Ik zou dolgraag op Gerard willen stemmen ware het niet dat t één oplichtersbende is en de uitslag allang bekend is. Denk dat je man er donderdag uitvliegt.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:47 schreef Pablolaatje het volgende:
Lieve mensen, stemmen jullie massaal op Geeerraaard donderdag?zou hij zo trots op zijn als hij een staande ovatie van alle Fokkers krijgt!
quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:49 schreef knagsje het volgende:
[..]
als een vrouw tegen mij zo doet krijgt ze een beuk voor der harses
quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:49 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ik hoop meer op een schavot, een guillotine en een paar kisten rotte tomaten.
quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:49 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Ik zou dolgraag op Gerard willen stemmen ware het niet dat t één oplichtersbende is en de uitslag allang bekend is. Denk dat je man er donderdag uitvliegt.
Daar heeft ze al een verklaring voor uitgedokterd. Ze kan het niet maken tegenover de 3 genomineerden om nu nog op te stappen. That's Mo hè, zó begaan met anderen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:47 schreef Pippien het volgende:
Waarom zegt niemand daar tegen haar: "Hoezo hoef je opeens niet meer naar huis?" En trouwens Jo staat nu misschien op 3 bij Mo, maar vorige week dus niet want toen was Laura er ook nog.
ik zou precies zo doen tegen flip hoe die nu met mo doet dat zou ik absoluut niet pikken!quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:49 schreef knagsje het volgende:
[..]
eerlijk gezegd dacht ik hetzelfde, maar ben nog steeds fan van geer en begrijp het dat je het druk heb.......quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:49 schreef Chanel5 het volgende:
Jammer dat je je nu weer laat zien Pablolaatje maar stemmen doe ik zo wie zo!
Oooh, jij zegt enge dingen!quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:49 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Ik zou dolgraag op Gerard willen stemmen ware het niet dat t één oplichtersbende is en de uitslag allang bekend is. Denk dat je man er donderdag uitvliegt.
echt aandoenlijk inddquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:50 schreef Day het volgende:
[..]
Daar heeft ze al een verklaring voor uitgedokterd. Ze kan het niet maken tegenover de 3 genomineerden om nu nog op te stappen. That's Mo hè, zó begaan met anderen.
mannen die vrouwen slaan, moesten ze doodslaan !! geen excuses , maar mekaar niet slaan of afblaffen lijkt me een beter planquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:49 schreef knagsje het volgende:
[..]
Ben er ook bang voorquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:49 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Moeder Theresa is er niks bij.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:50 schreef Day het volgende:
[..]
Daar heeft ze al een verklaring voor uitgedokterd. Ze kan het niet maken tegenover de 3 genomineerden om nu nog op te stappen. That's Mo hè, zó begaan met anderen.
if you cant beat them, join them..... dat is Flippiequote:Op dinsdag 26 april 2011 22:50 schreef Sonera het volgende:
[..]
ik zou precies zo doen tegen flip hoe die nu met mo doet dat zou ik absoluut niet pikken!
Doen we!quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:47 schreef Pablolaatje het volgende:
Lieve mensen, stemmen jullie massaal op Geeerraaard donderdag?zou hij zo trots op zijn als hij een staande ovatie van alle Fokkers krijgt!
Hai Fenquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:47 schreef Pablolaatje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |