echt he? als ze niet lacht lijkt ze de duivel zelf welquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:21 schreef rita1959 het volgende:
Zit eigenlijk best een misselijke rot kop op Mo een secreet
Ook als ze lacht is ze duivelsquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:23 schreef Stability het volgende:
[..]
echt he? als ze niet lacht lijkt ze de duivel zelf wel
Als Secredo t zat is en vol in dr gezicht hapt zou dat goed voor de kijkcijfers zijn?quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:23 schreef Stability het volgende:
[..]
alles staat in het script...doorgestoken kaart die hele sst bendequote:Op dinsdag 26 april 2011 22:23 schreef Blackprinces het volgende:
flip en shar moeten haar een beetje helpen als er een clash komt??
Zei Mo dat?quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:23 schreef Blackprinces het volgende:
flip en shar moeten haar een beetje helpen als er een clash komt??
flip en jo gaan denk ik nog bonje krijgenquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:23 schreef Day het volgende:
Volgens Flip neemt niemand Mo iets kwalijk. Hij heeft z'n vriendinnetje niet gehoord?
Echt wel, en daar zitten dan nog 12 weken alabastine en creme overheen, denk die even weg en je weet niet wat je ziet....quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:23 schreef Stability het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:24 schreef rico80 het volgende:
[..]
Als Secredo t zat is en vol in dr gezicht hapt zou dat goed voor de kijkcijfers zijn?
Hij trekt opvallend veel op met Mo de laatste tijd.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:23 schreef Day het volgende:
Volgens Flip neemt niemand Mo iets kwalijk. Hij heeft z'n vriendinnetje niet gehoord?
ranzig mokkel is hetquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:24 schreef De_Rennies het volgende:
[..]
Echt wel, en daar zitten dan nog 12 weken alabastine en creme overheen, denk die even weg en je weet niet wat je ziet....
dan zorg ik dat ik zeker 24/7 kan kijken, daar wil ik geen minuut van missenquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
7 FOK!kers tegen 7 No-livers, nog mooier.
Maar wat zegt dat nu helemaal?quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:21 schreef K_L het volgende:
[..]
Heb haar daar nog geen ene wip zien maken heur
Daar heeft Servio vrij veel over los gelaten...quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:26 schreef iBenny het volgende:
Jo weet natuurlijk wie er goed in de groep liggen
deze blouse staat haar leuker dan al die maffe zooi van toffs...quote:
Mooi he? Pappie kan trots zijn!!quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:25 schreef Ytsmi het volgende:
ooooo zit me hier op te vreten wat een ongelovelijk kuttekop die Mo nu moet zij gesteund worden![]()
Alex heeft vanmiddag zijn facebookstatus verandert naar 'gescheiden'.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:26 schreef Niki.P het volgende:
Op het moment geef ik van de 3 SST relaties eigenlijk A en L de meeste kans om het te overleven...
Nou ja Lau komt i i g niet snel van Alex af, dat is zeker. Die is met geen 10 stoomboten uit Laus boerderie te krijgen hoor.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:26 schreef Niki.P het volgende:
Op het moment geef ik van de 3 SST relaties eigenlijk A en L de meeste kans om het te overleven...
Echt hequote:Op dinsdag 26 april 2011 22:25 schreef Ytsmi het volgende:
ooooo zit me hier op te vreten wat een ongelovelijk kuttekop die Mo nu moet zij gesteund worden![]()
ja dat schreef ik ook al....die nemen het tenminste sportief op..spel is spel...sobeitquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:27 schreef MartineLongchamp het volgende:
De manier waarop Gerard en karim het opnemen, een wereld van verschil met die drama wijven.
quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:25 schreef De_Rennies het volgende:
[..]
iemand goed met photoshop voor een impressie zonder alabastine ??
Yep, hij gaf toe dat Joanna hem helemaal uitgehoord heeft "maar daar was hij echt niet voor teruggekomen hoooor.:quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:26 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Daar heeft Servio vrij veel over los gelaten...
Na ja als ik die tweets van Lau van gisteren met die van vandaag van Alex verglijk lijkt Laura bijna enthousiaster...quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:27 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Nou ja Lau komt i i g niet snel van Alex af, dat is zeker. Die is met geen 10 stoomboten uit Laus boerderie te krijgen hoor.
mo hoeft niet gesjopt te worden, die heeft van zichzelf al een afgeleefde kopquote:
En ja, nu moet ze aan het werk om die muur naar beneden te krijgen.. Hoop voor Flip dat ze haar best er voor doet!quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Alex heeft vanmiddag zijn facebookstatus verandert naar 'gescheiden'.
Ik denk dat Jo de afgelopen dagen tegen Flip zn muur is opgelopen, die hij al ene hele tijd om zich heen heeft.
Tsja, niet alsof we het niet al 2 dagen geleden psies zo voorspeld hebben he?quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:28 schreef Chanel5 het volgende:
Ben er weer zal veel gemist hebben maar heb mijn vaste tekenavond op Ustream bij Tonja.
Wat een te zure en echt belachelijke manier om mensen te nomineren, ziek gewoon!!!
Je verbaast je nog hoeveel op Mo lijkende crackhoeren je kunt vinden op Google Afbeeldingen ( zoeken naar crackhoer dus )quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:29 schreef Stability het volgende:
[..]
mo hoeft niet gesjopt te worden, die heeft van zichzelf al een afgeleefde kop
1 week? typefoutje? 10quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:30 schreef knagsje het volgende:
Jo heeft weken lopen janken......en Mo mag 1 week niet janken?
quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:30 schreef rico80 het volgende:
[..]
Je verbaast je nog hoeveel op Mo lijkende crackhoeren je kunt vinden op Google Afbeeldingen ( zoeken naar crackhoer dus )
quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:30 schreef MartineLongchamp het volgende:
En Mootje lacht weer, ze heeft het weer goed voor elkaar.
de stoute dekbedden tochquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:23 schreef knagsje het volgende:
quote][ afbeelding ] Op dinsdag 26 april 2011 22:21 schreef K_L het volgende:
[..]
Heb haar daar nog geen ene wip zien maken heur
ja dat bedoel ik , mo heeft dat uiterlijk al, die hoeft niet gesjopt te wordenquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:30 schreef rico80 het volgende:
[..]
Je verbaast je nog hoeveel op Mo lijkende crackhoeren je kunt vinden op Google Afbeeldingen ( zoeken naar crackhoer dus )
is haar zus toch?quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:31 schreef sjampoeh het volgende:
nou de buddy van mo is ook een gezellige
@mk6612 Beste Marco, sinds wanneer vertegenwoordig jij Nederland? Praat namens jezelf of hou anders je mond. #sstnl@Nicolepisters
11 minutes ago via web in reply to mk6612
Volgens mij wil ik niet weten wat jij allemaal op google opzoekt!quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:30 schreef rico80 het volgende:
[..]
Actrice in de dop, en dat zal ze mededelen als SST over is.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:31 schreef schurk65 het volgende:
kijk die bitch mo blij doen, de stem heeft er geholpen niet genomineerd te zijn! Haar geacteer heeft de bewoners om de tuin geleid! Ze zijn er in getrapt: ik hoop niet dat jullie MIJ wat kwalijk nemen durft ze nog te zeggen!!! Bah bitch, rot op!
Knakt niet hoor , is weer helemaal in haar hum nu de andere zeggen dat ze t haar niet kwalijk nemen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:27 schreef sjampoeh het volgende:
boefakkinghoe ik wil mo zien knakken, heb geen streams, alleen tv
Zou dat het zijn jah?quote:
D'r zus heeft het ook altijd over 'heel Nederland'. Daarom misschien?quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:31 schreef sjampoeh het volgende:
nou de buddy van mo is ook een gezellige
@mk6612 Beste Marco, sinds wanneer vertegenwoordig jij Nederland? Praat namens jezelf of hou anders je mond. #sstnl@Nicolepisters
11 minutes ago via web in reply to mk6612
quote:
Wat maakt dat alle nieuwe klanten voor de tieten-fabriek annex klere-winkel dan,,,,?quote:als je thuis een relatie hebt en dan in sst met flip klooit ben je voor mij een hoer.....
Vul maar in Urb...quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:33 schreef Urb het volgende:
[..]
[..]
Wat maakt dat alle nieuwe klanten voor de tieten-fabriek annex klere-winkel dan,,,,?
Achja, meerderheid van de ex-bewoners leek vorige week voor Laura te gaan, maar dat mocht duidelijk ook niet baten.quote:
prachtig toch? meest besproken bewoner op internetquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:35 schreef Chanel5 het volgende:
Ze hebben Mootje willen besparen dat ze met 2% naar huis werd gestuurd?
Wat voor toevoeging heeft die manipulatieve janktrut?
Juist nietquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:36 schreef flugeltje het volgende:
Nu moet de stem het slim aanpakken en Mo de kans geven de plaats in te nemen van 1 van de genomineerden....
over gemeen gesproken.....deden ze dat bij Jo ook na de relatiebreuk?quote:
Als ze zich ALWEER heeft laten ompraten vind ik dat uiterst zwakquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:35 schreef Chanel5 het volgende:
Ze hebben Mootje willen besparen dat ze met 2% naar huis werd gestuurd?
Wat voor toevoeging heeft die manipulatieve janktrut?
De meest besproken in negatieve zin.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:35 schreef Flow3r het volgende:
[..]
prachtig toch? meest besproken bewoner op internet
quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:36 schreef LekkerSimpel het volgende:
Een buurman wees mij erop dat op gratisafhalen vaak tuinhekken staan en ik dus ff kijken.
Als Jo erachter komt wat Dennis erop heeft gezet....
urn
zwarte lege urn zonder naam misschien als rekwisiet te gebruiken voor theatergroepen
Dat verbaast me eigenlijk welquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:37 schreef Day het volgende:
Het interesseert Flip echt geen reet hoe Jo zich voelt.
denk het wel maar het interesseert hem geen fuckquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:37 schreef Blackprinces het volgende:
flip gaat quasi gezellig zitten doen
Voelt die kwast nou niet die sfeer aan?
hij weet als geen ander hoe gemeen Jo is héquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:37 schreef Day het volgende:
ikhoudervan, ze doet het zelfquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:37 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
De meest besproken in negatieve zin.
quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:37 schreef Day het volgende:
Mo is nu even belangrijker.
ja die van mij ook wat een eikel zegquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:39 schreef Blackprinces het volgende:
hij gaat potje dammen met mo
nou breekt me klomp
Mootje moet bezig gehouden wordenquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:39 schreef Blackprinces het volgende:
nou breekt me klomp
Mij niet, Flip en Mo hebben nl. 1 ding gemeen. Ze zijn zo berekenend als de pest.quote:
http://l3c.cdn.sbsnet.nl/c/net5/secretstory_S01/oops.htmlquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:39 schreef ikke79 het volgende:
gebeurt er eindelijk iets doen mijn streams het niet!!!!!!!!!!!iemand sugesties?????
de mijne ook...snap er soms niks mer vanquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:39 schreef Blackprinces het volgende:
nou breekt me klomp
Er zal druk van achter zijn geweest, dat heeft ze al door laten schemeren.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Als ze zich ALWEER heeft laten ompraten vind ik dat uiterst zwak, en dan heb ik het niet eens over een weddenschap
laag op laag op laag op laag op laag op laag etc.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:39 schreef Mylene het volgende:
Monique blijft maar smeren met foundation.
Vast wel, mss mocht Mo dan eerst 1 sleutel pakken en zou warempel nummer 5 ( dat was de goeie dacht ik anyhow? ) gepakt hebben.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:36 schreef Stability het volgende:
het is allemaal doorgestoken kaart ...als team gerard had gewonnen met die missie, was er wel wat anders geweest,ipv nomineren op deze manier?
Hij is dat gezeik van JoJo zatquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:40 schreef MaryChey het volgende:
[..]
de mijne ook...snap er soms niks mer van
en Jo wil dat ook dus ieder speelt zijn spelquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:39 schreef Day het volgende:
[..]
Mij niet, Flip en Mo hebben nl. 1 ding gemeen. Ze zijn zo berekenend als de pest.
Flip wil naar de finale, hoe dan ook!
Joanna's antwoord " Ja gaan jullie maar lekker gezellig doen..."quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:39 schreef mevrouwdebok het volgende:
die flip toch : vind je het goed als ik met mootje ga dammen !! ik voorspel vanavond nog een ontploffinkje bij joanne![]()
Bij mij ook.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:40 schreef Mylene het volgende:
http://sstnl.web44.net/4camsonly/
doet het weer bij mij
quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:39 schreef Day het volgende:
[..]
Mij niet, Flip en Mo hebben nl. 1 ding gemeen. Ze zijn zo berekenend als de pest.
Flip wil naar de finale, hoe dan ook!
dat Mo het spel zou winnen stond vastquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:40 schreef Urb het volgende:
[..]
Vast wel, mss mocht Mo dan eerst 1 sleutel pakken en zou warempel nummer 5 ( dat was de goeie dacht ik anyhow? ) gepakt hebben.
quote:
En arme Flipke zit fakking klem tussen z'n blondines, goodluck mate.. you will need it!quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:41 schreef Annelies-G het volgende:
Verdorie, moet naar bed, morgen drukke werkdagIk voel de spanning gewoon hier in de huiskamer, de boel gaat nog ontploffen!
Bewerkstelligenquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:41 schreef Blackprinces het volgende:
mo gaat flip bewerkstelligen om jo te kalmeren
Nog lange niet nog lange nietquote:
Oh guttegut, kan ze even niet kroelen en tongelen en als een kleuter babbelen, tis toch wat.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:41 schreef Urb het volgende:
[..]
Joanna's antwoord " Ja gaan jullie maar lekker gezellig doen..."![]()
![]()
dat wil Jo toch zo graag, gezelligheidquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:41 schreef Urb het volgende:
[..]
Joanna's antwoord " Ja gaan jullie maar lekker gezellig doen..."![]()
![]()
Je mag 1 keer gokken....quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:42 schreef Day het volgende:
Wie stormde nou net kwaad naar buiten? Ik zag zowel Gerard als Sharon verbaasd kijken.
quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:43 schreef Flow3r het volgende:
Mo tegen Flip; je moet me wel "backen" hoor anders trek ik het echt niet
en 100 punten dat dat haar gaat lukken. De bitch weet zo goed dat Flip zo makkelijk is te manipuleren. En manipuleren kan ons Mootje als de bestequote:Op dinsdag 26 april 2011 22:41 schreef Blackprinces het volgende:
mo gaat flip bewerkstelligen om jo te kalmeren
Jo?quote:
ik hoop da Jo hem links laat liggen, dan zit ie pas echt opgescheept met Moquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:42 schreef Urb het volgende:
[..]
En arme Flipke zit fakking klem tussen z'n blondines, goodluck mate.. you will need it!
Nogmaals, ( niemand merkte mn reactie op ), ik ben ervan overtuihd dat ALLE sleutels passen, en dat Joanna de actrice ons zand in de ogen moest gooien met dr "hij gaat niet open". Niemand die t kan checken.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:36 schreef Stability het volgende:
het is allemaal doorgestoken kaart ...als team gerard had gewonnen met die missie, was er wel wat anders geweest,ipv nomineren op deze manier?
Hij gaat het nog doen ook.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:43 schreef angeljacky het volgende:
Wat een teringhoer die Mo, nu moet Philip Jo duidelijk maken dat Mo bij Jo ook op de 3e plaats stond en Phi;ip moet haar wel backen hoor. Takkewijf![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je bent serieus verrast?quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:43 schreef Pippien het volgende:
WTF, nu wil Mo opeens niet meer naar huis?
quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:43 schreef Flow3r het volgende:
Mo tegen Flip; je moet me wel "backen" hoor anders trek ik het echt niet
Oeh ^^quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:44 schreef Mylene het volgende:
Monique trekt het niet als Joanna zo boos tegen haar blijft doen.
Ik hoop dat jo gaat knallenquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:44 schreef Mylene het volgende:
quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:44 schreef chufi het volgende:
verneukte tafel door Mo en het dambord
[ afbeelding ]
ach, wat jammer nou hequote:Op dinsdag 26 april 2011 22:44 schreef Mylene het volgende:
en mo voor de verandering eens niet gaat huilenquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:45 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik hoop dat jo gaat knallen
Nee ben geen jo fan
quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:45 schreef Urb het volgende:
[..]
![]()
En je wint 20% korting bij TOFS zolang Jo in het huis blijft. gefeliciteerd!![]()
da's nep huilen om steun te krijgen bij anderequote:Op dinsdag 26 april 2011 22:45 schreef danilel het volgende:
[..]
en mo voor de verandering eens niet gaat huilen
ik hoop dat Flip vanaf nu met Mo in zijn maag zitquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:45 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Nee ben geen jo fan
Die mannen vinden het geil om afgeblaft te worden door een vrouw.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:45 schreef Soury het volgende:
Jo "ff wachten schat" Wat mankeert mannen die zo"n troel tolereren
Yes!quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:46 schreef ZaZoe het volgende:
Nou Jo laat nu dat duiveltje maar eens zien waar je moeder het over had
ja ook zo eerlijk ook. het lijkt allemaal zo afgeraffeld. nog 3 sleutels over ehmmmm.. dan maar zo ..quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:45 schreef Chanel5 het volgende:
1 geheugen spelletje heeft dit kunnen veroorzaken, nu heeft intelligentie niks te maken met geheugen maar de bedoeling van het spel was duidelijk!
uit elkaar knallen.......met een pestpokke knal graagquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:45 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Nee ben geen jo fan
Ik hoop het zoooquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:46 schreef ZaZoe het volgende:
Snap dat ook nietquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:45 schreef Soury het volgende:
Jo "ff wachten schat" Wat mankeert mannen die zo"n troel tolereren
Tuurlijk !!!quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:47 schreef Pablolaatje het volgende:
Lieve mensen, stemmen jullie massaal op Geeerraaard donderdag?zou hij zo trots op zijn als hij een staande ovatie van alle Fokkers krijgt!
Vooruit dan maarquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:47 schreef Pablolaatje het volgende:
Lieve mensen, stemmen jullie massaal op Geeerraaard donderdag?zou hij zo trots op zijn als hij een staande ovatie van alle Fokkers krijgt!
Stemmen doe ik niet uit principe Fenneke, maar ik zal duimen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:47 schreef Pablolaatje het volgende:
bij duivels een stok dwars door het hart duwen dan maar hé....quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:46 schreef ZaZoe het volgende:
Natuurlijkquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:47 schreef Pablolaatje het volgende:
ik zou zo niet eens tegen een man kunnen/willen doenquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:46 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Die mannen vinden het geil om afgeblaft te worden door een vrouw.
Als stemmen uit zou maken zou hij mijn stem krijgen. Maar ik geef nog geen euro uit aan dit gemanipuleerde georkesteerde wanproduct. Het is dat je vent en 1 of 2 anderen het nog verdraagbaar houden.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:47 schreef Pablolaatje het volgende:
quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:47 schreef Pablolaatje het volgende:
Oja ze herkende haar dochter weer echt toen ze haar met een groot mes op een handdoek (die Guido's piemol voor moest stellen) in zag hakken.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:46 schreef ZaZoe het volgende:
Ik ga voor het eerst helemaal niet meer stemmen, Nep5 belazert de boel toch op deze manier...quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:47 schreef Pablolaatje het volgende:
quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:46 schreef bull1966 het volgende:
nu niet meer over zeiken
[ afbeelding ]
ik stem ook niet, sorry het is een grote corrupte zooi bij dat net5, die verdienen aan mij geen cent.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:47 schreef Pablolaatje het volgende:
als een vrouw tegen mij zo doet krijgt ze een beuk voor der harsesquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:48 schreef Stability het volgende:
[..]
ik zou zo niet eens tegen een man kunnen/willen doen
Ik hoop meer op een schavot, een guillotine en een paar kisten rotte tomaten.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ze zetten nu een hele cocktailbar klaar, DRANK!!!!!!!
Ik zou dolgraag op Gerard willen stemmen ware het niet dat t één oplichtersbende is en de uitslag allang bekend is. Denk dat je man er donderdag uitvliegt.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:47 schreef Pablolaatje het volgende:
quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:49 schreef knagsje het volgende:
[..]
als een vrouw tegen mij zo doet krijgt ze een beuk voor der harses
quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:49 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ik hoop meer op een schavot, een guillotine en een paar kisten rotte tomaten.
quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:49 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Ik zou dolgraag op Gerard willen stemmen ware het niet dat t één oplichtersbende is en de uitslag allang bekend is. Denk dat je man er donderdag uitvliegt.
Daar heeft ze al een verklaring voor uitgedokterd. Ze kan het niet maken tegenover de 3 genomineerden om nu nog op te stappen. That's Mo hè, zó begaan met anderen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:47 schreef Pippien het volgende:
Waarom zegt niemand daar tegen haar: "Hoezo hoef je opeens niet meer naar huis?" En trouwens Jo staat nu misschien op 3 bij Mo, maar vorige week dus niet want toen was Laura er ook nog.
ik zou precies zo doen tegen flip hoe die nu met mo doet dat zou ik absoluut niet pikken!quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:49 schreef knagsje het volgende:
[..]
eerlijk gezegd dacht ik hetzelfde, maar ben nog steeds fan van geer en begrijp het dat je het druk heb.......quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:49 schreef Chanel5 het volgende:
Jammer dat je je nu weer laat zien Pablolaatje maar stemmen doe ik zo wie zo!
Oooh, jij zegt enge dingen!quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:49 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Ik zou dolgraag op Gerard willen stemmen ware het niet dat t één oplichtersbende is en de uitslag allang bekend is. Denk dat je man er donderdag uitvliegt.
echt aandoenlijk inddquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:50 schreef Day het volgende:
[..]
Daar heeft ze al een verklaring voor uitgedokterd. Ze kan het niet maken tegenover de 3 genomineerden om nu nog op te stappen. That's Mo hè, zó begaan met anderen.
mannen die vrouwen slaan, moesten ze doodslaan !! geen excuses , maar mekaar niet slaan of afblaffen lijkt me een beter planquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:49 schreef knagsje het volgende:
[..]
Ben er ook bang voorquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:49 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Moeder Theresa is er niks bij.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:50 schreef Day het volgende:
[..]
Daar heeft ze al een verklaring voor uitgedokterd. Ze kan het niet maken tegenover de 3 genomineerden om nu nog op te stappen. That's Mo hè, zó begaan met anderen.
if you cant beat them, join them..... dat is Flippiequote:Op dinsdag 26 april 2011 22:50 schreef Sonera het volgende:
[..]
ik zou precies zo doen tegen flip hoe die nu met mo doet dat zou ik absoluut niet pikken!
Doen we!quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:47 schreef Pablolaatje het volgende:
Hai Fenquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:47 schreef Pablolaatje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |