Je mag 1 keer gokken....quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:42 schreef Day het volgende:
Wie stormde nou net kwaad naar buiten? Ik zag zowel Gerard als Sharon verbaasd kijken.
quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:43 schreef Flow3r het volgende:
Mo tegen Flip; je moet me wel "backen" hoor anders trek ik het echt niet
en 100 punten dat dat haar gaat lukken. De bitch weet zo goed dat Flip zo makkelijk is te manipuleren. En manipuleren kan ons Mootje als de bestequote:Op dinsdag 26 april 2011 22:41 schreef Blackprinces het volgende:
mo gaat flip bewerkstelligen om jo te kalmeren
Jo?quote:
ik hoop da Jo hem links laat liggen, dan zit ie pas echt opgescheept met Moquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:42 schreef Urb het volgende:
[..]
En arme Flipke zit fakking klem tussen z'n blondines, goodluck mate.. you will need it!
Nogmaals, ( niemand merkte mn reactie op ), ik ben ervan overtuihd dat ALLE sleutels passen, en dat Joanna de actrice ons zand in de ogen moest gooien met dr "hij gaat niet open". Niemand die t kan checken.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:36 schreef Stability het volgende:
het is allemaal doorgestoken kaart ...als team gerard had gewonnen met die missie, was er wel wat anders geweest,ipv nomineren op deze manier?
Hij gaat het nog doen ook.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:43 schreef angeljacky het volgende:
Wat een teringhoer die Mo, nu moet Philip Jo duidelijk maken dat Mo bij Jo ook op de 3e plaats stond en Phi;ip moet haar wel backen hoor. Takkewijf![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je bent serieus verrast?quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:43 schreef Pippien het volgende:
WTF, nu wil Mo opeens niet meer naar huis?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |