te laatquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:25 schreef Coos het volgende:
Uit principe ga ik verder NIET in dit topic posten.
quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:25 schreef Coos het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:22 schreef Maver24 het volgende:
Pfff. Die Mo he. Als tie nu voor me stond had ik der toch een stomp voor der neus verkocht. Wat een kuttekop. Ik kan der niet meer uitstaan he. Pffff
dat mag niet hoor vrouwen slaanquote:
Wil ik ook niet eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:25 schreef Coos het volgende:
Same here...quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:25 schreef Coos het volgende:
je eigen vrouw mag je niet slaan !quote:
Ze is alweer weg vrees ik, begrijpelijk na onze reacties maarja daar kun je ons, zeker na vanavond ook weer niet op afrekenen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:21 schreef rico80 het volgende:
Nou Pablolaatje je hoort t, de eerste die een grote beurt krijgt is de auto![]()
Er is maar 1 ding wat ze ooit moet, maar dat hoeft van mij niet morgen, Weg uit die hut maakt me wel blijquote:
als je 10 euro op mn paypal stort sms ik wel voor die 10 euro op haarquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:27 schreef DINGSKE het volgende:
Jo MOET echt erin blijven .
Als ik kon begon ik zo te sms'en.
Maar helaas , in belgie gaat dat niet .
Gerard eruit
Baklap? Boutmurf (Haags;-)quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:26 schreef Ytsmi het volgende:
gaat ze nu iedere keer een baklap trekken als ze geen aandacht krijgt
tja we zijn op zich netjes geweest (chanel en ik), ik begrijp wel dat ze niet elke dag haar gezicht hier kan laten zien, maar een beetje meer feeling met de achterban hier is wel gewenstquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:26 schreef Urb het volgende:
[..]
Ze is alweer weg vrees ik, begrijpelijk na onze reacties maarja daar kun je ons, zeker na vanavond ook weer niet op afrekenen.
Ja een ding moet, en dat is poepen. Anders krijg je bolle wangen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Er is maar 1 ding wat ze ooit moet, maar dat hoeft van mij niet morgen, Weg uit die hut maakt me wel blij
Daar moet KUT onder namens Sharon dusquote:
en een breezer er bijquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:28 schreef suzi1 het volgende:
[..]
als je 10 euro op mn paypal stort sms ik wel voor die 10 euro op haar
Vind het wel "bijzonder" dat ze vraagt of we willen bellen? Zeheeft geld zat, gaat ze een avondje op kantoor zitten en bellen op kosten van de zaak.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:26 schreef Urb het volgende:
[..]
Ze is alweer weg vrees ik, begrijpelijk na onze reacties maarja daar kun je ons, zeker na vanavond ook weer niet op afrekenen.
Mee eens, en dit was ook waarom Guido vorige week vrij fel aangevallen werd vorige week. Hij begon meteen, en alleen over " allemaal stemmen op Laura"quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:29 schreef danilel het volgende:
[..]
tja we zijn op zich netjes geweest (chanel en ik), ik begrijp wel dat ze niet elke dag haar gezicht hier kan laten zien, maar een beetje meer feeling met de achterban hier is wel gewenst
Je alleen even hier melden wanneer je steun nodig hebt vind ik niet fijn overkomen..(wat wellicht misschien niet eens zo bedoelt is)
Vraag me af of, als t stemmen eerlijk zou gaan, het ook mogelijk is meerdere keren te stemmen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:30 schreef 38half het volgende:
[..]
Vind het wel "bijzonder" dat ze vraagt of we willen bellen? Zeheeft geld zat, gaat ze een avondje op kantoor zitten en bellen op kosten van de zaak.
Grens wissel kantoor. Iets van vroegah toen we nog echt geld hadden,quote:
en ook op karimquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:32 schreef Stability het volgende:
maar fenneke kan toch giga veel smsjes sturen? die merkt daar niets van op hun rekening lijkt me?
ze kan 3 dagen lang elk uur ff stemmen , en wel vaker ook
je mag toch meerdere keren stemmen......of is de vraagstelling niet goed uitgetikt ?quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:31 schreef rico80 het volgende:
[..]
Vraag me af of, als t stemmen eerlijk zou gaan, het ook mogelijk is meerdere keren te stemmen.
Grens Wissel Kantoor !! Daar gaat de telefoon ook vaakquote:
ja indd...ze zou ons niet eens nodig hoeven te hebben, wij zijn allemaal arme sloebers bij haar vergelekenquote:
Gebruikt ze ook de gsm-etjes van de chihuahuatjes;-) (Die worden tegenwoordig ook als "mens/kind" gezien;-)quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:32 schreef Stability het volgende:
maar fenneke kan toch giga veel smsjes sturen? die merkt daar niets van op hun rekening lijkt me?
ze kan 3 dagen lang elk uur ff stemmen , en wel vaker ook
hahaquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:34 schreef 38half het volgende:
[..]
Gebruikt ze ook de gsm-etjes van de chihuahuatjes;-) (Die worden tegenwoordig ook als "mens/kind" gezien;-)
Ik vraag me af meerdere stemmen van dezelfde gsm niet gewoon 1 stem is. Anders zou je best een smsbundel er tegenaan kunnen gooien lijkt mequote:Op dinsdag 26 april 2011 23:33 schreef danilel het volgende:
[..]
je mag toch meerdere keren stemmen......of is de vraagstelling niet goed uitgetikt ?
omdat ze wil dat gerard of karim er uit gaatquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:34 schreef suzi1 het volgende:
huh nu is joan ineens dr favo?! waarom dan genomineerd
quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:34 schreef Day het volgende:
Mo's 3 favoriete bewoners: flip, sharon en Jo
quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:35 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
omdat ze wil dat gerard of karim er uit gaat
Edoch heeft ze Gerard niet genomineerdquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:34 schreef Flow3r het volgende:
Gerard en Karim horen dus niet bij de favo bewoners van Mo
terwijl ze die 2 en sharon laatst aanwees als de 3 winnaarsquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:34 schreef Flow3r het volgende:
Dat wist ik allang, zijn grote concurentenquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:34 schreef Flow3r het volgende:
dat is juist wat die breezer sletjes doen........hun hele belbundel er tegen aangooien, en dan van papa en mama 1 week huis arrest......quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:34 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ik vraag me af meerdere stemmen van dezelfde gsm niet gewoon 1 stem is. Anders zou je best een smsbundel er tegenaan kunnen gooien lijkt me
dit dusquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:35 schreef Mita het volgende:
[..]
Dat wist ik allang, zijn grote concurenten
ff tellen dan weet je hetquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:34 schreef suzi1 het volgende:
huh nu is joan ineens dr favo?! waarom dan genomineerd
Geer gaat nergens heenquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:34 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ik vraag me af meerdere stemmen van dezelfde gsm niet gewoon 1 stem is. Anders zou je best een smsbundel er tegenaan kunnen gooien lijkt me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |