te laatquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:25 schreef Coos het volgende:
Uit principe ga ik verder NIET in dit topic posten.
quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:25 schreef Coos het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:22 schreef Maver24 het volgende:
Pfff. Die Mo he. Als tie nu voor me stond had ik der toch een stomp voor der neus verkocht. Wat een kuttekop. Ik kan der niet meer uitstaan he. Pffff
dat mag niet hoor vrouwen slaanquote:
Wil ik ook niet eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:25 schreef Coos het volgende:
Same here...quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:25 schreef Coos het volgende:
je eigen vrouw mag je niet slaan !quote:
Ze is alweer weg vrees ik, begrijpelijk na onze reacties maarja daar kun je ons, zeker na vanavond ook weer niet op afrekenen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:21 schreef rico80 het volgende:
Nou Pablolaatje je hoort t, de eerste die een grote beurt krijgt is de auto![]()
Er is maar 1 ding wat ze ooit moet, maar dat hoeft van mij niet morgen, Weg uit die hut maakt me wel blijquote:
als je 10 euro op mn paypal stort sms ik wel voor die 10 euro op haarquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:27 schreef DINGSKE het volgende:
Jo MOET echt erin blijven .
Als ik kon begon ik zo te sms'en.
Maar helaas , in belgie gaat dat niet .
Gerard eruit
Baklap? Boutmurf (Haags;-)quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:26 schreef Ytsmi het volgende:
gaat ze nu iedere keer een baklap trekken als ze geen aandacht krijgt
tja we zijn op zich netjes geweest (chanel en ik), ik begrijp wel dat ze niet elke dag haar gezicht hier kan laten zien, maar een beetje meer feeling met de achterban hier is wel gewenstquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:26 schreef Urb het volgende:
[..]
Ze is alweer weg vrees ik, begrijpelijk na onze reacties maarja daar kun je ons, zeker na vanavond ook weer niet op afrekenen.
Ja een ding moet, en dat is poepen. Anders krijg je bolle wangen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Er is maar 1 ding wat ze ooit moet, maar dat hoeft van mij niet morgen, Weg uit die hut maakt me wel blij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |