Nou ja Lau komt i i g niet snel van Alex af, dat is zeker. Die is met geen 10 stoomboten uit Laus boerderie te krijgen hoor.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:26 schreef Niki.P het volgende:
Op het moment geef ik van de 3 SST relaties eigenlijk A en L de meeste kans om het te overleven...
Echt hequote:Op dinsdag 26 april 2011 22:25 schreef Ytsmi het volgende:
ooooo zit me hier op te vreten wat een ongelovelijk kuttekop die Mo nu moet zij gesteund worden![]()
ja dat schreef ik ook al....die nemen het tenminste sportief op..spel is spel...sobeitquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:27 schreef MartineLongchamp het volgende:
De manier waarop Gerard en karim het opnemen, een wereld van verschil met die drama wijven.
quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:25 schreef De_Rennies het volgende:
[..]
iemand goed met photoshop voor een impressie zonder alabastine ??
Yep, hij gaf toe dat Joanna hem helemaal uitgehoord heeft "maar daar was hij echt niet voor teruggekomen hoooor.:quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:26 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Daar heeft Servio vrij veel over los gelaten...
Na ja als ik die tweets van Lau van gisteren met die van vandaag van Alex verglijk lijkt Laura bijna enthousiaster...quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:27 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Nou ja Lau komt i i g niet snel van Alex af, dat is zeker. Die is met geen 10 stoomboten uit Laus boerderie te krijgen hoor.
mo hoeft niet gesjopt te worden, die heeft van zichzelf al een afgeleefde kopquote:
En ja, nu moet ze aan het werk om die muur naar beneden te krijgen.. Hoop voor Flip dat ze haar best er voor doet!quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Alex heeft vanmiddag zijn facebookstatus verandert naar 'gescheiden'.
Ik denk dat Jo de afgelopen dagen tegen Flip zn muur is opgelopen, die hij al ene hele tijd om zich heen heeft.
Tsja, niet alsof we het niet al 2 dagen geleden psies zo voorspeld hebben he?quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:28 schreef Chanel5 het volgende:
Ben er weer zal veel gemist hebben maar heb mijn vaste tekenavond op Ustream bij Tonja.
Wat een te zure en echt belachelijke manier om mensen te nomineren, ziek gewoon!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |