ja dat was mijn kindquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:02 schreef danic het volgende:
En toen gooide ik em dus per ongeluk dicht![]()
Maar waar ik ineens aan dacht: Huup had jij ook niet ooit een foto van Amélie die een doosje rennies aan het leegdrukken was in een plastic bakje? Of was dat iemand anders?
Ik weet iig nog wel dat jij er heel erg last van had!
Mensen als er nog iets aangepast moet worden in de OP, geef ff een gil! Er staan nog helemaal geen decemberdames in het lijstje namelijk en die waren er volgens mij al wel!
quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:46 schreef Sannne het volgende:
GWS, om die reden wil ik geen 3d echo. Heb daar een artikel over gelezen en het zit me niet helemaal lekker. Helaas kan ik het niet terugvinden!
Als het niet goed voelt, lekker laten
Vervelend meiden dat zuur.. Ik heb het nog niet echt, wel dat er snel wat 'terug' komt als ik veel eet. Maar ik heb al een maand niet gespuugd!![]()
Ik moet nog precies 100 dagenRaar idee!
hahaha nee daar woon ik al heel lang niet meer. Waar ik woon zijn de AH's open tot 10quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:34 schreef danic het volgende:
5 voor 10 's avonds? Waar woon jij dat er dan nog winkels open zijn??
Ik weet dat je het ooit over Rozenburg hebt gehad, maar daar woon je nu toch niet meer? Daar is het iig niet tot 10 uur open dat geloof ik niet!
quote:Op woensdag 27 april 2011 08:37 schreef Aventura het volgende:
Ik vraag me eerdr af in welk gat je wel niet woont waar supers niet tot tien uur geopend zijn
je kan beter schoolbordkrijt wegstouwen.quote:Op woensdag 27 april 2011 08:36 schreef Take_A_Picture het volgende:
Goedemorgen allen!!
Als ik jullie zo zie praten over Rennies vraag ik me af hoe je die dingen je mond in houdt. Wat zijn die dingen goor!! Vooral die met anijssmaak, ik hou van anijs maar er zit aan die Rennies zo'n vieze nasmaak![]()
Gisterenavond voor het slapengaan was onze garnaal rustig, en mn man wilde toch mn buik voelen.
Ik grapte dat hij misschien een liedje moest zingen, misschien werd het dan wakker.
Hij ging 'Geef al je geld aan de arme kinderen' van Gorki zingen en ja hoor, activiteit![]()
Was wel de eerste keer dat hij het echt kon voelenMaar dat liedje
Ik weet nou niet of garnaal het nou mooi vond of dat ie trapte omdat ie het niet mooi vond haha!
Daar is geenquote:Op woensdag 27 april 2011 08:52 schreef Soempie het volgende:
Hallo dames, ik mag me hier ook melden.Was nog maar net aangesloten bij het tweede streepjestopic, dus heb hier nog niet eens al wat gelezen. Gister een plus gepiest en vanmorgen nog een (
). Morgen heb ik een afspraak bij de huisarts. Ze gaan daar niet opnieuw een test doen, dat verbaasde me een beetje. Maar de testen die in de winkel verkrijgbaar zijn zijn blijkbaar net zo betrouwbaar.
![]()
Ik ben uitgerekend op 1 januari 2012. Lekkere timing.
idem hier , behalve toen t raak wasquote:Op woensdag 27 april 2011 09:00 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Daar is geenvoor nodig hoor
ik geloof dat ik wel 15 testen heb gedaan bij allebei.
de onzekerheid
alsof je dan meer zwanger bent
maar toch vond ik het geruststellend.
Ik kwam gister een test tegen in de voorraadkast en ik voelde gelijk de neiging om te testen
hmm dat duurt idd wel even. maar wat TAP zegt, je kan op marktplaats voor cheap een angelsounds kopen oid, zodat je toch even die geruststelling hebt tot een vk bezoekje of buikgevoelquote:Op woensdag 27 april 2011 09:06 schreef Susie het volgende:
12 mei pas weer naar de VK.
Je hebt ook gelijk hoor, dat dat goed voelen juist heel prettig is en dat ik die twijfels niet moet hebben, maar toch... kan het even niet helpen zeg maar.
Mocht er belangstelling zijn, ik heb er ook nog 1 te koop!quote:Op woensdag 27 april 2011 09:11 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
hmm dat duurt idd wel even. maar wat TAP zegt, je kan op marktplaats voor cheap een angelsounds kopen oid, zodat je toch even die geruststelling hebt tot een vk bezoekje of buikgevoel
als je niets vindt, dan loop je even rond en probeer je het nog een keertje tot je wel wat vind. en mocht er echt niets te vinden zijn, dan heb je altijd een excuus om toch een bezoekje aan de VK te brengenquote:Op woensdag 27 april 2011 09:13 schreef Susie het volgende:
Ik zat er idd aan te denken om zo'n ding te kopen (Cyntiaa, ik onthoud het even), gewoon voor de geruststelling... aan de andere kant, stel dat je niets vind! Dat lijkt me ook weer zoiets. Argh, zit mezelf gewoon ff in de weg denk ik.
En idd, ik moet er gewoon van genieten en mijn zegeningen tellen dat ik nagenoeg nergens last van heb!
en watkostdatdan?quote:Op woensdag 27 april 2011 09:11 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Mocht er belangstelling zijn, ik heb er ook nog 1 te koop!
Hoeveel weken ben je nu?quote:Op woensdag 27 april 2011 09:13 schreef Susie het volgende:
Ik zat er idd aan te denken om zo'n ding te kopen (Cyntiaa, ik onthoud het even), gewoon voor de geruststelling... aan de andere kant, stel dat je niets vind! Dat lijkt me ook weer zoiets. Argh, zit mezelf gewoon ff in de weg denk ik.
En idd, ik moet er gewoon van genieten en mijn zegeningen tellen dat ik nagenoeg nergens last van heb!
Ik ahd ook met 12 weken de laatste echo. En dat is best even voldoende om je gerust te stellen, maar dat kan zomaar weer minder worden. Met een angelsound kun je rond deze termijn vrijwel altijd de hartslag vinden. Lukt het niet, dan ga je inderdaad even wat doen en probeer je het later nog eensquote:Op woensdag 27 april 2011 09:20 schreef Susie het volgende:
Ik ben nu 14 wkn 4 dagen miss_sly. Ik heb net 2 weken geleden nog de laatste echo gehad...
hehe, kun je gaan aftellen naar je babyquote:Op woensdag 27 april 2011 08:52 schreef Soempie het volgende:
Hallo dames, ik mag me hier ook melden.Was nog maar net aangesloten bij het tweede streepjestopic, dus heb hier nog niet eens al wat gelezen. Gister een plus gepiest en vanmorgen nog een (
). Morgen heb ik een afspraak bij de huisarts. Ze gaan daar niet opnieuw een test doen, dat verbaasde me een beetje. Maar de testen die in de winkel verkrijgbaar zijn zijn blijkbaar net zo betrouwbaar.
![]()
Ik ben uitgerekend op 1 januari 2012. Lekkere timing.
quote:Op woensdag 27 april 2011 09:41 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ik zal t hier vanmiddag eens overleggen!
neej gelukkig niet!quote:Op woensdag 27 april 2011 09:53 schreef Aventura het volgende:
Bj, waar ik nou benieuwd naar ben, had Evie buiten je buik datzelfde patroon? (serieuze vraag!).
Ik wilde je al gaan bellenquote:Op woensdag 27 april 2011 10:12 schreef danic het volgende:
Goedemorgen! Ik ben er gewoon hoor Susie! Niets aan het handje nog. C-A: adem in, adem uit.
Aventura: het 'gat' waar ik woon heet Spijkenisse. Daar is de AH op donderdag en vrijdag tot 21.00 en op zaterdag tot 20.00 open, daar moeten we het mee doen. Maar dat is toch ook prima.
Soempie ook hier nog eenen een gefeliciteerd! Wil je in de OP met je uitgerekende datum?
Takkembah ik heb het aangepast.
Hier verder niets te melden. Slaap weer goed, hoef er 's nachts maar 1x uit totdat die eikels van de gemeente net als gisteren rond 07.30 beginnen aan het speeltuintje. Dit keer niet met dranghekken die klinken alsof ze met megaspringveren bezig zijn, nee nu met graafmachines![]()
BJ: ons meisje heeft ook zo'n ritme. Ik ga meestal rond 23.00 naar bed en als ik dan net lig kan ik nog wel een half uurtje tv gaan kijken, want dan is zij aan het rondstuiteren. Dat ze de ruimte nog kan vinden, ongelooflijk. Ook 's morgens rond 06.00 is het weer feest, maar dat merk ik dan op en val net zo hard weer in slaap gelukkig.
Miss (als je nog meeleestquote:Op woensdag 27 april 2011 09:17 schreef miss_sly het volgende:
[..]
...En omdat het de eerste was en de placenta voor lag, voelde ik ook pas vrij laat iets. Na de 20 weken echo en toen ik wat begon te voelen, ging het allemaal een stuk beter.
Yupzquote:Op woensdag 27 april 2011 11:00 schreef twentemeisje het volgende:
Danic!
Hij is voor jou! Als je mij ff je adres pm't dan stuur ik 'm naar je toe!
Tankgirl, het is een HEMA-jurkje en ik heb 'm ook al van mijn zusjes. Dus misschien via Marktplaats nog te scoren? Had jij nu al een foto van je hele kamertje geplaatst in het daarvoor bestemde topic? * twentemeisje gaat snel even kijken
Dank voor de reactie! Ah ok, dan kan ik mentaal weer gaan voorbereiden op interne blauwe plekkenquote:Op woensdag 27 april 2011 10:49 schreef twentemeisje het volgende:
En een dikkevoor de LLM's en iedereen die er ook eentje wil!
Wickie mijn placenta lag ook helemaal voorlangs, ik voelde Saar rond 20 weken als ik het me goed herinner en ik heb wel me wel eens afgevraagd hoe zeer ze me wel niet zou hebben gedaan als die placenta daar niet had gelegen. Mijn vriend voelde haar een paar weken later ook en heeft haar de rest vd zwangerschap door elke dag goed gevoeld.
Ik voelde Senna dus pas laat en zag ook pas laat beweging van mijn buik. Schaap voelde haar dus ook pas laat, in week 21 ofzo pas, de week dat ik het voor het eerst zag. Verder heb ik natuurlijk geen vergelijkingsmateriaal, maar Senna voelde niet als een druk kindje. Ik voelde haar soms wat draaien (klein draaikontje), maar trappen ofzo heb ik nooit gevoeld. Geen idee of dat met de voorliggende placenta te maken had en ik dus minder voelde of dat Senna gewoon zo was.quote:Op woensdag 27 april 2011 10:24 schreef wickie het volgende:
Edit - d0ry, nee!! Wat naar, vervelend![]()
Hoop echt heel erg dat er gewoon niks aan de hand is, ik ga in de duimstand
[..]
Miss (als je nog meeleest), hoe was het doorgaande de gehele zwangerschap met een voorliggende placenta? Ik heb dat deze keer namelijk, en inderdaad wat is het rustig tot nu toe. De vorige keer voelde ik duidelijk al wat rond week 16 en was het rond deze tijd al flink druk in m'n buik, ook voor de buitenwereld goed waarneembaar.
Ik ben erg benieuwd naar hoe het is straks verder in de zwangerschap.
Mette was echt een extreem druktemakertje, dus dat is wat ik alleen weet van de vorige keer. Ze was dan wel heel erg klein maar ik ben compleet afgerost van binnen en ik voelde haar echt de hele dag en nacht door. Mevrouwtje kon echt niet stilliggen (na de geboorte trouwens ook niet).
Ja maar je moet gewoonquote:Op woensdag 27 april 2011 10:50 schreef danic het volgende:
Anders ik wel Susie. Bij mij riep/roept iedereen dat ik eerder ga bevallen (behalve mijn beste vriendin). Nou ik moet het nog zien. Maar wat Ienemini zegt: dat kan zomaar ineens veranderen natuurlijk!
Hahaha, ja maar we kunnen het ook doen zoals ik vorig jaar. Toen zat ik op 16-08 op kraamvisite en wist ik nog niets. En op 26-08 had ik de positieve test.quote:Op woensdag 27 april 2011 12:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar je moet gewoonIk zou je aflossen, weet je nog?? En aangezien mijn NOD aanstaande zaterdag is, heb je nog 3 dagen
Ja, dat dacht ik al wel, maar ik wist het niet zeker natuurlijk. Wel dat laat voelen en zien, ook voor mijn vriend.quote:Op woensdag 27 april 2011 12:49 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik had ook een voorliggende placenta de hele zwangerschap.
Ik en lief konden haar pas laat voelen maar richting het einde voelde ik genoeg hoor. Ik denk dat Senna gewoon rustig was Miss. Mijn buik werd goed verbouwd.
Dat zien is hier nooit zo duidelijk geweest als dat je wel eens op filmpjes ziet trouwens.quote:Op woensdag 27 april 2011 13:15 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik al wel, maar ik wist het niet zeker natuurlijk. Wel dat laat voelen en zien, ook voor mijn vriend.
Helaas wel. Maar ook weer een positieve test. Ik blijf hoop houden.quote:Op woensdag 27 april 2011 16:41 schreef Jose81 het volgende:
d0ry, wat rot zeg... hoe is het vandaag? Nog steeds bloedverlies?
Wie weet heb je inderdaad wel antistoffen. Kinderziektes krijgen als volwassene kan aardig heftig zijn.quote:Soempie, gefeliciteerd!![]()
Voor de LLM:![]()
![]()
![]()
Ik ga morgen bloed laten prikken. De dochter van mijn vriendin heeft waterpokken en die heb ik zelf niet gehad. Schijnt niet heel veel kwaad te kunnen bij de termijn die ik zwanger ben ('t is vooral voor mensen die net zwanger zijn en mensen die bijna bevallen een risico)... maar toch. Ook Bas heeft vorige week met haar gespeeld, dus misschien draagt hij het ook al wel bij zich.
Gisteren gingen we naar de kapper en daar was zij ook. En ik heb erover gedacht om maar niet te gaan, maar ik dacht ook 'als Bas het heeft, kan ik er toch ook niet voor weglopen...?!'. Wel lastig, hoor... dit soort dingen...
Geniet ervanquote:Op woensdag 27 april 2011 17:46 schreef laiveneertiekje het volgende:
Verlof
ik kreeg nog kadootjes van mijn examenklassen, zo lief!
d0ry, vervelend joh, zo zit je toch nog een beetje in onzekerheid..
Dat dus ja!quote:Op woensdag 27 april 2011 21:56 schreef mefke79 het volgende:
....
Maar, als ik anderen mag geloven: het gevoel dat je borsten uit elkaar klappen omdat ze zo vol en gespannen zijn.
aaaauuwwwww! ben je verlost van misselijkheid, net een kind uitgeperst en dan staan je tetten op ploffen!quote:Op woensdag 27 april 2011 21:58 schreef wickie het volgende:
[..]
Dat dus ja!
En dan met uitgebreide uitleg
Ik ken het gevoel dus niet echt. Bij mij werkt de 'overloop' te goed en het teveel loopt er dus gewoon uit. Ook handig, alleen niet als je er kindjes mee moet voeden.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:59 schreef bitterend het volgende:
Ahhh Mefke...klinkt pijnlijk zeg! ik vond het al pijnlijk toen ze net zijn begonnen met groeien in week 5/6 van het zwanger zijn!
ik heb ook nooit stuwing gehad, althans minimaal.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:56 schreef mefke79 het volgende:
bitterend, ik kan je niet vertellen hoe het echt voelt, nooit gehad namelijk. Dat is waarschijnlijk ook meteen het probleem bij mij...ik had serieus niet genoeg melk (iets dat heel weinig voorkomt, maar doordat ik heel wat klierweefsel mis, niet zo raar).
Maar, als ik anderen mag geloven: het gevoel dat je borsten uit elkaar klappen omdat ze zo vol en gespannen zijn.
tja; groot lichaam he? tis gewoon de verhouding; heb helemaal in verhouding met mijn lichaam geen enorme borsten hoor, maar ben 185 cm lang... dus een c-cupje zou bij mij al snel een a lijken ofzo..quote:Op woensdag 27 april 2011 21:57 schreef Sannne het volgende:
75G BJ, wow dat zou ik niet zeggen als ik jou op het buikfototopic zie, hihi.
Toch klopt dit niet voor iedereen. Ik heb zelf veel overgewicht en had het w.b. aankomen netjes gehouden. Alleen op het laatst ben ik veel aangekomen. Ik hielt veel vocht vast en had veel vruchtwater. Ook heb ik nog best lang door gesport. Niet meer zo intensief maar toch. Dus toen ik was bevallen dacht ik ook, nou dan zal ik nu wel veel kwijt zijn. Helaas was ik maar 4 kg kwijt direct na de bevalling (mijn zoon woog 3330 gram). En na 6 weken ben ik weer gaan sporten (3x per week i.p.v. 5 voor de zwangerschap), maar vooral ook veel traplopen en wandelen, enz. Maar helaas ben ik nu nog maar 8 kilo totaal kwijt. En mijn zoontje is al weer bijna 8,5 maand.quote:Op donderdag 28 april 2011 08:17 schreef mefke79 het volgende:
ehh, Aventura, dat je is zwangere gewicht toch? Joh, dat gaat over, echt! Kind eruit en hoppa, de eerste kilo's zijn verdwenen. De vorige zwangerschap heb ik boven de 100 gezeten, dat was echt een psychische rotgrens. DRIE hele CIJFERS!
ik herken dat wel; ik was ook niet alles kwijt idd; ik was voor Evie 72 kg, en daarna dus 75-78, ondanks fanatiek volleyballen en geen buitensporig eetgedrag.quote:Op donderdag 28 april 2011 08:57 schreef As1981 het volgende:
[..]
Toch klopt dit niet voor iedereen. Ik heb zelf veel overgewicht en had het w.b. aankomen netjes gehouden. Alleen op het laatst ben ik veel aangekomen. Ik hielt veel vocht vast en had veel vruchtwater. Ook heb ik nog best lang door gesport. Niet meer zo intensief maar toch. Dus toen ik was bevallen dacht ik ook, nou dan zal ik nu wel veel kwijt zijn. Helaas was ik maar 4 kg kwijt direct na de bevalling (mijn zoon woog 3330 gram). En na 6 weken ben ik weer gaan sporten (3x per week i.p.v. 5 voor de zwangerschap), maar vooral ook veel traplopen en wandelen, enz. Maar helaas ben ik nu nog maar 8 kilo totaal kwijt. En mijn zoontje is al weer bijna 8,5 maand.
Niet dat ik iemand wil ontmoedigen, maar het kan helaas ook anders gaan.
quote:Op donderdag 28 april 2011 09:38 schreef avotar het volgende:
Even een update van mijn kant. Week 36 inmiddels en alles gaat goed. De echodense darmpjes zijn niet meer geconstateerd en van de gyn begrepen we dat we eigenlijk zelfs geen medicische indicatie hadden. Maar omdat we ons in januari al hadden neergelegd bij een poliklinische bevalling, houden we de indicatie vanwege de verzekering.
Het kleintje is nog steeds lekker actief, is helemaal ingedaald en ligt goed. Het enige spannende wordt straks toch of de darmpjes goed werken, omdat ze met week twintig die echodensiteit zagen en ze stiekum maar in twee procent van de gevallen er een verklaring voor hebben. Ach ja, we zien wel.... maar het echte aftellen is begonnen en voor je het weet ben ik pappa <3
quote:Op donderdag 28 april 2011 09:56 schreef MeNicole2 het volgende:
Oh en wij hadden vannacht iets zieligs. Mikael was ineens aan het huilen in zijn slaap, Dus ik ga erna toe om hem te troosten. Word ie wakker kijkt ie me aan en daarna naar mijn buik en vraagt: Zit de baby nog wel in jou buik ik had zo'n zielige droom! Dus ik laat hem mijn buik zien en hij is helemaal weer rustig. Had ie gedroomd dat de baby geboren werd (een jongentje) en dat die dood ging door de hond van de buren (die hebben zo'n valse rothond die steeds onze hond probeert te bijten). Arm kind was er helemaal verdrietig van.
Vanmorgen wist ie het nog steeds en zat de hele tijd over mijn buik te aaien en tegen zijn "broertje" te praten. Dat hij hem wel zal helpen met die stomme hond
zie je mij ergens zeggen dat ALLE kilo's weg waren? Nee, maar wel de eerste, namelijk die 3 tot 4 kilo van je kindje. En ja, ik had geluk, want er waren ook in no tima 4 kilo's weg door al het vocht eens uit te plassen. Dat leverde samen nog 7 kilo op om te verdwijnen en helaas...dat is niet gelukt voor deze zwangerschap. Om je nog op te vrolijken, de kilo's gingen hier het snelst er vanaf na die 9 maanden ontzwangeren.quote:Op donderdag 28 april 2011 08:57 schreef As1981 het volgende:
[..]
Toch klopt dit niet voor iedereen. Ik heb zelf veel overgewicht en had het w.b. aankomen netjes gehouden. Alleen op het laatst ben ik veel aangekomen. Ik hielt veel vocht vast en had veel vruchtwater. Ook heb ik nog best lang door gesport. Niet meer zo intensief maar toch. Dus toen ik was bevallen dacht ik ook, nou dan zal ik nu wel veel kwijt zijn. Helaas was ik maar 4 kg kwijt direct na de bevalling (mijn zoon woog 3330 gram). En na 6 weken ben ik weer gaan sporten (3x per week i.p.v. 5 voor de zwangerschap), maar vooral ook veel traplopen en wandelen, enz. Maar helaas ben ik nu nog maar 8 kilo totaal kwijt. En mijn zoontje is al weer bijna 8,5 maand.
Niet dat ik iemand wil ontmoedigen, maar het kan helaas ook anders gaan.
<3quote:Op donderdag 28 april 2011 11:51 schreef Jipster het volgende:
Verder vier ik vandaag mijn laatste verjaardag zonder kindje... Raar idee..Een paar maanden terug had ik dit niet durven dromen en toch is het nu zo!
Gefeliciteerd!!!quote:Op donderdag 28 april 2011 11:51 schreef Jipster het volgende:
Gewicht.. ik begon met een redelijk laag gewicht, 1.74m en 53-54kg. Tijdens dat overgeven woog ik 52kg, maar gister ineens weer 54 kg. Daar ben ik blij mee! Ik ben nog onder behandeling bij een dietist. Geen eetziekte o.i.d. maar wel een laag gewicht, geen reserves en ondanks goed (en veel) eten kom ik niet aan. Waarschlijk wel te maken met verstoorde hormoonhuishouding en PCOS. Ik hoop dat er na de zwangerschap een kilo of 4-5 blijft hangen, dat kan geen kwaad.
Verder vier ik vandaag mijn laatste verjaardag zonder kindje... Raar idee..Een paar maanden terug had ik dit niet durven dromen en toch is het nu zo!
quote:Op donderdag 28 april 2011 12:31 schreef Kleurdoos het volgende:
Gefeliciteerd! Ook al gestopt met roken en drinken ?
Klopt, ik ben ook de omgekeerde wereld volgens de gynquote:Op donderdag 28 april 2011 12:29 schreef Jipster het volgende:
GGB, grappig, dan ben jij dus ook niet het 'klassieke' PCOS beeld. Bij mij hebben ze ook schildklier getest, maar die was goed. Verder ook helemaal binnenstebuiten gekeerd maar geen
afwijkingen waardoor ik problemen kan hebben met aankomen, behalve dus waarschijnlijk hormonen.
+1...quote:Op donderdag 28 april 2011 12:31 schreef Kleurdoos het volgende:
Joh dat is toch helemaal niet nodig? Alles was toch goedquote:Op donderdag 28 april 2011 12:31 schreef Kleurdoos het volgende:
Denk het wel. Hij is nu bij zijn vader en die heb ik net nog ff aan de telefoon gehad maar hij had het er niet meer over gehad. Dus denk dat het alweer weg is!!quote:Op donderdag 28 april 2011 12:47 schreef ferrari_rood het volgende:
MeNicole is je zoontje weer bijgekomen van zijn enge droom?
Thanks!quote:Op donderdag 28 april 2011 12:31 schreef Kleurdoos het volgende:
Gátver!quote:Op donderdag 28 april 2011 12:54 schreef Vlindur het volgende:
Ik heb al gegeten!
2 eieren, zout en peper, scheut melk. Alles mengen en vervolgens een pannenkoek bakken. Mosterdsaus er overheen en eten maar![]()
Vervelend he. Gaat toch wel weer over? Hier word het langzaam al wat minder in de loop van de weken.quote:Op donderdag 28 april 2011 13:10 schreef ferrari_rood het volgende:
fijn dat alles goed was capricia
Ik heb een mini picolientje op en een groene appel en nu moet ik spugen maar wil niet.
Wat vind je daar nou weer vies aan?quote:
Dit gaat bij mij niet meer stoppen helaasquote:Op donderdag 28 april 2011 13:13 schreef capricia het volgende:
[..]
Vervelend he. Gaat toch wel weer over? Hier word het langzaam al wat minder in de loop van de weken.
Wij hebben ook geen nekplooi meting gedaan ik lag toen in het z-huis en als ik zie hoeveel stress het mijn zus gegeven heeft ben ik blij dat we het niet gedaan hebben.quote:Op donderdag 28 april 2011 13:14 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Wat vind je daar nou weer vies aan?![]()
Wij laten geen nekplooi doen trouwens. Omdat als er een hoge kans uitkomt je een vruchtwaterpunctie zou moeten laten doen en dan kun je dan alsnog te horen krijgen dat je kindje gewoon gezond is terwijl je dan wel een grotere kans hebt op een miskraam.
PLUS dat bij mij de kans van bloedmixen erg groot is. Levensgevaarlijk in mijn geval.
We zien we wat is het als het er uit is
Dank je maar ik snap best dat niet iedereen ingelezen is. En ik ben nu eenmaal een speciaal gevalquote:Op donderdag 28 april 2011 13:15 schreef mefke79 het volgende:
capricia, normaal wel, maar bij f_r niet...ik raad je aan even een beetje in te lezen...lijkt me handig voor je weeeeer iedereen over je heen krijgt.
quote:Op donderdag 28 april 2011 13:15 schreef mefke79 het volgende:
capricia, normaal wel, maar bij f_r niet...ik raad je aan even een beetje in te lezen...lijkt me handig voor je weeeeer iedereen over je heen krijgt.
Vriend van me had dat. Plots was de kans 1 op 220. Hij helemaal bezorgt en zo. Terwijl dat nog bijna niks is. Wij hebben er ook niet aan meegedaan, geen zin om ons onnodig zorgen te maken.quote:Op donderdag 28 april 2011 13:14 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Wat vind je daar nou weer vies aan?![]()
Wij laten geen nekplooi doen trouwens. Omdat als er een hoge kans uitkomt je een vruchtwaterpunctie zou moeten laten doen en dan kun je dan alsnog te horen krijgen dat je kindje gewoon gezond is terwijl je dan wel een grotere kans hebt op een miskraam.
ah..quote:Op donderdag 28 april 2011 13:16 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Dit gaat bij mij niet meer stoppen helaas
[..]
Lol...ik moet me over iedereen in dit topic een beetje in gaan lezen? We zItten hier op fok, hoor.quote:Op donderdag 28 april 2011 13:15 schreef mefke79 het volgende:
O en anders ik wel...maar in Capricia's geval lijkt het me handig even zo weinig mogelijk ergernis op te wekken....quote:Op donderdag 28 april 2011 13:17 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Dank je maar ik snap best dat niet iedereen ingelezen is.
Vind het wel leuk eigenlijk..die hormonen van iedereen hier.quote:Op donderdag 28 april 2011 13:21 schreef mefke79 het volgende:
[..]
O en anders ik wel...maar in Capricia's geval lijkt het me handig even zo weinig mogelijk ergernis op te wekken....
Mens.quote:Op donderdag 28 april 2011 13:22 schreef capricia het volgende:
[..]
Vind het wel leuk eigenlijk..die hormonen van iedereen hier.
Oh nee, ik hou dr vanquote:Op donderdag 28 april 2011 13:38 schreef ferrari_rood het volgende:
Eet je dat normaal ook vlindur? of is het onder invloed van hormonen?
quote:Op donderdag 28 april 2011 13:46 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Oh nee, ik hou dr van![]()
Ik hou er geen rare eet combinaties aan over gelukkig. Met Rienk lustte ik geen bloemkool meer, maar dat vind ik nu wel prima te eten
Ik drink alleen (net als bij Rienk) veel minder koffie. Ik hoef het niet meer. Oh! en thee! Normaal dronken we na het eten een hele pot leeg (3 koppen voor hem en 3 voor mij) Maar ik drink er nu 1 voor het idee. Ik hoef het niet meer
Mijn whiskey smaakt me ook al niet meerquote:Op donderdag 28 april 2011 13:48 schreef innepin het volgende:
[..]Klinkt echt enorm ranzig. Mosterdsaus...
Weet je wat ik ineens heel anders vind smaken? Mijn dagelijkse drie glazen wijn!
Zijn er dingen die je wel binnen houden kan? Of gaat alles er altijd weer uit?quote:Op donderdag 28 april 2011 13:50 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb helemaal geen dingen die ik nu niet meer lust of juist wel lust
Ik merk wel dat ik honger begin te krijgen dat heb ik wk niet gehad. Alleen niet zo goed voor mijn slokdarm want ik probeer toch steeds iets te eten waar ik op dat moment zin in heb.
En als dat chips is pak ik dat dat spuugt niet zo vies.
Het kan ook de alcohol zijn geweest natuurlijkquote:Op donderdag 28 april 2011 13:49 schreef Vlindur het volgende:
Over zwangerschapsdementie!
Gister was McLaura jarig en gingen we met de kinderen naar ballorig in Heerenveen. Bij het naar huis gaan kon ik mijn sleutels al niet vinden. Bleken die nog gewoon in mijn auto te zitten!![]()
Wat ben ik blij dat ik niet meer in Haarlem ofzo woon!
Zn campingbed, matras, wagen en alle zooi zat nog in de auto!![]()
![]()
![]()
Is dit een nominatie waard?
Soms hou ik 1/4 oid binnen en soms keert mijn maag zich helemaal om en zit echt niets meer in.quote:Op donderdag 28 april 2011 13:51 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Zijn er dingen die je wel binnen houden kan? Of gaat alles er altijd weer uit?
Oh. Was dát hetquote:Op donderdag 28 april 2011 13:53 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Het kan ook de alcohol zijn geweest natuurlijk
En mn sigaretten ook al niet!quote:Op donderdag 28 april 2011 13:49 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Mijn whiskey smaakt me ook al niet meer
Hou je drinken wel binnen? Knap dat je nog niet een een vochtinfuus hoeftquote:Op donderdag 28 april 2011 13:53 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Soms hou ik 1/4 oid binnen en soms keert mijn maag zich helemaal om en zit echt niets meer in.
Maar het maakt niet uit wat ik eet ik moet daarna toch altijd spugen
Soms wel soms niet. Ik probeer heel veel te drinken zodat er iets binnen blijft. En dan niet alleen water maar ranja oid.quote:Op donderdag 28 april 2011 13:54 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Hou je drinken wel binnen? Knap dat je nog niet een een vochtinfuus hoeft
quote:Op donderdag 28 april 2011 13:54 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Hou je drinkendrank wel binnen? Knap dat je nog niet een een vochtinfuus hoeft
Zolang je je kind nog niet vergeten bent mee te nemen of op e halen niet!!quote:Op donderdag 28 april 2011 13:49 schreef Vlindur het volgende:
Over zwangerschapsdementie!
Gister was McLaura jarig en gingen we met de kinderen naar ballorig in Heerenveen. Bij het naar huis gaan kon ik mijn sleutels al niet vinden. Bleken die nog gewoon in mijn auto te zitten!![]()
Wat ben ik blij dat ik niet meer in Haarlem ofzo woon!
Zn campingbed, matras, wagen en alle zooi zat nog in de auto!![]()
![]()
![]()
Is dit een nominatie waard?
Ik hoop eigenlijk dat ze jou een paar weken eerder gaan inleiden. Dan ben je er maar klaar meequote:Op donderdag 28 april 2011 13:57 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Soms wel soms niet. Ik probeer heel veel te drinken zodat er iets binnen blijft. En dan niet alleen water maar ranja oid.
Maar het lijkt wel gewoon of ik amper iets verteer ik probeer het weleens tegen te houden en kan dat vrij lang. Jaren autoziek geweest dus genoeg ervaring maar na 2uur kan een hele maaltijd er weer uitkomen. Dat vind ik echt wel apart.
Wha, oeps!quote:Op donderdag 28 april 2011 13:59 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Zolang je je kind nog niet vergeten bent mee te nemen of op e halen niet!!
Gelukkig heeft Mikael een lieve juf
Niet waar!quote:Op donderdag 28 april 2011 14:00 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Hé lekker ding. Daar heb je een zinnetje weggehaald
Ja was heel sneu. En ik liep thuis maar met zo'n gevoel dat ik helemaal iets vergatquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en voor de nominatie hormonenmonster:
tijdens de vrijgezelledag van mijn zusje hadden we taarten versierd. Die had ik daarna thuis in de koelkast gezet. Het hele aanrecht + een deel van de koelkast stond vol met restjes high tea, dus toen mijn man vroeg of ze daar wat van mochten riep ik ja. Kom ik de dag erna thuis, kan ik nergens mijn taart vinden. Wel allerlei andere zooi, maar net niet mijn taart. Dus ik helemaal over de zeik mijn vent bellen: " er staat hier voor een leger aan eten en jij moet net MIJN taart opeten![]()
![]()
..bbla bla bal" Dus ik hang op, trek de koelkast open en zie...mijn taart in de groentenla...
heb maar even teruggebeld en excuses aangeboden.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
maar misschien een hele stomme he, heb je al wagenziektepilletjes (homeop.) geslikt? misschien werkt zoiets wel?quote:Op donderdag 28 april 2011 14:00 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Dat zal ik eens gaan proberen.
quote:Op donderdag 28 april 2011 14:01 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Ja was heel sneu. En ik liep thuis maar met zo'n gevoel dat ik helemaal iets vergat
mijn vriend moet van mij 's avonds aan mijn rechterbeen trekken, die is blijkbaar iets korter dan de ander of langer, geen idee en alleen bij zwangerschappen heb ik er lats van, als ie eraan trekt is dat rusteloze gevoel weg. truukje van de bekkenmevrouw.quote:Op donderdag 28 april 2011 14:01 schreef Vlindur het volgende:
Maagzuur had ik bij Rienk ook niet. Ik heb nu al wel last van rusteloze benen.![]()
Ben nog geen 11 weken. Ik ben er nu al klaar mee
De echte mogen niet en dat wat homeopatisch mag heb ik geprobeerd. Ik heb gewoon een schildklier die niet mee wil werken en daar mag ik niks tegenquote:Op donderdag 28 april 2011 14:02 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
maar misschien een hele stomme he, heb je al wagenziektepilletjes (homeop.) geslikt? misschien werkt zoiets wel?
en alcoholvrije wijn.. ik trek me normaal weinig aan van anderen, maar ik zal niet prettig een alcoholvrij biertje,wijntje ofzo drinken in t openbaarquote:Op donderdag 28 april 2011 14:02 schreef Sannne het volgende:
Noteert: alcoholvrij rosébier. Zullen mensen me dan niet raar aankijken op het terras?
quote:Op donderdag 28 april 2011 14:02 schreef mefke79 het volgende:
ik heb sinds kort een nieuwe verslaving naast de karnemelk: rosebier!Oh dat zou ook echt iets voor mij zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en voor de nominatie hormonenmonster:
tijdens de vrijgezelledag van mijn zusje hadden we taarten versierd. Die had ik daarna thuis in de koelkast gezet. Het hele aanrecht + een deel van de koelkast stond vol met restjes high tea, dus toen mijn man vroeg of ze daar wat van mochten riep ik ja. Kom ik de dag erna thuis, kan ik nergens mijn taart vinden. Wel allerlei andere zooi, maar net niet mijn taart. Dus ik helemaal over de zeik mijn vent bellen: " er staat hier voor een leger aan eten en jij moet net MIJN taart opeten![]()
![]()
..bbla bla bal" Dus ik hang op, trek de koelkast open en zie...mijn taart in de groentenla...
heb maar even teruggebeld en excuses aangeboden.
![]()
Wel lief dat je terug belde
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
Oh bedankt. Eens vragen of J aan de mijne wil trekken bij de volgende aanval!quote:Op donderdag 28 april 2011 14:03 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
mijn vriend moet van mij 's avonds aan mijn rechterbeen trekken, die is blijkbaar iets korter dan de ander of langer, geen idee en alleen bij zwangerschappen heb ik er lats van, als ie eraan trekt is dat rusteloze gevoel weg. truukje van de bekkenmevrouw.
Misschien dan toch maar eens proberen. Mijn nichtje zat aan de medicijnen en die had ook de 0.0 versie.quote:Op donderdag 28 april 2011 14:05 schreef mefke79 het volgende:
Het rosebier heeft een apart glas waar heel groot 0,0% op staat, dus dan wijs ik maar daar op. En wat Innepin zegt, die van Wieckse Witte smaakt net zo als het gewone rosebier..mjam mjam. Die wijn was wat zoeter dan ik normaal zou doen, maar prima afwisseling van alle sapjes en de cola.
Waterijsjes..ja, dat heb ik eigenlijk nu ook wel. Raketten zijn erg lekker!quote:Op donderdag 28 april 2011 13:54 schreef p_iglet het volgende:
pffff F_r wat een gedoe met dat spugen!
Hier een waterijsjes tik... En veel meer behoefte aan dierlijke producten dan anders. Wij eten normaal bijna vegetarisch en nu kan ik ineens zin hebben flink vlees en vis.
Tjonge, dat jij daar allemaal last van hebt...mietje!quote:Op donderdag 28 april 2011 14:00 schreef Kleurdoos het volgende:
ik heb bij geen enkele zwangerschap hoeven spugen, maar voor mij staan er wel weer striemen/scheuren en idioot veel maagzuur op t menu, ook geen pretje. al komt het maagzuur meestal door het kickboksen (wat ik graag doe bij 40 weken zwangerschap) en af en toe een lijntje, mijn maag trekt dat op 1 of andere manier niet. stom
Peren ijs, idd!!quote:
Nu heb ik zin in Twixijsquote:Op donderdag 28 april 2011 14:32 schreef Sannne het volgende:
Ooooooh! Lekker!
Ik krijg honger. Ik ga even een mars-ijsje pakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |