abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 27 april 2011 @ 10:49:38 #76
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_96035471
En een dikke :* voor de LLM's en iedereen die er ook eentje wil! :)

Wickie mijn placenta lag ook helemaal voorlangs, ik voelde Saar rond 20 weken als ik het me goed herinner en ik heb wel me wel eens afgevraagd hoe zeer ze me wel niet zou hebben gedaan als die placenta daar niet had gelegen :D. Mijn vriend voelde haar een paar weken later ook en heeft haar de rest vd zwangerschap door elke dag goed gevoeld.
pi_96035488
Anders ik wel Susie. Bij mij riep/roept iedereen dat ik eerder ga bevallen (behalve mijn beste vriendin). Nou ik moet het nog zien. Maar wat Ienemini zegt: dat kan zomaar ineens veranderen natuurlijk!

D0ry wat naar zeg! Hoop dat alles goed gaat! Een vriendin van mij heeft ook nog een menstruatie gehad tijdens haar zwangerschap, dus toen ze er achter kwam dat ze zwanger was, was ze ook gelijk al bij de 10 weken. Dus dat zou ook nog kunnen. Ik ga voor je duimen.

Die angelsound: ik heb em van mijn beste vriendin geleend die em vorig jaar nieuw kocht. Zij heeft nooit de hartslag van haar kindje gehoord ermee en ik ook niet. Dus ik vind zo'n ding ook niet zaligmakend hoor.
pi_96035520
Ooooh TM: ikke! mij! ons meisje! Hebbuh (oh dat klinkt heel erg hè)
  woensdag 27 april 2011 @ 10:53:04 #79
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_96035586
Wat een ontzettend lief jurkje TM! ohhhhhh... heb er niets aan, maar zou hem gewoon willen hebben! _O-
Zou perfect voor je zijn Danic, hup ff bevallen en het jurkje kan gelijk aan met dit mooie weer! ;)
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_96035632
Tja en ze wordt klein geschat dus juist de kleine maatjes kan ik nog heel goed gebruiken. En dit jurkje is echt een droppie!! TM heeft wel meer kleertjes/dekentjes/doeken en zo laten zien die ik zo van haar zou inpikken! Echt om acuut verliefd op te worden O+
  woensdag 27 april 2011 @ 10:56:56 #81
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_96035718
Oeh, mag ik vragen waar dit jurkje vandaan komt/van welk merk dit is?
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
  woensdag 27 april 2011 @ 11:00:29 #82
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_96035858
:D Danic! :* Hij is voor jou! Als je mij ff je adres pm't dan stuur ik 'm naar je toe!

Tankgirl, het is een HEMA-jurkje en ik heb 'm ook al van mijn zusjes. Dus misschien via Marktplaats nog te scoren? Had jij nu al een foto van je hele kamertje geplaatst in het daarvoor bestemde topic? * twentemeisje gaat snel even kijken
pi_96035982
TM, je hebt PM :D
  woensdag 27 april 2011 @ 11:04:47 #84
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_96036034
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 11:00 schreef twentemeisje het volgende:
:D Danic! :* Hij is voor jou! Als je mij ff je adres pm't dan stuur ik 'm naar je toe!

Tankgirl, het is een HEMA-jurkje en ik heb 'm ook al van mijn zusjes. Dus misschien via Marktplaats nog te scoren? Had jij nu al een foto van je hele kamertje geplaatst in het daarvoor bestemde topic? * twentemeisje gaat snel even kijken
Yupz 8-)

Oh hema, ik had het kunnen weten, die heeft altijd superleuke babykleding O+
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_96036668
hoi ben er ook nog eens, na 2 weken vakantie zijn we weer in ons dagelijks ritme gkomen

proficiat voor de nieuwe zwangere

die tijd tussen 2 echo's vind ik ook lang duren bij 13w één gehad en nu bij 20w4d pas terug één gelukkig is dat nu bijna 10mei is het zover :D

voel dat ons babytje al af en toe de hik heeft is wel weer fijn gevoel ;)
je mag de moed even verliezen, maar de hoop NOOIT opgeven Luna Jade Xandy
Kyan
pi_96036904
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 10:49 schreef twentemeisje het volgende:
En een dikke :* voor de LLM's en iedereen die er ook eentje wil! :)

Wickie mijn placenta lag ook helemaal voorlangs, ik voelde Saar rond 20 weken als ik het me goed herinner en ik heb wel me wel eens afgevraagd hoe zeer ze me wel niet zou hebben gedaan als die placenta daar niet had gelegen :D. Mijn vriend voelde haar een paar weken later ook en heeft haar de rest vd zwangerschap door elke dag goed gevoeld.
Dank voor de reactie! Ah ok, dan kan ik mentaal weer gaan voorbereiden op interne blauwe plekken :D
En dat jurkje valt inderdaad een maat kleiner. Ik had hem vorig jaar ook voor Mette gekocht, ze heeft hem daardoor maar 1x aan gehad.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_96038024
nee nog niets denk dan ook niet dat het een april kindje wordt...
Maar hij of zij is nu wel erg hard aan het trappen
  Moderator woensdag 27 april 2011 @ 12:40:36 #88
5428 crew  miss_sly
pi_96039616
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 10:24 schreef wickie het volgende:
Edit - d0ry, nee!! Wat naar, vervelend :{
Hoop echt heel erg dat er gewoon niks aan de hand is, ik ga in de duimstand :*

[..]

Miss (als je nog meeleest c_/ ), hoe was het doorgaande de gehele zwangerschap met een voorliggende placenta? Ik heb dat deze keer namelijk, en inderdaad wat is het rustig tot nu toe. De vorige keer voelde ik duidelijk al wat rond week 16 en was het rond deze tijd al flink druk in m'n buik, ook voor de buitenwereld goed waarneembaar.
Ik ben erg benieuwd naar hoe het is straks verder in de zwangerschap.
Mette was echt een extreem druktemakertje, dus dat is wat ik alleen weet van de vorige keer. Ze was dan wel heel erg klein maar ik ben compleet afgerost van binnen en ik voelde haar echt de hele dag en nacht door. Mevrouwtje kon echt niet stilliggen (na de geboorte trouwens ook niet).
Ik voelde Senna dus pas laat en zag ook pas laat beweging van mijn buik. Schaap voelde haar dus ook pas laat, in week 21 ofzo pas, de week dat ik het voor het eerst zag. Verder heb ik natuurlijk geen vergelijkingsmateriaal, maar Senna voelde niet als een druk kindje. Ik voelde haar soms wat draaien (klein draaikontje), maar trappen ofzo heb ik nooit gevoeld. Geen idee of dat met de voorliggende placenta te maken had en ik dus minder voelde of dat Senna gewoon zo was.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_96039892
Ik had ook een voorliggende placenta de hele zwangerschap.
Ik en lief konden hem pas laat voelen maar richting het einde voelde ik genoeg hoor. Ik denk dat Senna gewoon rustig was Miss. Mijn buik werd goed verbouwd.

[ Bericht 1% gewijzigd door Dizzy-Miss-Lizzy op 27-04-2011 13:18:54 ]
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_96040196
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 10:50 schreef danic het volgende:
Anders ik wel Susie. Bij mij riep/roept iedereen dat ik eerder ga bevallen (behalve mijn beste vriendin). Nou ik moet het nog zien. Maar wat Ienemini zegt: dat kan zomaar ineens veranderen natuurlijk!
Ja maar je moet gewoon :') Ik zou je aflossen, weet je nog?? En aangezien mijn NOD aanstaande zaterdag is, heb je nog 3 dagen ;)
  woensdag 27 april 2011 @ 13:07:20 #91
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_96040559
Zo, even gemeld dat ik liever geen echo hebd e negende. Het is nu een gewone controle. De dame aan de lijn was verder helemaal niet verbaasd ofzo, dat vond ik wel relaxed. Als ze had gevraagd waarom dan had ik me weer zo'n alternatief tiepje gevoeld. Ow wacht, dat ben ik ook... :P
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_96040764
quote:
17s.gif Op woensdag 27 april 2011 12:57 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Ja maar je moet gewoon :') Ik zou je aflossen, weet je nog?? En aangezien mijn NOD aanstaande zaterdag is, heb je nog 3 dagen ;)
Hahaha, ja maar we kunnen het ook doen zoals ik vorig jaar. Toen zat ik op 16-08 op kraamvisite en wist ik nog niets. En op 26-08 had ik de positieve test.
Dus als we het nu andersom doen komt het ook goed. Dat jij gewoon lekker zaterdag positief test (goeie datum ook, koninginnedag) en dat ik de week erna beval. Hoewel daar wat mij betreft ook weer niet teveel tijd tussen hoeft te zitten hoor.
  Moderator woensdag 27 april 2011 @ 13:15:53 #93
5428 crew  miss_sly
pi_96040931
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 12:49 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik had ook een voorliggende placenta de hele zwangerschap.
Ik en lief konden haar pas laat voelen maar richting het einde voelde ik genoeg hoor. Ik denk dat Senna gewoon rustig was Miss. Mijn buik werd goed verbouwd.
Ja, dat dacht ik al wel, maar ik wist het niet zeker natuurlijk. Wel dat laat voelen en zien, ook voor mijn vriend.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_96041099
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 13:15 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ja, dat dacht ik al wel, maar ik wist het niet zeker natuurlijk. Wel dat laat voelen en zien, ook voor mijn vriend.
Dat zien is hier nooit zo duidelijk geweest als dat je wel eens op filmpjes ziet trouwens.
En ik zie nu dat ik Puck nu al een identiteitscrisis aan doe. Ik heb het over haar :@
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_96041163
Wickie ik had bij Amélie de placenta keurig over de achterkant en bij Elin volledig van links naar rechts over de voorkant. Ik voelde Elin later dan ik Amélie voelde, de echte overduidelijke schoppen (17 wkn vs. 22 wkn.) en B. voelde het idd ook later. Mn buik bewoog stukken minder.
Ik voelde wel meer beweging aan de achterkant of echt van binnen, net hoe je het noemt. Dat heb ik bij Amélie weer niet gevoeld.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_96041322
Ik heb nu ook een voorliggende placenta en voel de kleine eigenlijk pas sinds deze week. Kan het ook meteen aan de buitenkant zien. Maar wel steeds op de zelfde plekken. Of heel hoog bovenin of helemaal onderin.
Leander voelde ik al met 11 weken en die is sindsdien altijd aan het bewegen geweest. En dat is sinds ie geboren is niet veel anders. Hij fladdert al sinds de geboorte dus denk dat ie dat in de buik ook heeft gedaan.
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_96042926
Dory sterkte
Soempie ook hier gefeliciteerd en welkom
Ik heb hoofdpijn ik denk door het weer.

En al die onzekere moeders ik ken het gevoel wel een beetje als ik mij een dag goed voelde dacht ik meteen owje er is iets. Wat ook niet hielp is dat ik het pas laat begon te voelen en nog steeds erg weinig voel. Morgen weer controle z-huis post ik morgenavond niets dan hebben ze mij gehouden maar ik heb er zelf niet zoveel zin in.
  woensdag 27 april 2011 @ 14:51:37 #98
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_96044813
Soempie gefeliciteerd & welkom! *O*
D0ry, wat naar, hopelijk blijf je goed positief testen! :*

Ik vond ook de tijd tussen de 12 weken en de 20 weken echo erg lang en mijn placenta ligt ook aan de voorkant. Ik was echt blij het hartje met 18 weken even te horen bij de VK en sinds die tijd voelde ik het ook. Vanaf week 20 kon mijn vriend haar ook aan de buitenkant voelen O+

Verder kan ik me aansluiten bij de slechte slapers en de maagzuur-patiënten. Men, ik word er echt gek van. Ik heb er altijd wel last van, maar de laatste dagen is het echt zo'n super brandende die ook overdag aanwezig is. Dan vind ik het niet zo erg, maar niet slapen... daar word ik niet vrolijk van . Ik ga zo maar even Gaviscon halen, misschien helpt dat beter dan Rennies.

Enniewee, eigenlijk mag ik niet klagen: Ik hoef niet over te geven, heb geen bekkenklachten en voel me (na een normale nacht) eigenlijk best wel prima! Vandaag 27 weken ^O^ .

Wat een schattig jurkje inderdaad TM, ik ben ook groot fan van de Hema, altijd wel wat leuks te vinden!
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
  woensdag 27 april 2011 @ 15:05:41 #99
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_96045368
LLM's heel veel :* (en ik zou gewoon nu bevallen, in het weekend wordt het weer een stuk warmer hoor!)

En Hema-jurkjes zijn O+
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_96045553
Ik vind de tijd tussen het luisteren van het hartje bij 8 weken en 5 dagen en dan weer met 12 weken erg lang...vooral omdat je verhalen leest over missed abortion..en een hartje die gestopt was met 9 weken...
Volgens mij ben ik nog niet klaar met zorgen maken...
Wel fijn voor de hoog zwangeren dat het koeler is! ik zag dat het ook zo blijft een week of twee rond de 15-18 graden
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')