echt he? als ze niet lacht lijkt ze de duivel zelf welquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:21 schreef rita1959 het volgende:
Zit eigenlijk best een misselijke rot kop op Mo een secreet
Ook als ze lacht is ze duivelsquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:23 schreef Stability het volgende:
[..]
echt he? als ze niet lacht lijkt ze de duivel zelf wel
Als Secredo t zat is en vol in dr gezicht hapt zou dat goed voor de kijkcijfers zijn?quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:23 schreef Stability het volgende:
[..]
alles staat in het script...doorgestoken kaart die hele sst bendequote:Op dinsdag 26 april 2011 22:23 schreef Blackprinces het volgende:
flip en shar moeten haar een beetje helpen als er een clash komt??
Zei Mo dat?quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:23 schreef Blackprinces het volgende:
flip en shar moeten haar een beetje helpen als er een clash komt??
flip en jo gaan denk ik nog bonje krijgenquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:23 schreef Day het volgende:
Volgens Flip neemt niemand Mo iets kwalijk. Hij heeft z'n vriendinnetje niet gehoord?
Echt wel, en daar zitten dan nog 12 weken alabastine en creme overheen, denk die even weg en je weet niet wat je ziet....quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:23 schreef Stability het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:24 schreef rico80 het volgende:
[..]
Als Secredo t zat is en vol in dr gezicht hapt zou dat goed voor de kijkcijfers zijn?
Hij trekt opvallend veel op met Mo de laatste tijd.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:23 schreef Day het volgende:
Volgens Flip neemt niemand Mo iets kwalijk. Hij heeft z'n vriendinnetje niet gehoord?
ranzig mokkel is hetquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:24 schreef De_Rennies het volgende:
[..]
Echt wel, en daar zitten dan nog 12 weken alabastine en creme overheen, denk die even weg en je weet niet wat je ziet....
dan zorg ik dat ik zeker 24/7 kan kijken, daar wil ik geen minuut van missenquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
7 FOK!kers tegen 7 No-livers, nog mooier.
Maar wat zegt dat nu helemaal?quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:21 schreef K_L het volgende:
[..]
Heb haar daar nog geen ene wip zien maken heur
Daar heeft Servio vrij veel over los gelaten...quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:26 schreef iBenny het volgende:
Jo weet natuurlijk wie er goed in de groep liggen
deze blouse staat haar leuker dan al die maffe zooi van toffs...quote:
Mooi he? Pappie kan trots zijn!!quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:25 schreef Ytsmi het volgende:
ooooo zit me hier op te vreten wat een ongelovelijk kuttekop die Mo nu moet zij gesteund worden![]()
Alex heeft vanmiddag zijn facebookstatus verandert naar 'gescheiden'.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:26 schreef Niki.P het volgende:
Op het moment geef ik van de 3 SST relaties eigenlijk A en L de meeste kans om het te overleven...
Nou ja Lau komt i i g niet snel van Alex af, dat is zeker. Die is met geen 10 stoomboten uit Laus boerderie te krijgen hoor.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:26 schreef Niki.P het volgende:
Op het moment geef ik van de 3 SST relaties eigenlijk A en L de meeste kans om het te overleven...
Echt hequote:Op dinsdag 26 april 2011 22:25 schreef Ytsmi het volgende:
ooooo zit me hier op te vreten wat een ongelovelijk kuttekop die Mo nu moet zij gesteund worden![]()
ja dat schreef ik ook al....die nemen het tenminste sportief op..spel is spel...sobeitquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:27 schreef MartineLongchamp het volgende:
De manier waarop Gerard en karim het opnemen, een wereld van verschil met die drama wijven.
quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:25 schreef De_Rennies het volgende:
[..]
iemand goed met photoshop voor een impressie zonder alabastine ??
Yep, hij gaf toe dat Joanna hem helemaal uitgehoord heeft "maar daar was hij echt niet voor teruggekomen hoooor.:quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:26 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Daar heeft Servio vrij veel over los gelaten...
Na ja als ik die tweets van Lau van gisteren met die van vandaag van Alex verglijk lijkt Laura bijna enthousiaster...quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:27 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Nou ja Lau komt i i g niet snel van Alex af, dat is zeker. Die is met geen 10 stoomboten uit Laus boerderie te krijgen hoor.
mo hoeft niet gesjopt te worden, die heeft van zichzelf al een afgeleefde kopquote:
En ja, nu moet ze aan het werk om die muur naar beneden te krijgen.. Hoop voor Flip dat ze haar best er voor doet!quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Alex heeft vanmiddag zijn facebookstatus verandert naar 'gescheiden'.
Ik denk dat Jo de afgelopen dagen tegen Flip zn muur is opgelopen, die hij al ene hele tijd om zich heen heeft.
Tsja, niet alsof we het niet al 2 dagen geleden psies zo voorspeld hebben he?quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:28 schreef Chanel5 het volgende:
Ben er weer zal veel gemist hebben maar heb mijn vaste tekenavond op Ustream bij Tonja.
Wat een te zure en echt belachelijke manier om mensen te nomineren, ziek gewoon!!!
Je verbaast je nog hoeveel op Mo lijkende crackhoeren je kunt vinden op Google Afbeeldingen ( zoeken naar crackhoer dus )quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:29 schreef Stability het volgende:
[..]
mo hoeft niet gesjopt te worden, die heeft van zichzelf al een afgeleefde kop
1 week? typefoutje? 10quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:30 schreef knagsje het volgende:
Jo heeft weken lopen janken......en Mo mag 1 week niet janken?
quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:30 schreef rico80 het volgende:
[..]
Je verbaast je nog hoeveel op Mo lijkende crackhoeren je kunt vinden op Google Afbeeldingen ( zoeken naar crackhoer dus )
quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:30 schreef MartineLongchamp het volgende:
En Mootje lacht weer, ze heeft het weer goed voor elkaar.
de stoute dekbedden tochquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:23 schreef knagsje het volgende:
quote][ afbeelding ] Op dinsdag 26 april 2011 22:21 schreef K_L het volgende:
[..]
Heb haar daar nog geen ene wip zien maken heur
ja dat bedoel ik , mo heeft dat uiterlijk al, die hoeft niet gesjopt te wordenquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:30 schreef rico80 het volgende:
[..]
Je verbaast je nog hoeveel op Mo lijkende crackhoeren je kunt vinden op Google Afbeeldingen ( zoeken naar crackhoer dus )
is haar zus toch?quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:31 schreef sjampoeh het volgende:
nou de buddy van mo is ook een gezellige
@mk6612 Beste Marco, sinds wanneer vertegenwoordig jij Nederland? Praat namens jezelf of hou anders je mond. #sstnl@Nicolepisters
11 minutes ago via web in reply to mk6612
Volgens mij wil ik niet weten wat jij allemaal op google opzoekt!quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:30 schreef rico80 het volgende:
[..]
Actrice in de dop, en dat zal ze mededelen als SST over is.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:31 schreef schurk65 het volgende:
kijk die bitch mo blij doen, de stem heeft er geholpen niet genomineerd te zijn! Haar geacteer heeft de bewoners om de tuin geleid! Ze zijn er in getrapt: ik hoop niet dat jullie MIJ wat kwalijk nemen durft ze nog te zeggen!!! Bah bitch, rot op!
Knakt niet hoor , is weer helemaal in haar hum nu de andere zeggen dat ze t haar niet kwalijk nemen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:27 schreef sjampoeh het volgende:
boefakkinghoe ik wil mo zien knakken, heb geen streams, alleen tv
Zou dat het zijn jah?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |