maar wel een dure ............(vult u zelf maar in)quote:Op woensdag 27 april 2011 00:01 schreef Urb het volgende:
[..]
Maar Joanna "heeft geen nep-tietuh hoor, maar alleen een beetje plastic erin" Serieus aldus haarzelf.
![]()
![]()
Ik krijg een beetje het idee dat Philip Mo gebruikt.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:59 schreef Noelle06 het volgende:
Flip weer op zoek naar Mo![]()
Flip en Mo trekken steeds meer naar elkaar.
me2quote:Op woensdag 27 april 2011 00:03 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Ik krijg een beetje het idee dat Philip Mo gebruikt.
Dag in dag uit.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:03 schreef Flow3r het volgende:
Mo maakt zich druk over een meisje in Amsterdam met Maik?
en Flip moet weer peptalk geven
geef haar nog ff een redbull, dan heeft ze haar boostquote:Op woensdag 27 april 2011 00:03 schreef ToughLove het volgende:
Mo wil graag nog een boost tijdens de liveshow.
Je toetsenbord is kapot ?quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:59 schreef spikey08 het volgende:
geer is heel leuk, maar miljonair, sharon, 3 of 4 paarden, woont 6 maanden in amerika[ waar ik ovigerens van droom]moneeuk heeft maik en is hoogbegaaft. blijven er 3 over. ik hoor van mlividen practijken van ma van jo, maar heb nog geen bewijzen. eerst zien dan pas praten. dus mijn keuze is bekend
Die relatie met Maik gaat nooit werken als ze hem niet vertrouwt. Gerard zei het ook al.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:03 schreef Flow3r het volgende:
Mo maakt zich druk over een meisje in Amsterdam met Maik?
en Flip moet weer peptalk geven
'En ik sei teguh de doktur doe maar wat jei mooi vint, en nu heb ik de fakking mooistuh tietuh van nederland, ik sweer hut juh.'quote:Op woensdag 27 april 2011 00:03 schreef danilel het volgende:
[..]
maar wel een dure ............(vult u zelf maar in)
Hoe komt ze aan die info?quote:Op woensdag 27 april 2011 00:03 schreef Flow3r het volgende:
Mo maakt zich druk over een meisje in Amsterdam met Maik?en Flip moet weer peptalk geven
dat schreef ik vorige week al.... die 2 gaan steeds meer sneakier met elkaar om en spelen het spel meer samen dan dat Flip en Jo het samen doen ...Flip glipt nu weer even in zijn loverSSboy rol in het gesprek met Mo nuquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:59 schreef Noelle06 het volgende:
Flip weer op zoek naar Mo![]()
Flip en Mo trekken steeds meer naar elkaar.
Vanaf vrijdag gaat ze weer janken want dan komen de nominaties weer dichterbijquote:Op woensdag 27 april 2011 00:04 schreef Flow3r het volgende:
Mo zegt nu dat er uit gaan geen optie is , okee dan, kappen met dat gejank NUUUU
dit kost hem punten want zijn achterban ziet hem graag met Joanna en heeft een hekel aan Moquote:Op woensdag 27 april 2011 00:03 schreef Sorry... het volgende:
Flip is een schoft zoals hij direct naar Mo liep ipv Joanna...te triest gewoon !
denk niet dat dat em gaat worden !quote:Op woensdag 27 april 2011 00:04 schreef Stability het volgende:
pablootje weer weg? joehoe, fenneke, heb je mn berichtje gelezen ? in de vorige cos
En andersomquote:Op woensdag 27 april 2011 00:03 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Check je paypal, als je ineens rijk ben dan weet je genoeg toch.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:04 schreef Stability het volgende:
pablootje weer weg? joehoe, fenneke, heb je mn berichtje gelezen ? in de vorige cos
Deze was het geloof ikquote:Op woensdag 27 april 2011 00:00 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Misschien eens op het plastic tieten forum kijken, en nee er staan geen foto's.
broer flip zei dat ie op klein,blond en slank valt,en mo gooit makkelijker dr gleuf openquote:Op woensdag 27 april 2011 00:03 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Jij hebt haar door die manipulerende doos !quote:Op woensdag 27 april 2011 00:05 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Vanaf vrijdag gaat ze weer janken want dan komen de nominaties weer dichterbij
ze heeft een gesprek gehad in de kamer?quote:Op woensdag 27 april 2011 00:04 schreef Day het volgende:
[..]
Hoe komt ze aan die info?
En hoezo wil ze nog meer contact, ze heeft toch vorige week een video gehad? Niet goed genoeg?
en daajbeij van ownderwen een hele mooie kalkoenfileej, nog mooi aan elkaarj, lekkah stjrakquote:Op woensdag 27 april 2011 00:04 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
'En ik sei teguh de doktur doe maar wat jei mooi vint, en nu heb ik de fakking mooistuh tietuh van nederland, ik sweer hut juh.'
dan denk ik niet dat er iets van mijn stemmen gaat wordenquote:Op woensdag 27 april 2011 00:05 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
denk niet dat dat em gaat worden !
flauwmodus aan:quote:Op woensdag 27 april 2011 00:04 schreef Stability het volgende:
Ja! Heel eerlijk zakenvrouwtje die mamajo alias Diana Gabriels Verweijen.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:05 schreef Urb het volgende:
[..]
Check je paypal, als je ineens rijk ben dan weet je genoeg toch.
[..]
Deze was het geloof ik![]()
![]()
![]()
http://www.borstenforum.n(...)1d861f49bbc934757d3d
goed antwoordquote:Op woensdag 27 april 2011 00:06 schreef Pablolaatje het volgende:
@stability nee, wilde reageren maar cos was al dicht bij deze: Jouw fotokunst is onbetaalbaar! Dank!
quote:Op woensdag 27 april 2011 00:05 schreef Urb het volgende:
[..]
Check je paypal, als je ineens rijk ben dan weet je genoeg toch.
nja , ik kijk in juni dan wel....dan ga ik op vakantie![]()
[..]
Deze was het geloof ik![]()
![]()
![]()
http://www.borstenforum.n(...)1d861f49bbc934757d3d
Dat heb ik al sinds Herr Flip's kruisverhoor.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:03 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
kan best zijn maar ze heeft wel gelijk !quote:Op woensdag 27 april 2011 00:07 schreef knagsje het volgende:
en jo moet weer bekstekken de drollebak
precies daar gaat het omquote:Op woensdag 27 april 2011 00:07 schreef little_me het volgende:
[..]
kan best zijn maar ze heeft wel gelijk !
nog flauwere modus aan;quote:Op woensdag 27 april 2011 00:06 schreef IamCurious het volgende:
[..]
flauwmodus aan:
die zit ff een PABO blaadje te lezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |