Ironisch met zo'n naamquote:Op woensdag 27 april 2011 00:18 schreef Stability het volgende:
fenneke, het was maar een geintje hoor, die donatie om te smssenlet niet op mij, ik maak er altijd een chaos van op de cos
quote:Op woensdag 27 april 2011 00:19 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
Snap ik kon 'm wel waarderen hoor.. Vooral zo doorgaan
Ik ook, maar om een andere redenquote:Op woensdag 27 april 2011 00:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik schrik me de pleuris elke keer weer
ik mis bij deze de optie die we bij de bunker hadden .... iemand in de min kunnen stemmenquote:Op woensdag 27 april 2011 00:15 schreef Urb het volgende:
[..]
Ik probeer Gerard en Karim hier zoveel mogelijk te steunen hoewel het moeilijk te zeggen is in hoeverre dat echt nut heeft. Maar ik weet echt niet of ik SST Nog boeiend genoeg vind om te volgen via de streams Als Gerard donderdagavond Karim kwijt raakt, met wie kan hij verder nu echt nog serieuse en intressante gesprekken langer dan 5 minuten hebben daar, behalve SHaron misschien.
Ja die maakt TV iidquote:
Klopt maar voor SST maakt ie graag een uitzondering maar zie t m zelf niet echt doen straks nee.. Al zal ik m proberen te overtuigen.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:18 schreef snetje het volgende:
[..]
ojee! dan heb je wat uit te leggen strakswant Geer vindt het 3 keer niks
al dat getwitter met : ik ga nu naar de wc! ff boodschappen doen!! ik ga naar bed! etc.
Die laat zich niet opjennenquote:Op woensdag 27 april 2011 00:21 schreef knagsje het volgende:
[..]
terwijl Jo net zegt dat ze niet op bed moeten gaan liggen![]()
Pessimists:quote:Op woensdag 27 april 2011 00:20 schreef Sorry... het volgende:
1. Een pessimist vergeet om te lachen....2. Een optimist lacht om te vergeten....zet de bewoners onder 1 van de 2 karakters en je weet direct wie je toppers zijn.
heeeeel lang verhaal ....quote:Op woensdag 27 april 2011 00:22 schreef spapaars het volgende:
Ok.
Net thuis, en zie dat Mo niet is genomineerd.
????????
Dacht dat ze van ieder een stem zou krijgen.
Kan je nagaan wat een mislukte cast dit isquote:
stuur hem gewoon naar ONS toe !!! hier zitten alle gerard fans , wij willen hem allemaal hier hebben straksquote:Op woensdag 27 april 2011 00:21 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
Klopt maar voor SST maakt ie graag een uitzondering maar zie t m zelf niet echt doen straks nee.. Al zal ik m proberen te overtuigen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |