zo slecht is dat kreng, een ander voor je karretje spannen...quote:Op woensdag 27 april 2011 00:25 schreef Urb het volgende:
Zo, Jo heeft Karim helemaal opgenaait. Well done.![]()
meningquote:Op woensdag 27 april 2011 00:27 schreef Pearlbitch het volgende:
Heeft Karim een missie of een mening????
Een lief briefjequote:Op woensdag 27 april 2011 00:30 schreef Stability het volgende:
wat voor brief moet hij schrijven? is me ontgaan
Hoe gaat hij dat dan oplossen? Gaat hij Mo op de bank zetten?quote:Op woensdag 27 april 2011 00:29 schreef Noelle06 het volgende:
gerard lost het op, neem een drankje en kom tot bedaren
een brief naar de moeder van mo, waarom mo in de finale moet komenquote:Op woensdag 27 april 2011 00:30 schreef Stability het volgende:
Brief aan de moeder van Mo, waarom hij mo in de finale wil hebben.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:30 schreef Stability het volgende:
waaaaaaaaaaat??????????quote:Op woensdag 27 april 2011 00:30 schreef danilel het volgende:
[..]
een brief naar de moeder van mo, waarom mo in de finale moet komen
Klopt, Alleen Mo moet dat welquote:Op woensdag 27 april 2011 00:31 schreef Sorry... het volgende:
Mo voelt zich schuldig, zie die kop van haar....iemand hoeft zich niet schuldig te voelen als men niet schuldig is !
niet te geloven gewoon !! terecht dat ie ontploftquote:Op woensdag 27 april 2011 00:31 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
aan de niet genomineerde dus ook aan MO.
que????quote:Op woensdag 27 april 2011 00:31 schreef IamCurious het volgende:
Sorry Geer, ik moet op Karim stemmen!
Helemaal niet. Mo haalt het hele programma naar beneden en zeikt al dagen.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:31 schreef Ifa het volgende:
Beetje raar gedrag van Karim. Mo op haar donder geven verpakt als een sorry, en eigenlijk behoort ie natuurlijk hier boos te zijn op de stem. Oftewel, ook Karim heeft zo zijn destemisnieteerlijk-jankmomentje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |