zondag. Vieze beesten.quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:22 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik had vandaag zelf een teek ieeeh zo vies. Bij de honden vind ik het niet erg, maar bij mezelf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |