maar wel een dure ............(vult u zelf maar in)quote:Op woensdag 27 april 2011 00:01 schreef Urb het volgende:
[..]
Maar Joanna "heeft geen nep-tietuh hoor, maar alleen een beetje plastic erin" Serieus aldus haarzelf.
![]()
![]()
Ik krijg een beetje het idee dat Philip Mo gebruikt.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:59 schreef Noelle06 het volgende:
Flip weer op zoek naar Mo![]()
Flip en Mo trekken steeds meer naar elkaar.
me2quote:Op woensdag 27 april 2011 00:03 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Ik krijg een beetje het idee dat Philip Mo gebruikt.
Dag in dag uit.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:03 schreef Flow3r het volgende:
Mo maakt zich druk over een meisje in Amsterdam met Maik?
en Flip moet weer peptalk geven
geef haar nog ff een redbull, dan heeft ze haar boostquote:Op woensdag 27 april 2011 00:03 schreef ToughLove het volgende:
Mo wil graag nog een boost tijdens de liveshow.
Je toetsenbord is kapot ?quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:59 schreef spikey08 het volgende:
geer is heel leuk, maar miljonair, sharon, 3 of 4 paarden, woont 6 maanden in amerika[ waar ik ovigerens van droom]moneeuk heeft maik en is hoogbegaaft. blijven er 3 over. ik hoor van mlividen practijken van ma van jo, maar heb nog geen bewijzen. eerst zien dan pas praten. dus mijn keuze is bekend
Die relatie met Maik gaat nooit werken als ze hem niet vertrouwt. Gerard zei het ook al.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:03 schreef Flow3r het volgende:
Mo maakt zich druk over een meisje in Amsterdam met Maik?
en Flip moet weer peptalk geven
'En ik sei teguh de doktur doe maar wat jei mooi vint, en nu heb ik de fakking mooistuh tietuh van nederland, ik sweer hut juh.'quote:Op woensdag 27 april 2011 00:03 schreef danilel het volgende:
[..]
maar wel een dure ............(vult u zelf maar in)
Hoe komt ze aan die info?quote:Op woensdag 27 april 2011 00:03 schreef Flow3r het volgende:
Mo maakt zich druk over een meisje in Amsterdam met Maik?en Flip moet weer peptalk geven
dat schreef ik vorige week al.... die 2 gaan steeds meer sneakier met elkaar om en spelen het spel meer samen dan dat Flip en Jo het samen doen ...Flip glipt nu weer even in zijn loverSSboy rol in het gesprek met Mo nuquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:59 schreef Noelle06 het volgende:
Flip weer op zoek naar Mo![]()
Flip en Mo trekken steeds meer naar elkaar.
Vanaf vrijdag gaat ze weer janken want dan komen de nominaties weer dichterbijquote:Op woensdag 27 april 2011 00:04 schreef Flow3r het volgende:
Mo zegt nu dat er uit gaan geen optie is , okee dan, kappen met dat gejank NUUUU
dit kost hem punten want zijn achterban ziet hem graag met Joanna en heeft een hekel aan Moquote:Op woensdag 27 april 2011 00:03 schreef Sorry... het volgende:
Flip is een schoft zoals hij direct naar Mo liep ipv Joanna...te triest gewoon !
denk niet dat dat em gaat worden !quote:Op woensdag 27 april 2011 00:04 schreef Stability het volgende:
pablootje weer weg? joehoe, fenneke, heb je mn berichtje gelezen ? in de vorige cos
En andersomquote:Op woensdag 27 april 2011 00:03 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Check je paypal, als je ineens rijk ben dan weet je genoeg toch.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:04 schreef Stability het volgende:
pablootje weer weg? joehoe, fenneke, heb je mn berichtje gelezen ? in de vorige cos
Deze was het geloof ikquote:Op woensdag 27 april 2011 00:00 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Misschien eens op het plastic tieten forum kijken, en nee er staan geen foto's.
broer flip zei dat ie op klein,blond en slank valt,en mo gooit makkelijker dr gleuf openquote:Op woensdag 27 april 2011 00:03 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Jij hebt haar door die manipulerende doos !quote:Op woensdag 27 april 2011 00:05 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Vanaf vrijdag gaat ze weer janken want dan komen de nominaties weer dichterbij
ze heeft een gesprek gehad in de kamer?quote:Op woensdag 27 april 2011 00:04 schreef Day het volgende:
[..]
Hoe komt ze aan die info?
En hoezo wil ze nog meer contact, ze heeft toch vorige week een video gehad? Niet goed genoeg?
en daajbeij van ownderwen een hele mooie kalkoenfileej, nog mooi aan elkaarj, lekkah stjrakquote:Op woensdag 27 april 2011 00:04 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
'En ik sei teguh de doktur doe maar wat jei mooi vint, en nu heb ik de fakking mooistuh tietuh van nederland, ik sweer hut juh.'
dan denk ik niet dat er iets van mijn stemmen gaat wordenquote:Op woensdag 27 april 2011 00:05 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
denk niet dat dat em gaat worden !
flauwmodus aan:quote:Op woensdag 27 april 2011 00:04 schreef Stability het volgende:
Ja! Heel eerlijk zakenvrouwtje die mamajo alias Diana Gabriels Verweijen.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:05 schreef Urb het volgende:
[..]
Check je paypal, als je ineens rijk ben dan weet je genoeg toch.
[..]
Deze was het geloof ik![]()
![]()
![]()
http://www.borstenforum.n(...)1d861f49bbc934757d3d
goed antwoordquote:Op woensdag 27 april 2011 00:06 schreef Pablolaatje het volgende:
@stability nee, wilde reageren maar cos was al dicht bij deze: Jouw fotokunst is onbetaalbaar! Dank!
quote:Op woensdag 27 april 2011 00:05 schreef Urb het volgende:
[..]
Check je paypal, als je ineens rijk ben dan weet je genoeg toch.
nja , ik kijk in juni dan wel....dan ga ik op vakantie![]()
[..]
Deze was het geloof ik![]()
![]()
![]()
http://www.borstenforum.n(...)1d861f49bbc934757d3d
Dat heb ik al sinds Herr Flip's kruisverhoor.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:03 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
kan best zijn maar ze heeft wel gelijk !quote:Op woensdag 27 april 2011 00:07 schreef knagsje het volgende:
en jo moet weer bekstekken de drollebak
precies daar gaat het omquote:Op woensdag 27 april 2011 00:07 schreef little_me het volgende:
[..]
kan best zijn maar ze heeft wel gelijk !
nog flauwere modus aan;quote:Op woensdag 27 april 2011 00:06 schreef IamCurious het volgende:
[..]
flauwmodus aan:
die zit ff een PABO blaadje te lezen
en die teringleijer van een exfrient van me peipte ik klaar want dat hat ie verdient, hij werkte er hart foor, en nu laat ie sig peipen dor een vlugelmijsje, fakking teringleijerquote:Op woensdag 27 april 2011 00:06 schreef danilel het volgende:
[..]
en daajbeij van ownderwen een hele mooie kalkoenfileej, nog mooi aan elkaarj, lekkah stjrak
dank je welquote:Op woensdag 27 april 2011 00:06 schreef Pablolaatje het volgende:
@stability nee, wilde reageren maar cos was al dicht bij deze: Jouw fotokunst is onbetaalbaar! Dank!
omg!!!!quote:Op woensdag 27 april 2011 00:05 schreef trollie67 het volgende:
[..]
broer flip zei dat ie op klein,blond en slank valt,en mo gooit makkelijker dr gleuf open
en Jo heeft geen telefoontjes gehad??????????? en brieven ....quote:Op woensdag 27 april 2011 00:07 schreef little_me het volgende:
[..]
kan best zijn maar ze heeft wel gelijk !
@Pabloaatje...snap je dat veel mensen niet meer stemmen na veel rls gevolgd te hebben en bedonderd zijn???quote:Op woensdag 27 april 2011 00:08 schreef Pablolaatje het volgende:
Was aan de telefoon en dit konden mijn vingers niet verwerken tegelijkertijd, jullie tempo is indrukwekkend!
Zei hij dit echt?quote:Op woensdag 27 april 2011 00:07 schreef Candyfreak het volgende:
Karim: Ik heb zo'n vermoeden dat zij wist welke sleutel zij moest pakken
Hoorde ik het nou goed?
quote:Op woensdag 27 april 2011 00:08 schreef danilel het volgende:
[..]
nog flauwere modus aan;
Die lag toevallig in een laatje.
quote:Op woensdag 27 april 2011 00:08 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
en die teringleijer van een exfrient van me peipte ik klaar want dat hat ie verdient, hij werkte er hart foor, en nu laat ie sig peipen dor een vlugelmijsje, fakking teringleijer
quote:Op woensdag 27 april 2011 00:06 schreef Pablolaatje het volgende:
quote:Op woensdag 27 april 2011 00:08 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
en die teringleijer van een exfrient van me peipte ik klaar want dat hat ie verdient, hij werkte er hart foor, en nu laat ie sig peipen dor een vlugelmijsje, fakking teringleijer
Ja, zeker.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:09 schreef spikey08 het volgende:
karim en jo hebben een heeeel goed gesprek!!!!
Ik hoor het stooktoontje van jo...quote:Op woensdag 27 april 2011 00:09 schreef spikey08 het volgende:
Hoi hoi, welkom weer!quote:Op woensdag 27 april 2011 00:06 schreef Pablolaatje het volgende:
het gesprek zo zomaar over Jo kunnen gaan...quote:Op woensdag 27 april 2011 00:09 schreef spikey08 het volgende:
bekstekking modus van Jo aan.....quote:Op woensdag 27 april 2011 00:09 schreef spikey08 het volgende:
heh, zat ik weer naar jankmo te luisteren...snel ff terug naar karimquote:Op woensdag 27 april 2011 00:10 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik hoor het stooktoontje van jo...
Dat geldt ook voor joquote:Op woensdag 27 april 2011 00:10 schreef Noelle06 het volgende:
Mo wil actrice worden, daar zit ze voor in SST.
Mensen prik door dat wijf heen met haar geacteer
Geen antwood denk ik,quote:Op woensdag 27 april 2011 00:10 schreef Day het volgende:
[..]
Hoi hoi, welkom weer!
Mag ik je iets vragen over de ontwikkelingen in het huis of heb je een spreekverbod?
Of daar sprake van is weet ik niet maar ik snap zeker dat het een dure hobby kan zijn dat sms'en! Maar je kunt ook je favoriet steunen door te twitteren en zo positieve spin off te geven ('t is maar een ideetjequote:Op woensdag 27 april 2011 00:07 schreef Noelle06 het volgende:
@Pabloaatje...snap je dat veel mensen niet meer stemmen na veel rls gevolgd te hebben en bedonderd zijn???
ze is aan het bellen zei ze...en de cos ging heel snelquote:Op woensdag 27 april 2011 00:11 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Geen antwood denk ik,
Kreeg het ook niet
daar heeft ze gelijk inquote:Op woensdag 27 april 2011 00:12 schreef PoezeligDing het volgende:
jo vindt het misplaatst dat zij de exit in móeten en mo wil beoordeeld worden.
is wel bekstekken, ze moet het mo gewoon rechtuit zeggen, dan is het geen bekstekkerij meerquote:Op woensdag 27 april 2011 00:11 schreef marjolleke het volgende:
[..]
Eerder de waarheid modus zou k zeggen...niks bekstekking aan
na Dgk zeker. Gescripte zooi maar de finale sloeg alles.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:11 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
Of daar sprake van is weet ik niet maar ik snap zeker dat het een dure hobby kan zijn dat sms'en! Maar je kunt ook je favoriet steunen door te twitteren en zo positieve spin off te geven ('t is maar een ideetje).
Precies.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:12 schreef knagsje het volgende:
Nee jo, je baalt dat je genomineerd bent, en terecht![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
twitteren...ik heb het opgegeven...snap er niks van ...ja ok. ik snap het natuurlijk wel, maar ik vind het helemaal niet leuk ...irritant zelfsquote:Op woensdag 27 april 2011 00:11 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
Of daar sprake van is weet ik niet maar ik snap zeker dat het een dure hobby kan zijn dat sms'en! Maar je kunt ook je favoriet steunen door te twitteren en zo positieve spin off te geven ('t is maar een ideetje).
Sterker nog, ditzelfde gesprek ging OVER Jo een aantal weken geleden, weten we nog?quote:Op woensdag 27 april 2011 00:10 schreef knagsje het volgende:
[..]
het gesprek zo zomaar over Jo kunnen gaan...
Trek me woorden terug, kreeg al antwoord.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:12 schreef Stability het volgende:
[..]
ze is aan het bellen zei ze...en de cos ging heel snel
Heeft ze vanmiddag toch ook gedaanquote:Op woensdag 27 april 2011 00:12 schreef danilel het volgende:
[..]
is wel bekstekken, ze moet het mo gewoon rechtuit zeggen, dan is het geen bekstekkerij meer
Mag hoor, heb geen spreekverbod maar ga geen mensen afzeiken, da's niet mijn stijlquote:Op woensdag 27 april 2011 00:10 schreef Day het volgende:
[..]
Hoi hoi, welkom weer!
Mag ik je iets vragen over de ontwikkelingen in het huis of heb je een spreekverbod?
heb net getwitterd; "steun joanna" maar wel het nr van Gerard erbij gezetquote:Op woensdag 27 april 2011 00:11 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
juist, Mo valt eindelijk door de mandquote:Op woensdag 27 april 2011 00:11 schreef marjolleke het volgende:
[..]
Eerder de waarheid modus zou k zeggen...niks bekstekking aan
bofkont ! ik nog nietquote:Op woensdag 27 april 2011 00:13 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Trek me woorden terug, kreeg al antwoord.
Ik weet het nog.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:13 schreef Urb het volgende:
[..]
Sterker nog, ditzelfde gesprek ging OVER Jo een aantal weken geleden, weten we nog?![]()
Toen Joanna in huilen uitbarstte. Hoewel Gerard hier de schuld van kreeg.
Twtter doe ik niet aasn.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:13 schreef Stability het volgende:
[..]
twitteren...ik heb het opgegeven...snap er niks van ...ja ok. ik snap het natuurlijk wel, maar ik vind het helemaal niet leuk ...irritant zelfs
Mo werd zwart gepraat .... daarom dus ....quote:
quote:Op woensdag 27 april 2011 00:14 schreef danilel het volgende:
[..]
heb net getwitterd; "steun joanna" maar wel het nr van Gerard erbij gezet![]()
kunnen wij juist doenquote:Op woensdag 27 april 2011 00:14 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Twtter doe ik niet aasn.
Maar baal wel dat Gerard in de buzz zo laag staat laatste week omdat er dus weinig over hem gesproken wordt op twitter en hyves.
Pabloaatje ...doe er wat aan.
Volgens mij is dat kluizenruilspel nog niet klaar, maar ik was ook met andere dingen bezig..quote:Op woensdag 27 april 2011 00:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik was lange tijd elders hedenavond, maar zit er wat aan te komen?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 april 2011 00:14 schreef danilel het volgende:
[..]
heb net getwitterd; "steun joanna" maar wel het nr van Gerard erbij gezet![]()
Vond ik ook eerst maar heb t nu door en vind t zowaar leuk!quote:Op woensdag 27 april 2011 00:13 schreef Stability het volgende:
[..]
twitteren...ik heb het opgegeven...snap er niks van ...ja ok. ik snap het natuurlijk wel, maar ik vind het helemaal niet leuk ...irritant zelfs
goed plan, zou Mo dan ook zo blij zijn?quote:Op woensdag 27 april 2011 00:14 schreef marjolleke het volgende:
Donderdag Jo eruit en dan gewoon net als Maik laten terugkomen haha
ze wou het spel niet spelen maar moest van JOJOquote:Op woensdag 27 april 2011 00:14 schreef Day het volgende:
Mo had het spel al kunnen beïnvloeden door niet haar best te doen bij het woordspelletje.
nee, wij moeten er wat aan doen, dat vroeg fenneke ook...maar ik irriteer me aan twitter, en ik heb sowieso geen hyves...kwil gewoon een leuke donatiequote:Op woensdag 27 april 2011 00:14 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Twtter doe ik niet aasn.
Maar baal wel dat Gerard in de buzz zo laag staat laatste week omdat er dus weinig over hem gesproken wordt op twitter en hyves.
Pabloaatje ...doe er wat aan.
Ik probeer Gerard en Karim hier zoveel mogelijk te steunen hoewel het moeilijk te zeggen is in hoeverre dat echt nut heeft. Maar ik weet echt niet of ik SST Nog boeiend genoeg vind om te volgen via de streams Als Gerard donderdagavond Karim kwijt raakt, met wie kan hij verder nu echt nog serieuse en intressante gesprekken langer dan 5 minuten hebben daar, behalve SHaron misschien.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:11 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
dit dus!quote:Op woensdag 27 april 2011 00:15 schreef bull1966 het volgende:
[..]
ze wou het spel niet spelen maar moest van JOJO
gelukkig nog mensen die het zien hier, dank uquote:Op woensdag 27 april 2011 00:14 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik weet het nog.
Net zoals jo altijd degene gaat nomineren die 'negatief ' tegen haar doet, het zal never nooit aan haar liggen.
Welkom terug Coosquote:Op woensdag 27 april 2011 00:15 schreef Coos het volgende:
Zo, dus dat vreselijke topic is weer voorbij.
Ook zo'n kronkeltje,winnen, winnen, winnen. En niet de context beseffen.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:14 schreef Day het volgende:
Mo had het spel al kunnen beïnvloeden door niet haar best te doen bij het woordspelletje.
ik zie de antwoorden ook nergens staan als ik iets getiept heb,blijf maar refreshen en het gaat allemaal zo snel. misschien moet ik de gebruiksaanwijzing lezen....quote:Op woensdag 27 april 2011 00:15 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
Vond ik ook eerst maar heb t nu door en vind t zowaar leuk!
we moeten ook creatief zijn!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En deze is alweer halfvolquote:Op woensdag 27 april 2011 00:15 schreef Coos het volgende:
Zo, dus dat vreselijke topic is weer voorbij.
Nee hoor, verwacht dat ook niet van je.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:13 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
Mag hoor, heb geen spreekverbod maar ga geen mensen afzeiken, da's niet mijn stijl
en word door Jo nu afgerekend..........quote:Op woensdag 27 april 2011 00:15 schreef bull1966 het volgende:
[..]
ze wou het spel niet spelen maar moest van JOJO
Laat ons nou ff op Mo zeikenquote:Op woensdag 27 april 2011 00:14 schreef knagsje het volgende:
ik ben benieuwd hoeveel filmpjes Falsbox heeft waarin Jo jankt en krijst dat ze naar huis wil, dat waar ze Mo nu van beticht?
bedoel je mo die jankt??? die is me namelijk de afgelopen week bijgebleven. iedereen huilt wel eens, maar zoveel tranen als mo heeft gelaten was too much. btw..ik ben ook oogbegaafd.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:14 schreef knagsje het volgende:
ik ben benieuwd hoeveel filmpjes Falsbox heeft waarin Jo jankt en krijst dat ze naar huis wil, dat waar ze Mo nu van beticht?
Ik schrik me de pleuris elke keer weerquote:
ojee! dan heb je wat uit te leggen straksquote:Op woensdag 27 april 2011 00:15 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
Vond ik ook eerst maar heb t nu door en vind t zowaar leuk!
Snap ik kon 'm wel waarderen hoor.. Vooral zo doorgaanquote:Op woensdag 27 april 2011 00:18 schreef Stability het volgende:
maar dat stemmen met sms of bellen, ik denk echt niet dat het helpt...stemmetje doet wat hij wil het is immers april!
fenneke, het was maar een geintje hoor, die donatie om te smssenlet niet op mij, ik maak er altijd een chaos van op de cos
hahaha geintje hoor , zie hierboven! ik ben geen geldvrager, ik haat bedelaars, ik wou gewoon ff voor gerard stemmenquote:Op woensdag 27 april 2011 00:18 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
Wel stability, heb jou ook geantwoord. Had m gelezen over Paypall
Dat is haar troef. Janken. En iedereen in dat huis tuint er steeds met open luiken in.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:18 schreef spikey08 het volgende:
[..]
bedoel je mo die jankt??? die is me namelijk de afgelopen week bijgebleven. iedereen huilt wel eens, maar zoveel tranen als mo heeft gelaten was too much. btw..ik ben ook oogbegaafd.
Ironisch met zo'n naamquote:Op woensdag 27 april 2011 00:18 schreef Stability het volgende:
fenneke, het was maar een geintje hoor, die donatie om te smssenlet niet op mij, ik maak er altijd een chaos van op de cos
quote:Op woensdag 27 april 2011 00:19 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
Snap ik kon 'm wel waarderen hoor.. Vooral zo doorgaan
Ik ook, maar om een andere redenquote:Op woensdag 27 april 2011 00:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik schrik me de pleuris elke keer weer
ik mis bij deze de optie die we bij de bunker hadden .... iemand in de min kunnen stemmenquote:Op woensdag 27 april 2011 00:15 schreef Urb het volgende:
[..]
Ik probeer Gerard en Karim hier zoveel mogelijk te steunen hoewel het moeilijk te zeggen is in hoeverre dat echt nut heeft. Maar ik weet echt niet of ik SST Nog boeiend genoeg vind om te volgen via de streams Als Gerard donderdagavond Karim kwijt raakt, met wie kan hij verder nu echt nog serieuse en intressante gesprekken langer dan 5 minuten hebben daar, behalve SHaron misschien.
Ja die maakt TV iidquote:
Klopt maar voor SST maakt ie graag een uitzondering maar zie t m zelf niet echt doen straks nee.. Al zal ik m proberen te overtuigen.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:18 schreef snetje het volgende:
[..]
ojee! dan heb je wat uit te leggen strakswant Geer vindt het 3 keer niks
al dat getwitter met : ik ga nu naar de wc! ff boodschappen doen!! ik ga naar bed! etc.
Die laat zich niet opjennenquote:Op woensdag 27 april 2011 00:21 schreef knagsje het volgende:
[..]
terwijl Jo net zegt dat ze niet op bed moeten gaan liggen![]()
Pessimists:quote:Op woensdag 27 april 2011 00:20 schreef Sorry... het volgende:
1. Een pessimist vergeet om te lachen....2. Een optimist lacht om te vergeten....zet de bewoners onder 1 van de 2 karakters en je weet direct wie je toppers zijn.
heeeeel lang verhaal ....quote:Op woensdag 27 april 2011 00:22 schreef spapaars het volgende:
Ok.
Net thuis, en zie dat Mo niet is genomineerd.
????????
Dacht dat ze van ieder een stem zou krijgen.
Kan je nagaan wat een mislukte cast dit isquote:
stuur hem gewoon naar ONS toe !!! hier zitten alle gerard fans , wij willen hem allemaal hier hebben straksquote:Op woensdag 27 april 2011 00:21 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
Klopt maar voor SST maakt ie graag een uitzondering maar zie t m zelf niet echt doen straks nee.. Al zal ik m proberen te overtuigen.
Mo moest 3 mensen nomineren dat zijn Gerard, Karim en Jo geworden.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:22 schreef spapaars het volgende:
Ok.
Net thuis, en zie dat Mo niet is genomineerd.
????????
Dacht dat ze van ieder een stem zou krijgen.
Gaat het goed met de boot, is hij al in Falmouth?quote:Op woensdag 27 april 2011 00:19 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
Snap ik kon 'm wel waarderen hoor.. Vooral zo doorgaan
Bullquote:Op woensdag 27 april 2011 00:21 schreef bull1966 het volgende:
dit is gefixed
1 mo zou dit spel winnen (goed in geheugenspelletjes)
2 ze wisten wss welke sleutel ze zou pakken (iedereen had een favoriete sleutel)
Bijna bijna bijnaquote:
die gasten geven zich overal voor op , als ze maar op tv komen..ze staan niet voor niets ingeschreven bij casting bureau's he?quote:
Jo hou lekker je bek stinkdoosquote:Op woensdag 27 april 2011 00:24 schreef PoezeligDing het volgende:
En Jo begint weer met haar show' ik wil iets vertellen maar ik weet niet of ik het mag vertellen'
Volgens mij gaat hij het ook eerst een maand of 2-3 heel druk krijgen met DVD-tjes terugkijken.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:21 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
Klopt maar voor SST maakt ie graag een uitzondering maar zie t m zelf niet echt doen straks nee.. Al zal ik m proberen te overtuigen.
Dát gaat me zeker lukken, beloofd!quote:Op woensdag 27 april 2011 00:22 schreef Stability het volgende:
[..]
stuur hem gewoon naar ONS toe !!! hier zitten alle gerard fans , wij willen hem allemaal hier hebben straks
Alleen Mo mocht nomineren dus.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:22 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Mo moest 3 mensen nomineren dat zijn Gerard, Karim en Jo geworden.
ohhh jouw naam, en onderschriftquote:
quote:Op woensdag 27 april 2011 00:24 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
Dát gaat me zeker lukken, beloofd!
aasgieren en geldvrekkenquote:Op woensdag 27 april 2011 00:24 schreef Stability het volgende:
[..]
die gasten geven zich overal voor op , als ze maar op tv komen..ze staan niet voor niets ingeschreven bij casting bureau's he?
Leuk, een inloop uurtje voor Gerardquote:Op woensdag 27 april 2011 00:24 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
yesssssssssssssssssssssquote:Op woensdag 27 april 2011 00:24 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
Jij wel?quote:Op woensdag 27 april 2011 00:25 schreef mevrouwdebok het volgende:
jo weet niet hoe je questy schrijft ,haha
behalve gerard dan ! die doet het voor het spelquote:
Wth?quote:Op woensdag 27 april 2011 00:25 schreef Mita het volgende:
Karim boos, moeten schrijven waarom ze Mo de finale gunnen
weer een mindfuckquote:Op woensdag 27 april 2011 00:26 schreef Flow3r het volgende:
Karim moet een brief aan de moeder van Monique schrijven en waarom ze zo graag in de finale komt
Alle?quote:Op woensdag 27 april 2011 00:22 schreef Stability het volgende:
[..]
stuur hem gewoon naar ONS toe !!! hier zitten alle gerard fans , wij willen hem allemaal hier hebben straks
dat zit er toch ook? er klopt niets vanquote:Op woensdag 27 april 2011 00:27 schreef Flow3r het volgende:
Karim vindt dat er een luchtje zit aan zijn nominatie
Waar slaat dat op.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:26 schreef Flow3r het volgende:
Karim moet een brief aan de moeder van Monique schrijven en waarom ze zo graag in de finale komt
Een meningquote:Op woensdag 27 april 2011 00:27 schreef Pearlbitch het volgende:
Heeft Karim een missie of een mening????
een mening.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:27 schreef Pearlbitch het volgende:
Kutzooi ! Karim we Love You !!quote:Op woensdag 27 april 2011 00:27 schreef PoezeligDing het volgende:
En Karim zegt als ENIGE wat ie echt vindt!
+1quote:Op woensdag 27 april 2011 00:28 schreef Pablolaatje het volgende:
Karim is oprecht verontwaardigd, mooi te zien. Hij gaat niet lopen invullen.
Ik kan het ook niet geloven, daarom denk ik eerder dat het een missie is..quote:
quote:Op woensdag 27 april 2011 00:28 schreef Pablolaatje het volgende:
Helemaal met Karim eensquote:Op woensdag 27 april 2011 00:28 schreef Pablolaatje het volgende:
zo slecht is dat kreng, een ander voor je karretje spannen...quote:Op woensdag 27 april 2011 00:25 schreef Urb het volgende:
Zo, Jo heeft Karim helemaal opgenaait. Well done.![]()
meningquote:Op woensdag 27 april 2011 00:27 schreef Pearlbitch het volgende:
Een lief briefjequote:Op woensdag 27 april 2011 00:30 schreef Stability het volgende:
wat voor brief moet hij schrijven? is me ontgaan
Hoe gaat hij dat dan oplossen? Gaat hij Mo op de bank zetten?quote:Op woensdag 27 april 2011 00:29 schreef Noelle06 het volgende:
gerard lost het op, neem een drankje en kom tot bedaren
een brief naar de moeder van mo, waarom mo in de finale moet komenquote:Op woensdag 27 april 2011 00:30 schreef Stability het volgende:
Brief aan de moeder van Mo, waarom hij mo in de finale wil hebben.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:30 schreef Stability het volgende:
waaaaaaaaaaat??????????quote:Op woensdag 27 april 2011 00:30 schreef danilel het volgende:
[..]
een brief naar de moeder van mo, waarom mo in de finale moet komen
Klopt, Alleen Mo moet dat welquote:Op woensdag 27 april 2011 00:31 schreef Sorry... het volgende:
Mo voelt zich schuldig, zie die kop van haar....iemand hoeft zich niet schuldig te voelen als men niet schuldig is !
niet te geloven gewoon !! terecht dat ie ontploftquote:Op woensdag 27 april 2011 00:31 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
aan de niet genomineerde dus ook aan MO.
que????quote:Op woensdag 27 april 2011 00:31 schreef IamCurious het volgende:
Sorry Geer, ik moet op Karim stemmen!
Helemaal niet. Mo haalt het hele programma naar beneden en zeikt al dagen.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:31 schreef Ifa het volgende:
Beetje raar gedrag van Karim. Mo op haar donder geven verpakt als een sorry, en eigenlijk behoort ie natuurlijk hier boos te zijn op de stem. Oftewel, ook Karim heeft zo zijn destemisnieteerlijk-jankmomentje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |