Precies.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:12 schreef knagsje het volgende:
Nee jo, je baalt dat je genomineerd bent, en terecht![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
twitteren...ik heb het opgegeven...snap er niks van ...ja ok. ik snap het natuurlijk wel, maar ik vind het helemaal niet leuk ...irritant zelfsquote:Op woensdag 27 april 2011 00:11 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
Of daar sprake van is weet ik niet maar ik snap zeker dat het een dure hobby kan zijn dat sms'en! Maar je kunt ook je favoriet steunen door te twitteren en zo positieve spin off te geven ('t is maar een ideetje).
Sterker nog, ditzelfde gesprek ging OVER Jo een aantal weken geleden, weten we nog?quote:Op woensdag 27 april 2011 00:10 schreef knagsje het volgende:
[..]
het gesprek zo zomaar over Jo kunnen gaan...
Trek me woorden terug, kreeg al antwoord.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:12 schreef Stability het volgende:
[..]
ze is aan het bellen zei ze...en de cos ging heel snel
Heeft ze vanmiddag toch ook gedaanquote:Op woensdag 27 april 2011 00:12 schreef danilel het volgende:
[..]
is wel bekstekken, ze moet het mo gewoon rechtuit zeggen, dan is het geen bekstekkerij meer
Mag hoor, heb geen spreekverbod maar ga geen mensen afzeiken, da's niet mijn stijlquote:Op woensdag 27 april 2011 00:10 schreef Day het volgende:
[..]
Hoi hoi, welkom weer!
Mag ik je iets vragen over de ontwikkelingen in het huis of heb je een spreekverbod?
heb net getwitterd; "steun joanna" maar wel het nr van Gerard erbij gezetquote:Op woensdag 27 april 2011 00:11 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
Of daar sprake van is weet ik niet maar ik snap zeker dat het een dure hobby kan zijn dat sms'en! Maar je kunt ook je favoriet steunen door te twitteren en zo positieve spin off te geven ('t is maar een ideetje).
juist, Mo valt eindelijk door de mandquote:Op woensdag 27 april 2011 00:11 schreef marjolleke het volgende:
[..]
Eerder de waarheid modus zou k zeggen...niks bekstekking aan
bofkont ! ik nog nietquote:Op woensdag 27 april 2011 00:13 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Trek me woorden terug, kreeg al antwoord.
Ik weet het nog.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:13 schreef Urb het volgende:
[..]
Sterker nog, ditzelfde gesprek ging OVER Jo een aantal weken geleden, weten we nog?![]()
Toen Joanna in huilen uitbarstte. Hoewel Gerard hier de schuld van kreeg.
Twtter doe ik niet aasn.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:13 schreef Stability het volgende:
[..]
twitteren...ik heb het opgegeven...snap er niks van ...ja ok. ik snap het natuurlijk wel, maar ik vind het helemaal niet leuk ...irritant zelfs
Mo werd zwart gepraat .... daarom dus ....quote:
quote:Op woensdag 27 april 2011 00:14 schreef danilel het volgende:
[..]
heb net getwitterd; "steun joanna" maar wel het nr van Gerard erbij gezet![]()
kunnen wij juist doenquote:Op woensdag 27 april 2011 00:14 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Twtter doe ik niet aasn.
Maar baal wel dat Gerard in de buzz zo laag staat laatste week omdat er dus weinig over hem gesproken wordt op twitter en hyves.
Pabloaatje ...doe er wat aan.
Volgens mij is dat kluizenruilspel nog niet klaar, maar ik was ook met andere dingen bezig..quote:Op woensdag 27 april 2011 00:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik was lange tijd elders hedenavond, maar zit er wat aan te komen?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 april 2011 00:14 schreef danilel het volgende:
[..]
heb net getwitterd; "steun joanna" maar wel het nr van Gerard erbij gezet![]()
Vond ik ook eerst maar heb t nu door en vind t zowaar leuk!quote:Op woensdag 27 april 2011 00:13 schreef Stability het volgende:
[..]
twitteren...ik heb het opgegeven...snap er niks van ...ja ok. ik snap het natuurlijk wel, maar ik vind het helemaal niet leuk ...irritant zelfs
goed plan, zou Mo dan ook zo blij zijn?quote:Op woensdag 27 april 2011 00:14 schreef marjolleke het volgende:
Donderdag Jo eruit en dan gewoon net als Maik laten terugkomen haha
ze wou het spel niet spelen maar moest van JOJOquote:Op woensdag 27 april 2011 00:14 schreef Day het volgende:
Mo had het spel al kunnen beïnvloeden door niet haar best te doen bij het woordspelletje.
nee, wij moeten er wat aan doen, dat vroeg fenneke ook...maar ik irriteer me aan twitter, en ik heb sowieso geen hyves...kwil gewoon een leuke donatiequote:Op woensdag 27 april 2011 00:14 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Twtter doe ik niet aasn.
Maar baal wel dat Gerard in de buzz zo laag staat laatste week omdat er dus weinig over hem gesproken wordt op twitter en hyves.
Pabloaatje ...doe er wat aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |