is haar gegund, de meeste ellende komt als ze thuis isquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:41 schreef sjaakspark het volgende:
Monique is haar strategie aan het bedenken om met veel geld naar huis te gaan.
SJerrun de wlavis is gelijk pissed off (om haar Amerikaanse manier van praten maar te gebruiken) als iets niet volgens haar zin gaatquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:41 schreef Soury het volgende:
Sharon is boos denk ik, Jo duwde haar weg ... Het gaat wel stiekem wat feller allemaal daar
Noodgreep van Alphons om het geld eruit te spelen, zodat er geen extra geld bij de mensen zijn die in de finale staan.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:42 schreef Pearlbitch het volgende:
Wat was nou in vredesnaam het nut van het raden van geheimen als ze nu doodleuk tien keer stuivertje (lees kluisje)moeten wisselen?
Kriem mag zaterdagavond thuis lekker een feestje organiseren en de stream op zwart zettenquote:
Dat vroegen we ons dus net ook al af, was een grote ( slechte ) grap dus.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:42 schreef Pearlbitch het volgende:
Wat was nou in vredesnaam het nut van het raden van geheimen als ze nu doodleuk tien keer stuivertje (lees kluisje)moeten wisselen?
van mij had zij op die stoel gemogen, en donderdag pleite, irritant mensquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:42 schreef Chuckster het volgende:
[..]
SJerrun de wlavis is gelijk pissed off (om haar Amerikaanse manier van praten maar te gebruiken) als iets niet volgens haar zin gaat
Het spel element heb ik weken geleden al opgegevenquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:42 schreef Pearlbitch het volgende:
dat gaat giraal hé......quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:43 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Ik heb Flip haar nog nooit 5 euro briefjes zien geven hoor
This is the dramaqueen, young and sweet, only fiscalist. (Abba)quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:40 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Mo lekker aanwezig en met het spel bezig
Volgens mij ook.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:44 schreef marjolleke het volgende:
Mo voelt weer een huilbui aankomen geloof ik....
bijna bijnaquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:44 schreef marjolleke het volgende:
Mo voelt weer een huilbui aankomen geloof ik....
Hehee noem jo geen hoer ja? Waarom Sharon haar bek moet houden omdat ze #mucho # irritantos is..quote:[img] Op [url= 26 april 2011 23:40[/url] schreef knagsje het volgende:
[..]
waarom? Omdat die jo hoer vals speelt?
Let me guess: Toepoels Puppy Wijzer, als ze het daar niet mee voor elkaar krijgen dan moet Secreet-do A.S.A.P. uit dat huis gehaald worden (wat overigens al eerder had moeten gebeuren, zeug Sjerrun kan misschien wel met knollen om gaan, maar een pup duidelijk niet)quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:43 schreef mevrouwdebok het volgende:
ze hebben dus ineens een boek over puppies ,het werd tijd !!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |