quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:55 schreef PoezeligDing het volgende:
Deze ruilaktie, waar geen hol aan is, gaat nu over uren uitgesmeerd worden?
handjes geven, kusje op voorhoofd en zeg sorry ! allebij anders kom ik ff lowkicken !quote:
Laat Geer dan maar vertrekken, kan ik ook stoppen.quote:
Wie danquote:
wat denk je zelf?quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:59 schreef Stability het volgende:
[..]
handjes geven, kusje op voorhoofd en zeg sorry ! allebij anders kom ik ff lowkicken !
quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:59 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Laat Geer dan maar vertrekken, kan ik ook stoppen.
karim. is de armste sloeber, hij moet winnen, samen met gerard , maar het geld moet naar karim !quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:59 schreef spikey08 het volgende:
geer is heel leuk, maar miljonair, sharon, 3 of 4 paarden, woont 6 maanden in amerika[ waar ik ovigerens van droom]moneeuk heeft maik en is hoogbegaaft. blijven er 3 over. ik hoor van mlividen practijken van ma van jo, maar heb nog geen bewijzen. eerst zien dan pas praten. dus mijn keuze is bekend
dus dan is het karim of flip!quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:59 schreef spikey08 het volgende:
geer is heel leuk, maar miljonair, sharon, 3 of 4 paarden, woont 6 maanden in amerika[ waar ik ovigerens van droom]moneeuk heeft maik en is hoogbegaaft. blijven er 3 over. ik hoor van mlividen practijken van ma van jo, maar heb nog geen bewijzen. eerst zien dan pas praten. dus mijn keuze is bekend
Misschien eens op het plastic tieten forum kijken, en nee er staan geen foto's.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:59 schreef spikey08 het volgende:
Ondertussen spelen ze wel Karim weg (lijkt het).quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:59 schreef Noelle06 het volgende:
Flip weer op zoek naar Mo![]()
Flip en Mo trekken steeds meer naar elkaar.
Maar Joanna "heeft geen nep-tietuh hoor, maar alleen een beetje plastic erin" Serieus aldus haarzelf.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:56 schreef 38half het volgende:
Nee hoor, bij een flapoorreconstructie, een borstvergroting, naturelle 350 ml. achter de borstspier, gratis!![]()
Geer mag van mij winnen hoor, graag zelfs, maar dat slapgeouwehoer er omheen hangt me best wel den strot uit.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:00 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Never niet he. Gerard wint dit voor de eer!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |