Mo moest 3 mensen nomineren dat zijn Gerard, Karim en Jo geworden.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:22 schreef spapaars het volgende:
Ok.
Net thuis, en zie dat Mo niet is genomineerd.
????????
Dacht dat ze van ieder een stem zou krijgen.
Gaat het goed met de boot, is hij al in Falmouth?quote:Op woensdag 27 april 2011 00:19 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
Snap ik kon 'm wel waarderen hoor.. Vooral zo doorgaan
Bullquote:Op woensdag 27 april 2011 00:21 schreef bull1966 het volgende:
dit is gefixed
1 mo zou dit spel winnen (goed in geheugenspelletjes)
2 ze wisten wss welke sleutel ze zou pakken (iedereen had een favoriete sleutel)
Bijna bijna bijnaquote:
die gasten geven zich overal voor op , als ze maar op tv komen..ze staan niet voor niets ingeschreven bij casting bureau's he?quote:
Jo hou lekker je bek stinkdoosquote:Op woensdag 27 april 2011 00:24 schreef PoezeligDing het volgende:
En Jo begint weer met haar show' ik wil iets vertellen maar ik weet niet of ik het mag vertellen'
Volgens mij gaat hij het ook eerst een maand of 2-3 heel druk krijgen met DVD-tjes terugkijken.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:21 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
Klopt maar voor SST maakt ie graag een uitzondering maar zie t m zelf niet echt doen straks nee.. Al zal ik m proberen te overtuigen.
Dát gaat me zeker lukken, beloofd!quote:Op woensdag 27 april 2011 00:22 schreef Stability het volgende:
[..]
stuur hem gewoon naar ONS toe !!! hier zitten alle gerard fans , wij willen hem allemaal hier hebben straks
Alleen Mo mocht nomineren dus.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:22 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Mo moest 3 mensen nomineren dat zijn Gerard, Karim en Jo geworden.
ohhh jouw naam, en onderschriftquote:
quote:Op woensdag 27 april 2011 00:24 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
Dát gaat me zeker lukken, beloofd!
aasgieren en geldvrekkenquote:Op woensdag 27 april 2011 00:24 schreef Stability het volgende:
[..]
die gasten geven zich overal voor op , als ze maar op tv komen..ze staan niet voor niets ingeschreven bij casting bureau's he?
Leuk, een inloop uurtje voor Gerardquote:Op woensdag 27 april 2011 00:24 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
yesssssssssssssssssssssquote:Op woensdag 27 april 2011 00:24 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |