Dennix waarschijnlijkquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:49 schreef knagsje het volgende:
Wie bedoelt Jo nou steeds met " teringlijer"? Haar moeder?
Door die opgespoten lip lijkt ze wel gebitsloos...quote:
ja jo heeft gisteren gedweild met zwart waterquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:49 schreef Stability het volgende:
zoooow karim heeft ff een paar zwarte poten!!
Flipquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:49 schreef knagsje het volgende:
Wie bedoelt Jo nou steeds met " teringlijer"? Haar moeder?
flip heeft mensenkennisquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:50 schreef Noelle06 het volgende:
Jo: ik kan heel goed shoppen
Flip: van iemand anders geld
quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:50 schreef Noelle06 het volgende:
Jo: ik kan heel goed shoppen
Flip: van iemand anders geld
ja ik vind haar ook een hele nare griet...bah! en die is pas 20 kan je nagaan hoe ze nog moet worden, kwillut niet weten, leger generaalquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:49 schreef ZaZoe het volgende:
Wat een asowijf die Sharon, die heeft hele nare kantjes
quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:50 schreef danilel het volgende:
[..]
ja jo heeft gisteren gedweild met zwart water
spix?quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:50 schreef Chuckster het volgende:
Goddomme die streams doen het nog steeds niet![]()
![]()
![]()
![]()
Bedankt Fons, faalhaas
Iedereen heeft streams behalve jij.. nananananaquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:50 schreef Chuckster het volgende:
![]()
![]()
![]()
Bedankt Fons, faalhaas
Blijfen F5 en dan doen ze het ooit een keer.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:50 schreef Chuckster het volgende:
![]()
![]()
![]()
Bedankt Fons, faalhaas
ook http://www.spixtv.nl/ niet ??quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:50 schreef Chuckster het volgende:
![]()
![]()
![]()
Bedankt Fons, faalhaas
Ben er weer en blijf vooral allemaal jezelfquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:26 schreef Urb het volgende:
[..]
Ze is alweer weg vrees ik, begrijpelijk na onze reacties maarja daar kun je ons, zeker na vanavond ook weer niet op afrekenen.
Maar ze is niet goedkoop heur!quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:51 schreef Soury het volgende:
Jo liet even subtiel haar tiet zien... Flip is even weg
Tot een kwartier geleden deden ze het bij mij juist welquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:51 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Blijfen F5 en dan doen ze het ooit een keer.
Bij mij doet Spixtv het weer sinds een kwartier
de 3 genomineerden in de finale? Dat zou nu knap zijn.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:51 schreef spikey08 het volgende:
jo geer en karim in finale. of geer ruilt et geer. hij heeft het geld niet nodig,maar ind het wel een leuke vent.die kut mo moet er zowiezo it!!!
http://l3c.cdn.sbsnet.nl/c/net5/secretstory_S01/oops.htmlquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:52 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Tot een kwartier geleden deden ze het bij mij juist wel
Ze gingen op zwart nadat Mo de blinddoek missie had uitgelegd
quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:51 schreef danilel het volgende:
"ik ga een fakking plak kaas eten" (wie anders dan jo)
wist niet dat plakken kaas konden fakken
quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:52 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Tot een kwartier geleden deden ze het bij mij juist wel
Ze gingen op zwart nadat Mo de blinddoek missie had uitgelegd
Was best een dure tiet hoorquote:
welkom terug pablolaatje, ik heb een verzoekje voor je...wil je even wat geld storten op mn paypal rekening? dan kan ik meestemmenquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:52 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
Ben er weer en blijf vooral allemaal jezelf
dan hoop ik dat ze de lakens verschoond hebbenquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:52 schreef Noelle06 het volgende:
Mo denkt dat Flip en Jo nu wel de romatic room krijgt
Wordt donderdag wel anders, hij of zijn maatje moet dan gaanquote:
En ook die is out: "De video die u probeert te bekijken is momenteel niet beschikbaar"quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:52 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
http://l3c.cdn.sbsnet.nl/c/net5/secretstory_S01/oops.html
quote:
Ach het is je gegund hoorquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:53 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
heb jou stream overgenomen, sorry.
Ja soms moet je even wisselen he.
quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:53 schreef Stability het volgende:
[..]
welkom terug pablolaatje, ik heb een verzoekje voor je...wil je even wat geld storten op mn paypal rekening? dan kan ik meestemmenmoet mn vaste lasten nog betalen, he, blijft niet veel over, daarom xxx
Balen voor je man!quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:53 schreef Chuckster het volgende:
[..]
En ook die is out: "De video die u probeert te bekijken is momenteel niet beschikbaar"
Oke dan Fen, thanks voor het begrip.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:52 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:53 schreef Stability het volgende:
[..]
welkom terug pablolaatje, ik heb een verzoekje voor je...wil je even wat geld storten op mn paypal rekening? dan kan ik meestemmenmoet mn vaste lasten nog betalen, he, blijft niet veel over, daarom xxx
Nee hoor, bij een flapoorreconstructie, een borstvergroting, naturelle 350 ml. achter de borstspier, gratis!quote:
Fijn !quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:52 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
droom zacht gij treksok op Jo....quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:53 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Wordt donderdag wel anders, hij of zijn maatje moet dan gaan
Trustequote:Op dinsdag 26 april 2011 23:54 schreef Ytsmi het volgende:
Ik taai af truste.
Wel even schrijven als er wat gebeurt he lees ik het morgen wel terug
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |