Voor de dierenarts moeten die vaccins elk jaar gegeven worden,quote:Op zondag 1 mei 2011 20:47 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh echt, dat wist ik niet. Ik doe het elk jaar, volgens de dierenarts moeten die vaccins elk jaar gegeven worden? Behalve honddolheid, dat is om de 3 jaar idd.
Ah gos arme Diever! Gelukkig is alles goed gegaanquote:Op maandag 2 mei 2011 19:57 schreef bianca en michael het volgende:
Vandaag was het zover: Diever moest naar het dierenziekenhuis om daar onder narcose zijn gebit te laten saneren. Ik (Bi) natuurlijk zenuwachtig, want een narcose voor een ruim 12-jarige hond is altijd spannend, en één overleden hondje in een half jaar vind ik wel genoeg.
Dat snuitje, om op te etenquote:
quote:Op maandag 2 mei 2011 21:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat snuitje, om op te etenWat een droppie, en die foto met de achterpootjes in de lucht, zo leuk!
oh-oh, ben jij nou min of meer zijn tante?
Oeps... Dat heeft niemand gezegd... En behalve alles wat ik al schreef wat hij heeft gegeten heeft hij ook nog een half gekookt ei op en een ons of 2 gebakken kabeljauw. *Slechte mama*quote:Op maandag 2 mei 2011 21:36 schreef oh-oh het volgende:
Aw Dievertje ...
Wel duur bij jullie hoor. Maar goed ik heb makkelijk praten, de fokster van Diaz heeft vorig jaar Chico zn tandjes gratis gesaneerd, zonder narcose, en geen centje pijn![]()
Je weet dat je na een narcose kleine beetjes eten moet geven?
Ze kunnen gaan braken en dan stikken als je ze gelijk te veel voert.
Diazje![]()
Ik moet echt, echt, echt gewoon foto's met onze (heel goede) fotocamera gaan maken ipv altijd met die telefoon. *Lui/telefoon altijd in de buurt*quote:Op maandag 2 mei 2011 21:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah gos arme Diever! Gelukkig is alles goed gegaan, zo'n dag is echt slopend.
Die laatste foto is leuk, ik zie nu pas die mooie vlekjes op het oortje, omdat de foto zo scherp isWat lief
Ja, voor die 270 euro had die info er nog wel bij gekund hè?! Ze hebben alleen gezegd als hij niet wil eten vandaag geeft het niet, als hij maar drinkt (wat hij dan overigens weer niet heeft gedaan!)quote:Op maandag 2 mei 2011 22:21 schreef oh-oh het volgende:
Goed in de gaten houden dan maar, wat stom dat ze dat niet gezegd hebben zeg![]()
Als ze nog wat suffig zijn van de narcose wil het eten nog wel es terug komen en dan zijn ze vaak niet kwiek genoeg om het goed uit te spugen.
Ik zorg altijd dat er wat lichtverteerbare rijst met kip klaar staat als dr een onder zeil moet en dan voer ik hele kleine porties , liever elk uur een paar hapjes, dan meteen een hele bak voer.
Misschien denken ze 'met een hond van 12 jaar is er vast al eerder een narcose geweest of iig de informatie bekend'. (Maar ze hadden het uiteraard gewoon moeten zeggen).quote:Op maandag 2 mei 2011 22:21 schreef oh-oh het volgende:
Goed in de gaten houden dan maar, wat stom dat ze dat niet gezegd hebben zeg![]()
Als ze nog wat suffig zijn van de narcose wil het eten nog wel es terug komen en dan zijn ze vaak niet kwiek genoeg om het goed uit te spugen.
Ik zorg altijd dat er wat lichtverteerbare rijst met kip klaar staat als dr een onder zeil moet en dan voer ik hele kleine porties , liever elk uur een paar hapjes, dan meteen een hele bak voer.
Ja doen!quote:Op maandag 2 mei 2011 22:23 schreef bianca en michael het volgende:
[..]
Ik moet echt, echt, echt gewoon foto's met onze (heel goede) fotocamera gaan maken ipv altijd met die telefoon. *Lui/telefoon altijd in de buurt*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |