ikhoudervan, ze doet het zelfquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:37 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
De meest besproken in negatieve zin.
quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:37 schreef Day het volgende:
Het interesseert Flip echt geen reet hoe Jo zich voelt.
Mo is nu even belangrijker.
ja die van mij ook wat een eikel zegquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:39 schreef Blackprinces het volgende:
hij gaat potje dammen met mo
nou breekt me klomp
Mootje moet bezig gehouden wordenquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:39 schreef Blackprinces het volgende:
nou breekt me klomp
Mij niet, Flip en Mo hebben nl. 1 ding gemeen. Ze zijn zo berekenend als de pest.quote:
http://l3c.cdn.sbsnet.nl/c/net5/secretstory_S01/oops.htmlquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:39 schreef ikke79 het volgende:
gebeurt er eindelijk iets doen mijn streams het niet!!!!!!!!!!!iemand sugesties?????
de mijne ook...snap er soms niks mer vanquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:39 schreef Blackprinces het volgende:
nou breekt me klomp
Er zal druk van achter zijn geweest, dat heeft ze al door laten schemeren.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Als ze zich ALWEER heeft laten ompraten vind ik dat uiterst zwak, en dan heb ik het niet eens over een weddenschap
laag op laag op laag op laag op laag op laag etc.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:39 schreef Mylene het volgende:
Monique blijft maar smeren met foundation.
Vast wel, mss mocht Mo dan eerst 1 sleutel pakken en zou warempel nummer 5 ( dat was de goeie dacht ik anyhow? ) gepakt hebben.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:36 schreef Stability het volgende:
het is allemaal doorgestoken kaart ...als team gerard had gewonnen met die missie, was er wel wat anders geweest,ipv nomineren op deze manier?
Hij is dat gezeik van JoJo zatquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:40 schreef MaryChey het volgende:
[..]
de mijne ook...snap er soms niks mer van
en Jo wil dat ook dus ieder speelt zijn spelquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:39 schreef Day het volgende:
[..]
Mij niet, Flip en Mo hebben nl. 1 ding gemeen. Ze zijn zo berekenend als de pest.
Flip wil naar de finale, hoe dan ook!
Joanna's antwoord " Ja gaan jullie maar lekker gezellig doen..."quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:39 schreef mevrouwdebok het volgende:
die flip toch : vind je het goed als ik met mootje ga dammen !! ik voorspel vanavond nog een ontploffinkje bij joanne![]()
Bij mij ook.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:40 schreef Mylene het volgende:
http://sstnl.web44.net/4camsonly/
doet het weer bij mij
quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:39 schreef Day het volgende:
[..]
Mij niet, Flip en Mo hebben nl. 1 ding gemeen. Ze zijn zo berekenend als de pest.
Flip wil naar de finale, hoe dan ook!
dat Mo het spel zou winnen stond vastquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:40 schreef Urb het volgende:
[..]
Vast wel, mss mocht Mo dan eerst 1 sleutel pakken en zou warempel nummer 5 ( dat was de goeie dacht ik anyhow? ) gepakt hebben.
quote:
En arme Flipke zit fakking klem tussen z'n blondines, goodluck mate.. you will need it!quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:41 schreef Annelies-G het volgende:
Verdorie, moet naar bed, morgen drukke werkdagIk voel de spanning gewoon hier in de huiskamer, de boel gaat nog ontploffen!
Bewerkstelligenquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:41 schreef Blackprinces het volgende:
mo gaat flip bewerkstelligen om jo te kalmeren
Nog lange niet nog lange nietquote:
Oh guttegut, kan ze even niet kroelen en tongelen en als een kleuter babbelen, tis toch wat.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:41 schreef Urb het volgende:
[..]
Joanna's antwoord " Ja gaan jullie maar lekker gezellig doen..."![]()
![]()
dat wil Jo toch zo graag, gezelligheidquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:41 schreef Urb het volgende:
[..]
Joanna's antwoord " Ja gaan jullie maar lekker gezellig doen..."![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |