Snap dat ook nietquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:45 schreef Soury het volgende:
Jo "ff wachten schat" Wat mankeert mannen die zo"n troel tolereren
Tuurlijk !!!quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:47 schreef Pablolaatje het volgende:
Lieve mensen, stemmen jullie massaal op Geeerraaard donderdag?zou hij zo trots op zijn als hij een staande ovatie van alle Fokkers krijgt!
Vooruit dan maarquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:47 schreef Pablolaatje het volgende:
Lieve mensen, stemmen jullie massaal op Geeerraaard donderdag?zou hij zo trots op zijn als hij een staande ovatie van alle Fokkers krijgt!
Stemmen doe ik niet uit principe Fenneke, maar ik zal duimen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:47 schreef Pablolaatje het volgende:
bij duivels een stok dwars door het hart duwen dan maar hé....quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:46 schreef ZaZoe het volgende:
Nou Jo laat nu dat duiveltje maar eens zien waar je moeder het over had
Natuurlijkquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:47 schreef Pablolaatje het volgende:
ik zou zo niet eens tegen een man kunnen/willen doenquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:46 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Die mannen vinden het geil om afgeblaft te worden door een vrouw.
Als stemmen uit zou maken zou hij mijn stem krijgen. Maar ik geef nog geen euro uit aan dit gemanipuleerde georkesteerde wanproduct. Het is dat je vent en 1 of 2 anderen het nog verdraagbaar houden.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:47 schreef Pablolaatje het volgende:
quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:47 schreef Pablolaatje het volgende:
Oja ze herkende haar dochter weer echt toen ze haar met een groot mes op een handdoek (die Guido's piemol voor moest stellen) in zag hakken.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:46 schreef ZaZoe het volgende:
Nou Jo laat nu dat duiveltje maar eens zien waar je moeder het over had
Ik ga voor het eerst helemaal niet meer stemmen, Nep5 belazert de boel toch op deze manier...quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:47 schreef Pablolaatje het volgende:
quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:46 schreef bull1966 het volgende:
nu niet meer over zeiken
[ afbeelding ]
ik stem ook niet, sorry het is een grote corrupte zooi bij dat net5, die verdienen aan mij geen cent.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:47 schreef Pablolaatje het volgende:
als een vrouw tegen mij zo doet krijgt ze een beuk voor der harsesquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:48 schreef Stability het volgende:
[..]
ik zou zo niet eens tegen een man kunnen/willen doen
Ik hoop meer op een schavot, een guillotine en een paar kisten rotte tomaten.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ze zetten nu een hele cocktailbar klaar, DRANK!!!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |