als ik Jo een hoer vind zeg ik datquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:45 schreef ItsDidi het volgende:
[..]
Hehee noem jo geen hoer ja? Waarom Sharon haar bek moet houden omdat ze #mucho # irritantos is..
Ik zie het eerder als bezigheidstherapie voor die kneuzen daar.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:43 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Noodgreep van Alphons om het geld eruit te spelen, zodat er geen extra geld bij de mensen zijn die in de finale staan.
Hahah, laat ik dat vandaag al in een andere topic hebben geschreven! Je zult zien, moeten ze van de week ook nog naar puppycursus, echt wel???quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:45 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Let me guess: Toepoels Puppy Wijzer, als ze het daar niet mee voor elkaar krijgen dan moet Secreet-do A.S.A.P. uit dat huis gehaald worden (wat overigens al eerder had moeten gebeuren, zeug Sjerrun kan misschien wel met knollen om gaan, maar een pup duidelijk niet)
alsof ze arm is, die bulkt ook van het geld samen met haar mamaatjequote:Op dinsdag 26 april 2011 23:45 schreef Noelle06 het volgende:
Jo zegt als ik eruit ga heb ik in iedergeval 18000 in me kluis, en me uitzet kan kopen.
Die kluis krijgen ze niet mee toch ?
Huh ! jij vond het toch ook een stink kut ?quote:
Op dinsdag 26 april 2011 23:46 schreef mazaru het volgende:
2 stumpers zijn het, waren Ronnie en Sammie dat ook?quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:46 schreef Candyfreak het volgende:
Philip en Jo doen me denken aan Ronnie en Sammie van Jersey Shore ook altijd ruzie om niks.
It's T-shirt tiiiiiiiiiiiiiimequote:Op dinsdag 26 april 2011 23:46 schreef Candyfreak het volgende:
Philip en Jo doen me denken aan Ronnie en Sammie van Jersey Shore ook altijd ruzie om niks.
quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:47 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
2 stumpers zijn het, waren Ronnie en Sammie dat ook?
ja haar kut stinkt maar ik verkies haar wel boven draak jo de hoer...quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Huh ! jij vond het toch ook een stink kut ?
Ook dat, bedragen kloppen blijkbaar niet psies maar als je kijk naar de kluizen van de genomineerden dan zegt dat vrij veel.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:43 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Noodgreep van Alphons om het geld eruit te spelen, zodat er geen extra geld bij de mensen zijn die in de finale staan.
Hier gaan de nep5 uitzendingen op zwart na die farce nominatie-show van vanavond, en wellicht de streams ook na donderdag. Met wie moet Gerard zonder Karim na donderdag nu in godsnaam een boeiend gesprek langer dan 5 minuten per dag hebben zonder hem.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:43 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Kriem mag zaterdagavond thuis lekker een feestje organiseren en de stream op zwart zetten
Die zijn wel iets extremer hoorquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:46 schreef Candyfreak het volgende:
Dan is het goed!quote:
Oh okquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:48 schreef knagsje het volgende:
[..]
ja haar kut stinkt maar ik verkies haar wel boven draak jo de hoer...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |