Grens Wissel Kantoor !! Daar gaat de telefoon ook vaakquote:
ja indd...ze zou ons niet eens nodig hoeven te hebben, wij zijn allemaal arme sloebers bij haar vergelekenquote:
Gebruikt ze ook de gsm-etjes van de chihuahuatjes;-) (Die worden tegenwoordig ook als "mens/kind" gezien;-)quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:32 schreef Stability het volgende:
maar fenneke kan toch giga veel smsjes sturen? die merkt daar niets van op hun rekening lijkt me?
ze kan 3 dagen lang elk uur ff stemmen , en wel vaker ook
hahaquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:34 schreef 38half het volgende:
[..]
Gebruikt ze ook de gsm-etjes van de chihuahuatjes;-) (Die worden tegenwoordig ook als "mens/kind" gezien;-)
Ik vraag me af meerdere stemmen van dezelfde gsm niet gewoon 1 stem is. Anders zou je best een smsbundel er tegenaan kunnen gooien lijkt mequote:Op dinsdag 26 april 2011 23:33 schreef danilel het volgende:
[..]
je mag toch meerdere keren stemmen......of is de vraagstelling niet goed uitgetikt ?
omdat ze wil dat gerard of karim er uit gaatquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:34 schreef suzi1 het volgende:
huh nu is joan ineens dr favo?! waarom dan genomineerd
quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:34 schreef Day het volgende:
Mo's 3 favoriete bewoners: flip, sharon en Jo
quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:35 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
omdat ze wil dat gerard of karim er uit gaat
Edoch heeft ze Gerard niet genomineerdquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:34 schreef Flow3r het volgende:
Gerard en Karim horen dus niet bij de favo bewoners van Mo
terwijl ze die 2 en sharon laatst aanwees als de 3 winnaarsquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:34 schreef Flow3r het volgende:
Dat wist ik allang, zijn grote concurentenquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:34 schreef Flow3r het volgende:
dat is juist wat die breezer sletjes doen........hun hele belbundel er tegen aangooien, en dan van papa en mama 1 week huis arrest......quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:34 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ik vraag me af meerdere stemmen van dezelfde gsm niet gewoon 1 stem is. Anders zou je best een smsbundel er tegenaan kunnen gooien lijkt me
dit dusquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:35 schreef Mita het volgende:
[..]
Dat wist ik allang, zijn grote concurenten
ff tellen dan weet je hetquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:34 schreef suzi1 het volgende:
huh nu is joan ineens dr favo?! waarom dan genomineerd
Geer gaat nergens heenquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:34 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ik vraag me af meerdere stemmen van dezelfde gsm niet gewoon 1 stem is. Anders zou je best een smsbundel er tegenaan kunnen gooien lijkt me
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |