quote:Op woensdag 27 april 2011 00:06 schreef Pablolaatje het volgende:
@stability nee, wilde reageren maar cos was al dicht bij deze: Jouw fotokunst is onbetaalbaar! Dank!
quote:Op woensdag 27 april 2011 00:08 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
en die teringleijer van een exfrient van me peipte ik klaar want dat hat ie verdient, hij werkte er hart foor, en nu laat ie sig peipen dor een vlugelmijsje, fakking teringleijer
Ja, zeker.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:09 schreef spikey08 het volgende:
karim en jo hebben een heeeel goed gesprek!!!!
Ik hoor het stooktoontje van jo...quote:Op woensdag 27 april 2011 00:09 schreef spikey08 het volgende:
Hoi hoi, welkom weer!quote:Op woensdag 27 april 2011 00:06 schreef Pablolaatje het volgende:
@stability nee, wilde reageren maar cos was al dicht bij deze: Jouw fotokunst is onbetaalbaar! Dank!
het gesprek zo zomaar over Jo kunnen gaan...quote:Op woensdag 27 april 2011 00:09 schreef spikey08 het volgende:
bekstekking modus van Jo aan.....quote:Op woensdag 27 april 2011 00:09 schreef spikey08 het volgende:
heh, zat ik weer naar jankmo te luisteren...snel ff terug naar karimquote:Op woensdag 27 april 2011 00:10 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik hoor het stooktoontje van jo...
Dat geldt ook voor joquote:Op woensdag 27 april 2011 00:10 schreef Noelle06 het volgende:
Mo wil actrice worden, daar zit ze voor in SST.
Mensen prik door dat wijf heen met haar geacteer
Geen antwood denk ik,quote:Op woensdag 27 april 2011 00:10 schreef Day het volgende:
[..]
Hoi hoi, welkom weer!
Mag ik je iets vragen over de ontwikkelingen in het huis of heb je een spreekverbod?
Of daar sprake van is weet ik niet maar ik snap zeker dat het een dure hobby kan zijn dat sms'en! Maar je kunt ook je favoriet steunen door te twitteren en zo positieve spin off te geven ('t is maar een ideetjequote:Op woensdag 27 april 2011 00:07 schreef Noelle06 het volgende:
@Pabloaatje...snap je dat veel mensen niet meer stemmen na veel rls gevolgd te hebben en bedonderd zijn???
ze is aan het bellen zei ze...en de cos ging heel snelquote:Op woensdag 27 april 2011 00:11 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Geen antwood denk ik,
Kreeg het ook niet
daar heeft ze gelijk inquote:Op woensdag 27 april 2011 00:12 schreef PoezeligDing het volgende:
jo vindt het misplaatst dat zij de exit in móeten en mo wil beoordeeld worden.
is wel bekstekken, ze moet het mo gewoon rechtuit zeggen, dan is het geen bekstekkerij meerquote:Op woensdag 27 april 2011 00:11 schreef marjolleke het volgende:
[..]
Eerder de waarheid modus zou k zeggen...niks bekstekking aan
na Dgk zeker. Gescripte zooi maar de finale sloeg alles.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:11 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
Of daar sprake van is weet ik niet maar ik snap zeker dat het een dure hobby kan zijn dat sms'en! Maar je kunt ook je favoriet steunen door te twitteren en zo positieve spin off te geven ('t is maar een ideetje).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |