Je verbaast je nog hoeveel op Mo lijkende crackhoeren je kunt vinden op Google Afbeeldingen ( zoeken naar crackhoer dus )quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:29 schreef Stability het volgende:
[..]
mo hoeft niet gesjopt te worden, die heeft van zichzelf al een afgeleefde kop
1 week? typefoutje? 10quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:30 schreef knagsje het volgende:
Jo heeft weken lopen janken......en Mo mag 1 week niet janken?
quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:30 schreef rico80 het volgende:
[..]
Je verbaast je nog hoeveel op Mo lijkende crackhoeren je kunt vinden op Google Afbeeldingen ( zoeken naar crackhoer dus )
quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:30 schreef MartineLongchamp het volgende:
En Mootje lacht weer, ze heeft het weer goed voor elkaar.
de stoute dekbedden tochquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:23 schreef knagsje het volgende:
quote][ afbeelding ] Op dinsdag 26 april 2011 22:21 schreef K_L het volgende:
[..]
Heb haar daar nog geen ene wip zien maken heur
ja dat bedoel ik , mo heeft dat uiterlijk al, die hoeft niet gesjopt te wordenquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:30 schreef rico80 het volgende:
[..]
Je verbaast je nog hoeveel op Mo lijkende crackhoeren je kunt vinden op Google Afbeeldingen ( zoeken naar crackhoer dus )
is haar zus toch?quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:31 schreef sjampoeh het volgende:
nou de buddy van mo is ook een gezellige
@mk6612 Beste Marco, sinds wanneer vertegenwoordig jij Nederland? Praat namens jezelf of hou anders je mond. #sstnl@Nicolepisters
11 minutes ago via web in reply to mk6612
Volgens mij wil ik niet weten wat jij allemaal op google opzoekt!quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:30 schreef rico80 het volgende:
[..]
Actrice in de dop, en dat zal ze mededelen als SST over is.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:31 schreef schurk65 het volgende:
kijk die bitch mo blij doen, de stem heeft er geholpen niet genomineerd te zijn! Haar geacteer heeft de bewoners om de tuin geleid! Ze zijn er in getrapt: ik hoop niet dat jullie MIJ wat kwalijk nemen durft ze nog te zeggen!!! Bah bitch, rot op!
Knakt niet hoor , is weer helemaal in haar hum nu de andere zeggen dat ze t haar niet kwalijk nemen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:27 schreef sjampoeh het volgende:
boefakkinghoe ik wil mo zien knakken, heb geen streams, alleen tv
Zou dat het zijn jah?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |