Daar moet KUT onder namens Sharon dusquote:
en een breezer er bijquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:28 schreef suzi1 het volgende:
[..]
als je 10 euro op mn paypal stort sms ik wel voor die 10 euro op haar
Vind het wel "bijzonder" dat ze vraagt of we willen bellen? Zeheeft geld zat, gaat ze een avondje op kantoor zitten en bellen op kosten van de zaak.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:26 schreef Urb het volgende:
[..]
Ze is alweer weg vrees ik, begrijpelijk na onze reacties maarja daar kun je ons, zeker na vanavond ook weer niet op afrekenen.
Mee eens, en dit was ook waarom Guido vorige week vrij fel aangevallen werd vorige week. Hij begon meteen, en alleen over " allemaal stemmen op Laura"quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:29 schreef danilel het volgende:
[..]
tja we zijn op zich netjes geweest (chanel en ik), ik begrijp wel dat ze niet elke dag haar gezicht hier kan laten zien, maar een beetje meer feeling met de achterban hier is wel gewenst
Je alleen even hier melden wanneer je steun nodig hebt vind ik niet fijn overkomen..(wat wellicht misschien niet eens zo bedoelt is)
Vraag me af of, als t stemmen eerlijk zou gaan, het ook mogelijk is meerdere keren te stemmen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:30 schreef 38half het volgende:
[..]
Vind het wel "bijzonder" dat ze vraagt of we willen bellen? Zeheeft geld zat, gaat ze een avondje op kantoor zitten en bellen op kosten van de zaak.
Grens wissel kantoor. Iets van vroegah toen we nog echt geld hadden,quote:
en ook op karimquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:32 schreef Stability het volgende:
maar fenneke kan toch giga veel smsjes sturen? die merkt daar niets van op hun rekening lijkt me?
ze kan 3 dagen lang elk uur ff stemmen , en wel vaker ook
je mag toch meerdere keren stemmen......of is de vraagstelling niet goed uitgetikt ?quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:31 schreef rico80 het volgende:
[..]
Vraag me af of, als t stemmen eerlijk zou gaan, het ook mogelijk is meerdere keren te stemmen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |