Yupzquote:Op woensdag 27 april 2011 11:00 schreef twentemeisje het volgende:
Danic!
Hij is voor jou! Als je mij ff je adres pm't dan stuur ik 'm naar je toe!
Tankgirl, het is een HEMA-jurkje en ik heb 'm ook al van mijn zusjes. Dus misschien via Marktplaats nog te scoren? Had jij nu al een foto van je hele kamertje geplaatst in het daarvoor bestemde topic? * twentemeisje gaat snel even kijken
Dank voor de reactie! Ah ok, dan kan ik mentaal weer gaan voorbereiden op interne blauwe plekkenquote:Op woensdag 27 april 2011 10:49 schreef twentemeisje het volgende:
En een dikkevoor de LLM's en iedereen die er ook eentje wil!
Wickie mijn placenta lag ook helemaal voorlangs, ik voelde Saar rond 20 weken als ik het me goed herinner en ik heb wel me wel eens afgevraagd hoe zeer ze me wel niet zou hebben gedaan als die placenta daar niet had gelegen. Mijn vriend voelde haar een paar weken later ook en heeft haar de rest vd zwangerschap door elke dag goed gevoeld.
Ik voelde Senna dus pas laat en zag ook pas laat beweging van mijn buik. Schaap voelde haar dus ook pas laat, in week 21 ofzo pas, de week dat ik het voor het eerst zag. Verder heb ik natuurlijk geen vergelijkingsmateriaal, maar Senna voelde niet als een druk kindje. Ik voelde haar soms wat draaien (klein draaikontje), maar trappen ofzo heb ik nooit gevoeld. Geen idee of dat met de voorliggende placenta te maken had en ik dus minder voelde of dat Senna gewoon zo was.quote:Op woensdag 27 april 2011 10:24 schreef wickie het volgende:
Edit - d0ry, nee!! Wat naar, vervelend![]()
Hoop echt heel erg dat er gewoon niks aan de hand is, ik ga in de duimstand
[..]
Miss (als je nog meeleest), hoe was het doorgaande de gehele zwangerschap met een voorliggende placenta? Ik heb dat deze keer namelijk, en inderdaad wat is het rustig tot nu toe. De vorige keer voelde ik duidelijk al wat rond week 16 en was het rond deze tijd al flink druk in m'n buik, ook voor de buitenwereld goed waarneembaar.
Ik ben erg benieuwd naar hoe het is straks verder in de zwangerschap.
Mette was echt een extreem druktemakertje, dus dat is wat ik alleen weet van de vorige keer. Ze was dan wel heel erg klein maar ik ben compleet afgerost van binnen en ik voelde haar echt de hele dag en nacht door. Mevrouwtje kon echt niet stilliggen (na de geboorte trouwens ook niet).
Ja maar je moet gewoonquote:Op woensdag 27 april 2011 10:50 schreef danic het volgende:
Anders ik wel Susie. Bij mij riep/roept iedereen dat ik eerder ga bevallen (behalve mijn beste vriendin). Nou ik moet het nog zien. Maar wat Ienemini zegt: dat kan zomaar ineens veranderen natuurlijk!
Hahaha, ja maar we kunnen het ook doen zoals ik vorig jaar. Toen zat ik op 16-08 op kraamvisite en wist ik nog niets. En op 26-08 had ik de positieve test.quote:Op woensdag 27 april 2011 12:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar je moet gewoonIk zou je aflossen, weet je nog?? En aangezien mijn NOD aanstaande zaterdag is, heb je nog 3 dagen
Ja, dat dacht ik al wel, maar ik wist het niet zeker natuurlijk. Wel dat laat voelen en zien, ook voor mijn vriend.quote:Op woensdag 27 april 2011 12:49 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik had ook een voorliggende placenta de hele zwangerschap.
Ik en lief konden haar pas laat voelen maar richting het einde voelde ik genoeg hoor. Ik denk dat Senna gewoon rustig was Miss. Mijn buik werd goed verbouwd.
Dat zien is hier nooit zo duidelijk geweest als dat je wel eens op filmpjes ziet trouwens.quote:Op woensdag 27 april 2011 13:15 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik al wel, maar ik wist het niet zeker natuurlijk. Wel dat laat voelen en zien, ook voor mijn vriend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |