Hij is dat gezeik van JoJo zatquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:40 schreef MaryChey het volgende:
[..]
de mijne ook...snap er soms niks mer van
en Jo wil dat ook dus ieder speelt zijn spelquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:39 schreef Day het volgende:
[..]
Mij niet, Flip en Mo hebben nl. 1 ding gemeen. Ze zijn zo berekenend als de pest.
Flip wil naar de finale, hoe dan ook!
Joanna's antwoord " Ja gaan jullie maar lekker gezellig doen..."quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:39 schreef mevrouwdebok het volgende:
die flip toch : vind je het goed als ik met mootje ga dammen !! ik voorspel vanavond nog een ontploffinkje bij joanne![]()
Bij mij ook.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:40 schreef Mylene het volgende:
http://sstnl.web44.net/4camsonly/
doet het weer bij mij
quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:39 schreef Day het volgende:
[..]
Mij niet, Flip en Mo hebben nl. 1 ding gemeen. Ze zijn zo berekenend als de pest.
Flip wil naar de finale, hoe dan ook!
dat Mo het spel zou winnen stond vastquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:40 schreef Urb het volgende:
[..]
Vast wel, mss mocht Mo dan eerst 1 sleutel pakken en zou warempel nummer 5 ( dat was de goeie dacht ik anyhow? ) gepakt hebben.
quote:
En arme Flipke zit fakking klem tussen z'n blondines, goodluck mate.. you will need it!quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:41 schreef Annelies-G het volgende:
Verdorie, moet naar bed, morgen drukke werkdagIk voel de spanning gewoon hier in de huiskamer, de boel gaat nog ontploffen!
Bewerkstelligenquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:41 schreef Blackprinces het volgende:
mo gaat flip bewerkstelligen om jo te kalmeren
Nog lange niet nog lange nietquote:
Oh guttegut, kan ze even niet kroelen en tongelen en als een kleuter babbelen, tis toch wat.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:41 schreef Urb het volgende:
[..]
Joanna's antwoord " Ja gaan jullie maar lekker gezellig doen..."![]()
![]()
dat wil Jo toch zo graag, gezelligheidquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:41 schreef Urb het volgende:
[..]
Joanna's antwoord " Ja gaan jullie maar lekker gezellig doen..."![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |